Části s hvězdičkou * jsou takové ty 13+ :D ❤
[ Z pohledu učitele/Tomase ]
Druhý den školy. Docela se těším..
Hlavně na černovlásku - Annu,jak jsem později zjistil. Ježiš, už zase na ní myslím. Zamotala mi hlavu. No nic.Když jsem došel ke škole, odmknul jsem si zadní vchod a vešel do kabinetu. Odložil jsem tašku a zabořil se do křesla. První hodinu mám 2.třídu ( na střední) tak to nebude tak náročné. Snad..
Šel jsem učit.
--------------------
Ok,první hodina za sebou,zbývají mi ještě 4.Vešel jsem do Aniny třídy. Najednou do mě někdo vrazil..a byla to Anna! "Jé, pane učiteli, promiňte, to bylo omylem" začala se omlouvat. Naopak jsem rád, ale to jí říct nemohu. "Jasné, v pohodě" usmál jsem se na ní. "A přijďte po škole ke mě do kabinetu, potřebuji si s vámi promluvit. " dodal jsem. Kvuli čemu? Ani nevím. Jen s ní chci být sám.. "Dobře, přijdu.Tak já už jdu, nashle" odpověděla mi trochu nejistě. Čeho se bojí? Hm..
Zasedl jsem do katedry a dělal si poznámky. Pořád jsem se na ní po očku díval. Něco řešila s tou svojí kamarádkou, em...Sandy? Asi jo. Najednou od ní odběhla a sedla si dozadu k nějakému klukovi. Podíval jsem se k Sandy(p.au.doufám že jste poznali že to je Sindy, jenom si to plete, žádná nová postava :D) a uviděl jsem vedle ní nějakou zrzku. Ještě jsem jí tu neviděl, to bude asi ta nová,eeem, Anika.Byla tak sexy..plné rty,oblé prsa a ten zadeček.. A byla i hezká..A víte co se říká - pod rezavou střechou vlhký sklep (:D).
Všimla si mého pohledu a trochu se usmála. Skopil jsem hlavu. Zazvonilo. Zvedl jsem se a začal vykládat látku, které sám nerozumím. Střídal jsem pohledy Anna-Anika.Po hodině jsem šel do kabinetu. Pak jsem odučil další hodinu,šel na oběd a měl jsem znova učit Aninu třídu. Přišel jsem tam o trochu dřív,ale Annu jsem nikde neviděl. Byl pryč i ten kluk. Že by byli spolu? Žárlíš?Vždyť jí skoro neznáš-ozvalo se moje podvědomí. No a? Co jako.
Zapoměl jsem si v kabinetu podklady,tak jsem si pro ně skočil. Když jsem otevíral šuplík někdo zaklepal. "Dále"povolil jsem vstup. Do mého kabinetu vešla Anika. "Co potřebujete?"optal jsem se. "Vás"odpověděla a přisála se mi na rty.
Vášnivě mě líbala a já spolupracoval. Začala mi sundavat triko já jí pomohl. Pak jsem jí vysvlékl to její a sundal jí podprsenku. Přejel jsem jí prsty přes bradavky a ona zavzdychala. To bylo pro mě a mého kamaráda (:DD) znamení. Svlékl jsem jí i sobě kalhoty. Ona mi sundala boxerky a já jí kalhotky. Na nic jsem nečekal a zasunul. Oba jsme se naráz udělali.
Pak se oblékla a odešla. Začal jsem se oblékat a přemejšlel jsem. Co to mělo znamenat? Ale bylo to úžasný. Ona je úžasná! Chci to znova.Vzal jsem si to,kvůli čemu tu původně jsem a šel jsem do třidy. Zbytek vyučování proběhl tak nějak..normálně, jenom se na mě Anika pořád dívala. Nějak mi to nevadilo.. Já střídal pohled Anna-Anika.
Po škole za mnou má Anna přijít..Ahoj!Ten 13+ je jenom takovej odvar :D mám tam dávat i ty detaily?
Já vím že ty Tomasovi pohledy jsou krátké, ale co :)
Prosím V&C!!
Měla jsem to přidat už včera, měla jsem to napsané ale zapomněla jsem to zveřejnit.
Btw. V médiích je Anika..
❤ ❤ ❤ ❤
Bæ
ČTEŠ
Girl deep at the bottom(czech story)
Genç KurguAnna má celkem nezajímavý život, ale najednou se jí začne všechno bortit.. Zrada nejlepší kamarádky. Podivný plán její nepřítelkyně. Až moc živé noční můry. Podivný chlapík co jí sleduje. A k tomu všemu 2 nový spolužáci, co jí ještě víc popletou ži...