[ Pohled ANNY ]
Po příchodu domů jsem sebou praštila do postele a rozbrečela jsem se. Udělala jsem to, co jsem si od té události zakázala. Zklamala jsem. Sama sebe.
Ale..všichni jsou proti mě. Matka, Sindy, Ben, všichni. Co jsem komu udělala?
Nevědomky jsem si pohladila břicho. Jak by to teď bylo, kdybych ho tenkrát neztratila? Bylo by mi při vědomí že někoho mám líp? I když jen maličké, nevinné stvoření? Měla bych naději? Motivaci? Nevím. Ale vše by bylo jinak.
Zvedla jsem se, rukou si utřela mokrou tvář a vydala se do koupelny.
Při pohledu do zrcadla jsem se skoro sama sebe lekla. Bledá tvář, řasenka rozmazaná všude pod očima, rozcuchané vlasy.Opláchla jsem si obličej studenou vodou a vstoupila do sprchy. Střídavě jsem na sebe pouštěla teplou a studenou vodu, celkem mě to probralo.
Když jsem si řekla že už to stačí vylezla jsem, usušila se a zabalila do červeného županu.
Vlasy jsem si dala do turbanu a šla zpátky do pokoje.Otevřela jsem okno a vlezla jsem si na parapet pod ním. Opřela jsem se a rozhodla se podívat na mobil, dlouho jsem nebyla na facebooku, twitteru, instagramu..
Zrovna když jsem otevřela facebook přišla mi zpráva.
Ben Stilen:ahoj, proč si na mě byla dneska naštvaná? :0
Anna Crow:protože
Ben Stilen:co jsem ti udělal? 0.o
Anna Crow:nic
Ben Stilen:Anno..
Anna Crow:nech mě bejt-_-
Ben Stilen:tak mi alespoň řekni co mám udělat
Zobrazeno
Ben Stilen:takže teď mě budeš ignorovat?
Zobrazeno
Ben Stilen: TAK FAJN!-_-
ZobrazenoMožná jsem mu měla odepsat, ale už jsem na to neměla náladu..
Slezla jsem z parapetu a hodila mobil na postel. Najednou mi začala být příšerná zima, tak jsem se rozhodla že si udělám čaj.
Seběhla jsem schody a zamířila do kuchyně. Dala jsem vařit vodu a začala si vybírat čaj.
"Jahodový? Mmm..ne, ten je moc sladký. Pomerančový? Ne.. Bylinkový? Dnes ne..Vanilkový? To je ono!"mrmlala jsem si pro sebe.Ty jsi s těma čajema jak ostatní holky s oblečením.-zasmálo se mi moje podvědomí. Vážně? Už i moje podvědomí se mi směje? Asi jsem na tom vážně špatně.
Mezitím se mi dovařila voda tak jsem s ní zalila svůj bylinkový čaj.
Dostala jsem chuť na něco sladkého, a tak jsem začala prolézat všechny poličky, skříňky..
Nakonec jsem našla to pravé: máslové sušenky IKEA! Miluju je, k čaji jsou ideální.Oboje jsem vzala a šla jsem nahoru rozhodnutá si pustit nějaký film.
Byla jsem ráda že tu dnes není máma, neměla jsem náladu na její obviňování a vyčítání. Od té doby co se rozešli s jejím přítelem se to pořád zhoršuje..Jelikož jsem byla ještě pořád v županu oblékla jsem si xxl tričko a pižamové kraťasy. Ještě jsem si dala na nohy teplé ponožky a byla jsem připravená.
Zachumlala jsem se do peřiny a na notebooku zapla 'Snídaně u Tiffaniho'.
Pohodlně jsem se opřela, na nohy dala notebook, vedle sebe sušenky, do ruky čaj a můžu začít.Byla jsem tak ve čtvrtce filmu když jsem uslyšela takové jakoby klepání. Stopla jsem film jestli to není z něho, ale bylo to slyšet dál. Odložila jsem čaj a sušenky a zvedla se z postele. Přecházela jsem po pokoji ale pořád jsem nenacházela co/kdo dělá ten zvuk.
Napadlo mě podívat se z okna a tam byl..POZOR!!!!!!!
-Bonusovky jsou tu!
A ten 'bonus' je, že si můžete vybrat jak bude příběh pokračovat. Ja vim, úplně mega bonus no, ale je to něco jiného než normálně a já vážně nenohla na nic přijít. :D
Každopádně, koho chcete za oknem? Thomase, Bena, nebo někoho úplně neznámého?
Čekám na vaše nápady!:))-A k části.. Dozvěděli jste se že byla těhotná! :D
No, tak snad u další části a (S)mějte se!-Nyny
Já. Ten. Wattped. Asi. Zabiju.
Přidávala jsem to v pondělí, teď se na to podívám a co nevidím? Část není přidaná! Agrr
No,tak se omlouvám a doufám že mě za to nezabijete:D
ČTEŠ
Girl deep at the bottom(czech story)
Roman pour AdolescentsAnna má celkem nezajímavý život, ale najednou se jí začne všechno bortit.. Zrada nejlepší kamarádky. Podivný plán její nepřítelkyně. Až moc živé noční můry. Podivný chlapík co jí sleduje. A k tomu všemu 2 nový spolužáci, co jí ještě víc popletou ži...