Část 17.

27 1 0
                                    

Pozor pozor! Začala jsem psát novou knížku- Every day.  Udělalo by mi velkou radost kdyby jste se na ní podívaly :)

Ležím doma v posteli a po delší době jsem zase šťastná. Dokonce se i těším na zítřejší školu. Na Bena.

Vstala jsem, vzala jsem si krabičku cigaret, oblékla si koženou bundu a vyšla ven. Přestože tu už bydlím dýl, moc míst tu neznám. A tak jsem se rozhodla že to tu půjdu prozkoumat.

Po betonové cestičce jsem došla do menšího lesa. Procházela jsem se mezy stromy a hledala dobré místo na kouření. Najednou jsem uplně nahoře v koruně nějakého stromu uviděla takový..posed? Bylo to vyrobené ze dřeva po kterém se plazil břečťan a ještě nějaké rostliny.

Obešla jsem strom a hledala něco po čem bych tam vylezla. Schody, žebřík a tak. Jediné co jsem našla byly kusy dřeva přibité ke stromu

 Jediné co jsem našla byly kusy dřeva přibité ke stromu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

I když mi to přišlo nebezpečné, vydala jsem se nahoru. Různě to vrzalo a kývalo se , ale vylezla jsem tam.

V domečku byly různě naházené deky a polštáře, jako by tam někdo bydlel.

Najednou jsem uslyšela křupnutí větviček. Schovala jsem se, ale tak abych dobře viděla. A udělala jsem dobře. Po cestičce kterou jsem přišla si to rázovala Anika. A s někým telefonovala.

.."Nefunguje to, je silná. Už jsem si myslela že jsem jí zmákla, ale nejde to," mluvila na někoho naléhavě Anika.

Co? Zní to jak v nějaké hře. Určitě se takhle bude bavit s někým o hře.
Aaa, můj vnitřní hlas se dostavil.

.."Ne, opravdu to nejde jinak. Budeš muset Annu zmáknout ty," říkala někomu na druhé straně.

Co?? To myslí mě? Ne, určitě je to nějaká jiná Anna. Proč by myslela mě? Třeba protože ti přebrala Sindy a málem i Bena? Ne, to je nesmysl.

.."Dobře, děkuju. Co o ní potřebuješ vědět?"

Očividně jí ten 'někdo' vyhověl. Ani nevím proč mě to tak zajímá, nejspíš je to jen obyčejný rozhovor. Baví se o tobě. To asi není moc obyčejný rozhovor. Nebaví se o mě. To už jsem ti jasně řekla. Jak myslíš. Ale měla by jsi se se mnou přestat vybavovat a místo toho poslouchat, zase začíná mluvit.
A měl pravdu. Zase začala mluvit.

..."No, jmenuje se Anna Collins a je jí 17. Tahá se s tím Benem, ale nic spolu myslím nemají, takže ok. Jinak toho o ní moc nevím, nikdy jsem se s ní moc nebavila žejo.."

Co. To. Sakra. Bylo. Proč se s tím člověkem bavila o mě? A kdo to byl? A..
V hlavě mi proudilo snad milion otázek. Víc z jejich rozhovoru jsem neslyšela , protože odešla z mého doslechu.

Zmatená jsem si sedla na jeden z polštářů a zapálila si. Doufám že to majitelovi tohohle domku nebude vadit heh. Pravidelně jsem vyfukovala kouř a uklidňovala se. Třeba se to ještě vysvětlí.

Rozhlédla jsem se jestli se Anika nevrací a slezla ze stromu. Po stejné cestě jako předtím jsem došla domů.
Najedla jsem se, převlíkla se do mého pohodlného pižama a šla spát.
Ještě než jsem usnula tak jsem se podívala na mobil. Čekala mě tam zpráva od Bena.

Ben
Těším se na tebe kočko :D Xx

Neodepsala jsem a nechala se unášet říší snů..

Ahoj ahoj!
Jsem tu zpět s další částí.
PROSÍM, jestli jsem předtím uvedla Annino přímení jinak tak upozorněte. Díky!

Doufám že se vám část líbila a jestli jo , tak dejte Vote nebo Comment!

Luv ya, Nina

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 25, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Girl deep at the bottom(czech story) Kde žijí příběhy. Začni objevovat