A dneska kvůli dlouhé přestávce ještě jedna :) -Hemmy
Vběhla jsem do pracovny kapitána Singhe. Tvářil se jako časovaná mina. Počkat, jestli je to opravdu gay, možná by ho obměkčil plakát Justina Bobra...to bylo hnusný...promiň Davide.
,,Měli jsme dohodu!"
,,Já vím ale..."
,,Nechci nic slyšet! Máte výpověď!"
,,Ale..."
,,Na shledanou slečno Vernerová!" Do pracovny se najednou vřítil Barry.
,,Omlouvám se, že jdu pozdě já..."
,,Už nechci slyšet žádné výmluvy! Máte štěstí, že jste tu jediný forenzní vědec, jinak už by jste měl taky výpověď!"
,,Taky?" řekl nejistě Barry a podíval se na mě. Já jen pokrčila rameny.
,,Tady slečna měla stejnou tendenci jako vy."
,,Ale ona nepřišla pozdě."
,,Ne?" řekli jsme oba s Davidem najednou.
,,Ne. Byla tu včas, ale já na ni omylem spadl a..."
,,Chápu," řekl David, který zřejmě nepotřeboval vědět podrobnosti o našem střetnutí tělo na tělo. Dlaní si projel po tváři a hlasitě si povzdechl. ,,Dobrá...ještě jedna poslední šance. A TEĎ VEN OBA!" Vystřelili jsme z Davidovy pracovny jako Forest Gump s epileptickým záchvatem.
,,Bože já ti tak děkuju!" Chtěla jsem ho obejmout. Už jsem měla napřáhlé ruce, když jsem se zasekla. Tohle přece nejde. Ani mě nezná! Dala jsem si ruce zpátky k tělu a napřáhla před něj ruku. ,,Jsem Thea." Barry vypadal zaraženě. Joko-by čekal, že ho fakt obejmu.
,,Barry. Allen. Barry Allen," potřásl mi rukou. A tak jsme si třásli a třásli...a to pěkně dlouho. Když mě se nechtělo mu tu ruku pouštět! Myslíte, že mi tou rukou furt mával proto, že mi jí nechtěl pouštět, nebo protože mu přijde blbý mi ji pustit jako první? Arrr! Vspamatuj se holka! Theo?
Ano?
Vzpamatuj se Jo to Flash! A má rád Iris!
Já vím! (#pláč)
Ok, teď seriózně. Přestaň mu třást s tou rukou! Poslechla jsem svoje druhé já a přestala jsem mu třást s rukou.
,,Barry? Barry! Tady jsi!" přilítl k nám Joe. ,,O dvě ulice dál, vypukl požár!"
,,Eh...tak já..." otočil se na mě.
,,Běž," řekla jsem mu s úsměvem. Vykulil na mě oči. Teď bude mít podezření, že znám jeho tajemství. Vyběhnul ven a zahnul za roh.
,,Asi vám teď vrtá hlavou, proč mi není divné, že běží forenzní vědec k hořící budově," řekla jsem ještě pořád zahleděná do dveří.
,,Vlastně ano. Jste popravdě první." Ale já ti to neřeknu. MUHAHAHAHA!!! To víte, naposledy jsem se do toho s těmi Avengery fakt zamotala. Ale tady žádná velká hrozba kromě doktora Wellse a pár dalších ničemů není, takže můžu způsob pro vrácení se domů hledat sama a Flashe se spolem do toho nezaplétat. Z toho důvodu jim nemůžu nic říct. I kdybych chtěla.
,,Tak já půjdu...uklízet," vyvlekla jsem se z toho elegantně a zmizela do mé ďábelské síně...s košťaty a uklízecími prostředky.
No to mi zapal les! Oni tu mají Clin! Taky super, jsem v DC vesmíru a rozplývám se nad čistícím prostředkem. Potřebuju si sehnat nějakého slušného psychiatra. Hm...ale špatný nápad to není.
,,Co to děláte v tom kumbálu slečno Vernerová?!" Kruci! Vylezla jsem ven.
,,Já jen...obdivovala vaši výbavičku. Myslím! V tom kumbálu! Ne...já vím že jste...no..."
,,Jděte!" zavelel kapitán Singh. A já –červená jak asijské bistro v 7 ráno- rychle vyběhla ven. ,,A udělejte mi kafe!" Začala jsem běžet pryč. No ale počkat! Začala jsem běžet zase zpátky.
,,A jakou kávu?" řekla jsem, teď už v mysli facespawnující sama nad sebou. Singh si povzdechl.
ČTEŠ
The Flash - Tak trochu jinak
FanfictionPokračování povídky Avengers-Tak trochu jinak. Thea se zde z Marvel vesmíru dostává do DC. Jak to bude zvládat a co jí urychlovač částic dr. Wellse udělal? -Hemmy