Scuze pentru întârziere!
Dap. Petrecerea e pe terminate si au aparut niste fotografi de la revista Black&White. Ne-au facut câteva poze mie si lui Gabe.
Acum eu, mama, tata si Sarah eram in masina, in drum spre casa. Probabil va întrebati unde e Riley, Lucas si Farkle ( asa se scrie) . Pai, cum si părinții lui Riley au venit la petrecere, s-au oferit sa ii duca ei pe ceilalți acasa. Sunt foarte obosită si trebuie sa vedem unde va sta Sarah. Logic ca o sa stea la noi in casa. Stai... suna asa ciudat sa ii spun lui Niall tata...
Imi e somn. Mi-am pus capul pe umărul lui Sarah. Am inchis ochii si am adormit. Eram linistita, nu?Am ajuns acasa si am urcat la etaj. Se pare ca Niall comandase un pat. Il montarea la mine in camera. I-am prezentat lui Sarah casa si i-am dat o pereche de pijamale de la mine. Acum făcea parte e din familie. Chiar daca are 19 ani, eu o plac si cred ca in scurt timp chiar vom fi surori.
Sper doar sa nu ne certam. M-am băgat in pat si am adormit.Ceasul a inceput sa sune. Ah... este deja 5:30? Am sărit din pat si m-am dus la baia cre era legată cu camera mea si... ei bin a lui Sarah. M-am spalat pe dinti si apoi mi-am facut un dus rapid. M-am palat pe ochi si pe toata fata, apoi mi-am luat peria, începând sa ma pieptan.
Am auzit-o pe Sarah foindu-se in pat ca mai apoi sa se ridice. A venit pana la mine si a inceput sa vorbeasca:
-De ce te trezesti asa de dimineata?
Am inceput sa rad.
-Mereu am fost matinală. Si in plus la ora 7 trebuie sa fiu la Riley. Mergem la aceeasi si scoala.Avea părul asa de ciufulit si se vedea ca din gura i-a curs saliva. A zâmbit si s-a intors in pat. Ea are noroc. Fiindcă părinții mei trebuie sa o adopte, au vorbit cu directorul care conduce universitatea la care merge, sa o scutească o saptamana de scoala, pentru a face actele de adopție. Chiar daca e majora, ai mei ai insistat sa o treaca sub numele de Horan.
Ora 6:23
Mi-am luat ghiozdanul. Astazi imi alesesem o tinuta normala. O pereche de blugi skinny, un pulover galben si o chestie cu franjuri ( poza la media)
Cum ai mei nu s-au trezit încă, am plecat spre Riley. Am ajuns la 7 fix, ca de obicei.
-Ora 7! Mergem? Am urlat la Riley care era cu familia ei la masa, mancand.
-De fapt...Astazi veti avea o ora cu mine. a spus Cory
-Cum adică?
-Este o sărbătoare si nu se munceste. Părinții tăi stiu si i-am rugat sa te lase sa vii aici.
Topanga. Are mereu o explicație.
-De ce? Nu inteleg de ce ati vrea sa facem ore intr-o zi de sărbătoare...
-Pai, scumpo, nu o afaceri ore. Voi doua cresteti si vrem sa stiti cum am ajuns eu si Cory aici.Si asta e Topanga pe care o cunosc...
S-au asezat amândoi la masa, in fata mea si lui Riley.
-Pai, copii...
Totul a inceput in clasa întâi. Eu si Cory ne cunosteam de mici si eram prieteni buni.
Asa eram si in clasa întâi. Si in a doua, si in a treia si in a patra. Dar totul s-a schimbat in clasa a cincea. Eu, am fost mereu mai... ciudata... In clasa a cincea, Eric, fratele lui Cory a ras de el pentru ca cea mai buna prietena a lui ra o fata. Adică eu. Ei Bine In clasa a cincea Cory s-a împrietenit cu Shawn. Avem multe amintiri cu el. Sper sa il cunoasteti intr-o zi. Este un tip de treaba. Intorcandu-ne, el si Shawn dădeau de toti inclusiv de...
-De ce făceați de toti? Radeau i de mama? Riley a intrebat
-Pai... Topanga continua
- Da, copii. Tatăl tau Riley isi bătea joc si de mine dar a invatat din greseli si nu mai face asta. Sau poate ii este frica de mine...
Marog... Timpul a trecut. Tin minte ca aveam un coleg... Stuward Minkus si lui ii plăcea de...
-Minkus?! Tatal lui Farkle?!
-Mda.. Si după cum ziceam, lui ii plăcea de mine. Tin minte ca in clasa a sasea, l-am sarutat. Si tin minte si de ce. Pentru ca devenisei tu. Folosisei un sampon ca sa iti indrepti parul si iti atatea oribil. Si Shawn nu l-a mai acceptat. Eu l-am invitat la masa unde stateam eu si el a acceptat. L-am rugat sa ma ajute sa strangem mai multe semnaturi pentru o petitie. Stiu ca nu vroiam sa o concedieze pe bibliotecara. Si el m-a ajutat. Le-am legat cu catuse si dupa ce am reusit sa strangem semnaturi, toti si-au desfacut catusele mai putin noi. Si atunci l-am sarutat. Mi-a placut mult. Dar gimnaziul nu a fost mare scofală. Cel mai frumos a fost liceul. L-am facut tot împreună, doar ca mai aveam niste colegi noi. Tin minte ca La liceu a trebui sa ne mutăm la camin. Erau camere mici de 2 persoane si un singur apartament de 4 persoane. Eu si prietenele mele, Angela si Cassidy am întârziat si nu am putut sa luam apartamentul. Asa ca ne-am ales cu camere mici. Si cum nu ma multumesc cu putin, am batut băieții care aveau apartamentul si apoi l-am luat noi. Întâmplător, fratele lui Cory, Eric, stătea acolo cu un prieten. Asa a trecut încă un an...
Chiar imi pare rău ca totul trece asa de repede. Ce ziceți sa mâncăm ceva? E deja prânzul... Va povestim după masa.Si... Ei bine aici am ajuns cu povestea... Topanga ne-a pus niste cartofi la cuptor cu mazăre si coroanele de pui, pe care le-am mâncat repede, pentru ca si eu si Riley eram nerăbdătoare sa aflăm trecutul părinților ei. Pana la urma cine nu este? Par asa de perfecți... Ea donează chestii pentru orfani si el doneaza bani pentru circ. As vrea sa am si eu niste părinți ca ei. Chiar mi-as dori.
Mi-as dori sa ma întorc acasa si mama sa ma întâmpine cu mâncare caldă. Mi-as dori ca tata sa ma lase la scoala. Mi-as dori ca totul sa fie diferit. Diferit de cum este acum...
CITEȘTI
O Iubire Întâmplătoare
AcakEvelyn Hart, o mămica ce doreste sa isi uite trecutul. Maya Hart, o adolescentă ce vrea sa afle cine este tatăl ei. Niall Horan, un pop star internațional, ce face parte din cea mai de succes trupa a trecutului, prezentului si probabil viitorului. ...