11.kapitola All of you...

607 57 2
                                    

A je tu další kapitola...Co dodat? No. Právě si dělám knižní Potteriádu...tak hádejte, co budu psát dál??? :D

P.S. Sice jsem si s touhle kapitolou dala na čas, ale zase je o trochu delší (konkrétně o skoro polovinu).

-Hemmy

,,Tak co jsi potřeboval?" zeptala jsem se Barryho, když jsme si sedli u něho v jeho pracovně na okrsku. Nevím proč mě zatáhl zrovna sem, ale když už si chtěl promluvit...

,,No, já..." rukou si začal nervózně škrábat hlavu. Nezazlívám, že jsem v sobě neměla trošinku alkoholu, takže moje trpělivost nebyla příliš vysoká. Nervózně jsem přešlápla.

,,No, co ty?" Ještě nervózněji na mě pohlédl a v jeho výrazu byla jasně vidět věta: Co na mě tak spěcháš?! Nevidíš, že se snažím vypadat nervózně?! ... Nebo se mi to možná zdálo. Bože já jsem tak unavená!

,,Chtěl jsem s tebou o něčem mluvit." No, to už tady bylo. ,,Jde o to, že..."

,,No páni!" Odignorovala jsem ho a přiběhla k oknu. V dálce cosi červeně svítilo...a nebyla jsem ještě tak opilá, abych nepoznala, že to byl oheň.

,,A sakra," ozval se po chvíli Barry. Po chvíli, kdy jsem se otočila...už byl pryč. Ohlédla jsem se zpátky k oknu a nevěřila vlastním očím. Bezmála půlka města byla bez proudu.

,,Co se to tu sakra děje?"

***

,,Viděla jsi to?"

,,Jsi v pořádku?"

,,A kdy?"

,,Cítíš se dobře?"

Cisco, Caitlin, Cisco...

,,Fajn, fajn, uklidněte se oba!" uzemnila jsem je na chvíli. ,,Ano, viděla jsem to a jsem v pořádku. Zrovna jsem byla u Barryho, když..."

,,Kde jsi byla?" vyhrkla Caitlin s otevřenou pusou.

,,U Barryho v pracovně."

,,A cos tam sakra dělala? Snad jste..."

,,Co-cože?! Ne!!! Jen mi chtěl něco říct."

,,A co?" řekli oba naráz.

,,Snažíte se o výslech, nebo co?!" vyjela jsem na ně. ,,Půlka města je bez proudu a hoří a vás zajímá, co jsem dělala u Barryho v pracovně!"

,,V čí pracovně?" řekl nově příchozí...Wells. Výborně.

,,Ale v ničí," mávla jsem nad tím rukou a uhla pohledem.

,,Výborně. Tak, co máme nového?" řekl poněkud unaveně a přijel k počítačům, za kterými zrovna nikdo neseděl. Najednou na jeden z nich vyjeveně vyvalil oči. ,,Co se to stalo?! Proč mi nikdo nic neřekl?!" Proč jsi ty na nic nepřišel?

,,Počkat, chcete mi říct, že jste si nevšiml obřích vybuchujících paneláků ve městě?" zeptala se Caitlin.

,,A výpadku elektřiny pro půlku města?" dodal Cisco. Wells se na ně jen zaraženě podíval a očima těkal od jednoho k druhému a pak ke mně. No na mě se nedívej, já tě z toho nevylížu...Proboha co to plácám?!

Za chvíli dorazil celý udýchaný Barry. Bylo vidět, že se rozhodně nezaměřil jen na jeden panelák. Ve městě totiž hořelo několik budov. Začínalo se z obyčejného amerického města stávat post apokalyptické americké město.

,,To...to...nejde..." snažil se ze sebe nějak vydávit udýchaný Barry. ,,Ve městě je toho strašně moc!" Všichni se v tom podívali na mě.

The Flash - Tak trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat