Capitolul 5

112 8 0
                                    

M.am trezit de dimineaţa cu o durere de cap groaznică. M.am dus repede până acasă şi m.am pregătit de şcoală. Am mers ai am luat.o şi pe Riley.
Prima oră avem istoria. Am intrat în clasă şi m.am aşezat în banca mea, aşteptând că domnul Mattews, tatăl lui Riley să vină.
A intrat în clasa şi ne.a explicat despre oameni. Despre oameni cu talente şi curaj, care au schimbat lumea. Ne.a dat că temă, să facem ceva la care ne pricepem. Probabil o să desenez. Orele au trecut destul de repede. Mi.am pus cărţile în dulap şi am plecat acasă. Riley plecat cu tatăl ei. Acasă mama mă aştepta îngrijorată. Am vorbit şi şi.a dat seama ca nu sunt chiar intr.o poziţie uşoară şi că îmi trebuie timp să mă acomodezez cu ideea. Mi.a spus că trebuie să îmi petrec nişte timp cu tata şi să îl cunosc pentru ca si el vrea asta. Am fost de acord şi mama mi.a spus că tata va veni mai târziu să mă ia şi să mergem undeva. Jumătate de oră mai târziu eram cu tata la o cafenea.
-Zi.mi despre tine! mă îndemna el entuziasmat.
- Nu sunt multe de spus. Sunt rebelă dar studioasă. Nu îmi place sa fiu copilăroasă şi slabă în faţa cuiva. Eu sunt mereu puternică. Îmi place concurenţa. Atât!
- Super! Ce talente ai?
- Cânta, scriu, dansez, desenez.
-Ai cam toate talentele. Vrei să faci o încercare la scris?
- Competitie? Sigur!
- Noi avem nevoie de un cântec. Pot să.l faci până mâine?
-Pot si acum!
Mi.am scos un pix din geanta şi apoi mi.am scos caietul cu cântece. M.am gândit la un titlu şi după ceva timp am găsit unul care să se potrivească cu băieţii. The Story of My Life
După jumătate de oră, cântecul era gata. L.am rugat să.mi arate cum cânta băieţii pentru a le atribui părţi din cântec pentru solo. I.am dat tatălui meu caietul şi a început să citească. A rămas uimit. I.a sunat pe băieţi şi le.a spus să vină la mall. Când i.am văzut, i.am salutat.
-Hei Tommo, băieţi!
- Hei! au spus ei De ce ne.ai chemat Nialler ?
- Uitaţi ce a scris Maya! le.a spus dându.le caietul.
Au citit şi apoi se uitau ba la mine ba la caiet. Am chicotit şi le.am zâmbit
-Poţi sa ne dai cântecul?
-Sigur!
Da. Nu mă interesa că ştiu să scriu şi toate celelalte. Băieţii m.au pus să cânt dar nu am acceptat. Nu vreau să cânt si să dansez. Eu vreau să devin actrită.
- Băieţi, trebuie să mă întâlnesc cu iubitul meu şi apoi cu gaşca. Poate ne vedem mâine, am spus şi mi.am pus geanta pe umăr. Am plecat şi peste câteva minute eram acasă la Gabe. El era în duş dar am cheile, aşa că am intrat să m.am aşezat pe un scaun din bucătărie. Pe masă era un buchet de flori de la cunosc-aniversarea noastră. Florile erau foarte frumoase. Gabe a venit îmbrăcat gros şi m.a sărutat pe obraz. L.am pupat şi eu şi si am mers la un restaurant, de unde mi.am luat o cafea decofeinizată. Gabe şi.a luat un suc de fructe şi ne.am aşezat la o masă, aşteptându.i pe ceilalţi. Au venit şi ei în scurt timp şi şi.au comandat si ei câte ceva de băut.
- Ăla nu este tatăl tău cu colegii lui de trupă?
Am aruncat o privire discretă şi l.am văzut. Mă urmărea. Dar lasă că scap eu de ei.
M.am ridicat in picioare şi sm început sa tip
-Omg! Ăla e Niall Horan!
Toate fetele au început să fugă spre ei, aşa că au luat.o la goana.
Am răsuflat uşurată, dar în câteva momente fetele alea au început să mă strige. Le.a spus că sunt fiica lui Niall. O să plătească. După ce am vorbit puţin cu fanii, am plecat cu gaşca în locul lui Pharcal. Tatăl lui Pharcal are un studio de înregistrări şi ne lasă uneori că cântăm acolo.
Am ajuns şi eu şi Riley am vrut să cântăm. (vor cânta genericul de la Riley şi restul Lumii)

După ce am terminat am răsuflat uşurată. Băieţii ne.au aplaudat şi apoi ne.au chemat la ei. Ne.am luat niste scaune şi am mers lângă ei. Se uitau la TV. M.am uitat să văd daca este important. Şi... M.am văzut pe mine. Asta nu este bine! Eu la TV?! De ce? Aaa... Da pentru că tatăl meu est Niall Horan. Am trecut peste incident şi am plecat din studio, dar când am ieşit, au apărut de nicăieri mii de descriere are îmi tipă numele. Doamne Fereste! Am mers aşa şi când am deschis usa am văzut.o pe mama sarutându.se cu.... Nu se poate!

O Iubire ÎntâmplătoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum