Capitolul 8

98 6 1
                                    

11 mai. Ziua mea de nastere. Au trecut destul de repede anii si nu imi vine sa cred ca voi împlini vârstă de 17 ani. Sunt entuziasmată. Mi-am facut părul creț si mi-am îmbrăcat rochia bleu cu paiete. În picioare mi-am luat niste tocuri de cinci centimetri. Stai? De ce mi-as lua tocuri? Urăsc tocurile . Mi-am luat o pereche de Conversi de aceeasi culoare ca rochia.
Am zâmbit si am păsit spre intrarea din restaurantul in care aveam sa-mi serbez ziua. Când am intrat acolo toți au inceput sa strige la mulți ani. Mi-am îmbrățișat toți invitații si apoi mama si... ei bine... tata au venit la mine.
-Încă 365 de zile, 7 minute si...
A vrut sa continue mama dar a fost întreruptă de tata
- 36 de secunde si devii majora!

Am inceput sa rad si i-am îmbrățișat. Simteam ca ziua asta de nastere va fii diferită de toate celelalte.

Păcat ca nu-mi vedeam gașca. Si atunci am simtit ceva pe umar . Era Riley Am sărit si eu pe ea si m-a felicitat. Apoi au urmat si Pharcal, Lucas si...Gabe. Aerul era putin închis, si cum mai erau trei ore pana la tort, m-am scuzat in fata invitatilor si m-am dus sa iau o gura de aer afara.
Simteam ceva... Ceva diferit. Simteam cum eu, Maya Ann Lynn, imi voi schimba viața astazi. M-am asezat pe bordură, inspirand aerul de gheață al serii. Am auzit pe cineva scancind si mi-am intors privirea spre sursa zgomotului. Nimic. Doar intuneric. M-am apropiat si am vazut o fata putin mai mare decat mine care plangea.
-Hei, ce s-a intamplat? am intrebat-o asezandu-ma langa ea

-Părinții mei m-au părăsit. Am 19 ani si nu am cu ce sa-mi plătesc facultatea. Si cel mai rău este ca nu am unde sa stau. Sunt singura!

O decizie, un moment, o secunda, un minut, o alta viata. Puteam sa-i schimb viata asa de repede. Puteam sa o fac sa se simtă bine fiind ea. Si asta am ales sa fac.

- Hai cu mine!

Am luat-o de mana si am mers pana la mine acasa. Am demachiat-o, pentru ca odată cu plânsul isi imprastiase machiajul si apoi am mers la un mall de unde i-am luat o rochie de petrecere. O rochie exact ca a mea doar ca pe roz. Eu fiind blonda cu ochii albastri imi sta mai bine cu albastru. Ea este brunetă cu ochii albastri si ii sta mai bine in roz. I-am luat si o pereche de tenesi roz si am plecat spre petrecere. Părul ei era perfect deci nu a avut nevoie de retușuri.

Urcam scările si m-am uitat la ceas. Încă jumatate de ora pana la tort. Sunt curioasă cum a iesit. Părinții mi-au spus ca este secret si ca il voi vedea când va veni la petrecere. Inainte sa intrăm m-am întors cu fața la fata din fața mea si am inceput sa-i explic.

- Ok. Eu sunt Maya Ann Lynn Hart ( am aflat ca in serial asa se scrie de fapt numele ei), viitoare Maya Ann Lynn Horan. Tu esti?

-Sarah Smith.

- Ok. Părinții mei te vor adopta.

-Serios?

-Serios.

Am lasat discuțiile deoparte si am păsit înăuntru. Bine inteles ca toți s-au uitat uimiți la fata de langa mine, care era imbracata aproape la fel.

I-am prins mâna, zâmbind si am mers spre părinții mei.
Le-am prezentat-o si le-am explicat situația ei. Desigur ca au fost de acord sa o adopte. Oricum mama se va căsători cu tata si vor avea mai mulți bani ca niciodata si cum mama nu va mai trebui sa lucreze va avea mai mult timp sa se ocupe de
mine si de... sora mea, Sarah.

Le-am prezentat-o tuturor pe Sarah, dar a plecat de langa mine si acum se îndrepta spre Peyton Clark. ( Peyton Clark joaca in I didn't do it)
-Peyton?

-Sarah?!

Se pare ca se cunosc...

-Ce faci aici? au spus in acel si timp

S-au îmbrățișat apoi i-am vazut ca au inceput sa vorbească prostii( nu fi-ti perversi) deci am plecat. Gabe a venit si mi-a spus ca va veni tortul, si chiar atunci a venit.
O Doamne Dumnezeule! Iubesc tortul! Mi-am facut poze cu el si apoi l-am taiat dandu-i fiecaruia o felie. Asta este cea mai frumoasa zi de nastere pe care as putea sa o am. M-am facut cu o sora mai mare, Gabe ma iubeste, părinții mei urează sa se căsătorească, gasca mea este cu mine si... stai noi maine avem scoala! Uitasem!

Si uite cum imi strica scoala buna dispozitie. Mi-am mai facut niste poze cu prietenii si chiar când credeam ca petrecerea este pe terminate, a aparut Olivia Holt, care a cântat Fearless.
Totul este perfect. Am schimbat câteva vorbe cu Liv si a rămas sa ne mai vedem. Ne intelegem bine.

Este chiar interesant cum toata viața ta se poate schimba doar din cauza unei fete de pe o bordură. Este ciudat cum printr-un singur da , putem schimba viitorul si prezentul.
Dar cel mai interesant este faptul ca, doar cu ajutorul prietenilor poti sa pui capul pe perna fara ca grijile legate de ziua de maine sa iti invadeze mintea. Pentru ca asa era in cazul meu. Petrecerea a continuat inpreuna cu prietenii mei.

O Iubire ÎntâmplătoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum