Část 11.

43 3 1
                                    

Faajn,nikdo nic nenapsal,takže tahle část je (jak jinak) z pohledu Anny.

[Pohled ANNY]
..Voda mi zaplňuje plíce,a já se pomalu smiřuji se smrtí. Najednou ale ucítím něčí pevné paže jak mě vytahují ven. Položí mě na písek a snaží se mě..oživit? Chci něco říct,aby veděl že už jsem při vědomí, ale nemůžu se nadechnout.. Asi to ještě tak moc v pořádku není.

Mé plíce se začínají vyprazdňovat,vody je míň a míň..Záčnu kašlat,a s mým kašlem odcházejí poslední zbytky vody. Zaostřím na mého zachránce. Postarší pán,černý hábit..a v tu chvíli mi to dojde. Je to ten pán,co jsem ho viděla cestou z kavárny!

Celá zpocená jsem se probudila vedle mé postele. Nejspíš jsem spadla..

CO TO SAKRA MĚLO ZNAMENAT? Proč tam byl ten chlap? Proč to zase souviselo s vodou?

Dřív se mi sny s vodou a topením se zadávali často,ale myslela jsem, že už zkončily..Asi ne..

Podívala jsem se na hodiny. 02:36.
Fajn. Pokusím se ještě usnout. Žádný sen se mi už nezdál..

CRRRRRRRR!
Fajn, tenhle zvuk nenávidím. Praštila jsem budík tak silně, až spadl na zem. Ale zvonit přestal. Mission complieted.

Vykopala jsem se z postele a šouravým krokem se dopravila do koupelny. Vlezla jsem do sprchy. Na tělo jsem použila grepovo-limetkový sprchový gel.

Vylezla jsem ze sprchy a zabalila se do červeného županu.
-Dnes mi začíná škola až v 9,takže mám na sebe dost času.

Namazala jsem se okurkovým tělovým mlékem od EOS.
Pleť jsem si vyčistila jablkovo-skořicovým peelingem. Poté jsem nanesla krém.

Počkala jsem až se vše vstřebá a pak jsem se nalíčila. BB krém, pudr,řasenka,linky.

Na sebe jsem hodila černé džíny s dírami na kolenou,bílý beasic croptop a šedý cardigan. Obula jsem si černé slipony.
S penny boardem v ruce a s baťohem na zádech jsem vyrazila do školy.

Před školou na mě už čekal Ben. Přiběhla jsem k němu,obejmula ho a pozdravila.
Chvilku jsme si povídali, a pak jsme zašli už do známého parku.

"Chceš taky?" zaptal se mě Ben když si zapaloval cigaretu.
"No,proč ne?" jednu jsem si od něj vzala.
Tentokrát mi podal zapalovač.. Tak nějak jsem doufala že se stane to co minule..že mi jí zapálí tou svojí..

Zapálila jsem si a vrátila jsem mu zapík. Žádný dotek rukou,žádná jiskra,nic.

Anno! Na co to proboha myslíš! Nemůžeš s nim chodit! On k tobě určitě nic necítí! Nesmíš zničit vaše přátelství!

Já vim že má moje podvědomí pravdu,ale prostě.. Ben. Prostě Ben.

"Heeej Anno,vnímáš??" zamával mi Ben rukou před očima. Asi jsem moc dlouho přemýšlela..

"Em,promiň, zamyslela jsem se. Co si říkal?"

"Jestli nechceš jít dneska na koupák. Je celkem teplo,takže..?"

"Jo,vlastně, proč ne" usměju se a zahodím dokouřenou cigaretu.

Vydáme se zpátky ke škole. Stihneme to jen tak tak..

Ve škole

"Ááá né Bené néé!!" křičím mezitím co Ben mě honí (nic perverzního:D) po třídě s rukou plnou barvy. Ben mě chytil a rozmáznul mi zelenou barvu po obličeji. Já jsem vzala červenou a rovnou do vlasů s ní.

Šla jsem se umýt na záchod. Ta barva vůbec nešla dolů! Zkusila jsem to mejdlem a pak jsem ho měla v očích a v puse. Já ho asi zabiju!

Vylítla jsem z toalet a..

Hlásím se s novým dílem! Po dlouhé době no..
Ale k tomuhle dílu mě dokopal ten jeden komentář, ten kterej ukázal že někdo čeká na další díl,že to někoho baví..že to nepíšu sama pro sebe.
Sledovanost pomalu upadá..
A tak jsem ráda za ten jeden komentář.
Okey,ukončim ty moje kecy :D
Ahoj u dalšího dílu!
❤ ❤ ❤ ❤

Girl deep at the bottom(czech story) Kde žijí příběhy. Začni objevovat