[Pohled ANNY]
...uviděla jsem Bena. Jak se tam cucá s nějakou holkou. Ne jen tak nějakou. Ta holka byla Anika.
To snad nemyslí vážně. I tu jedinou šanci že to tak je vymazalo to, že jí odtáhnul na záchod. Hádejte,co tam asi budou dělat?
Ok, Bene, připrav se na válku. Ale..já ho mám ráda.. Je to jediný můj kamarád...
Najednou jsem někoho viděla za květináčem. Květináč? Vážně? A pak že život neni jako z filmu.
No, ten člověk nebyl jen tak někdo. Byl to Thomas. Náš třídní! Tvářil se..zklamaně? Ublíženě?
Kvuli čemu? Že by s ní něco měl? Ne, to je blbost, vždyť je to učitel. I když.. člověk nikdy neví.
Vrátila jsem se zpátky do třídy, sedla si a koukala do blba.
Ben s Anikou. Zklamaný a ublížený učitel. Zápletka učitele se žačkou?
Proč ,proč ,proč?Je to všechno hrozně zamotaný.
Co když je to s tim Benem jenom 'součást plánu'? Řikaly přece, že mě s ním chtějí roštvat..Ale Anika nemohla vědět že tam budu. Nemohla vedět že TO uvidím.
Z mého přemýšlení mě vytrhla ruka před obličejem.
"Haloo, Anno, přemýšlíš nad nesmrtelností chrousta nebo co?" směje se ten zrádce.
Jen se směj, dokud můžeš.
"Hm." řeknu bez špetky úsměvu.
"Coje?" nadzvihne jedno obočí.
"Nic" odseknu
Niic, jen si spal a bůh ví co ještě s mojí největší nepřítelkyní, o který VÍŠ, ale to se přece stává, nebo ne?"Ááá, panička se urazila,kvuli čemu prosimtě? " uchechtne se.
"Já se neurazila" Jenom jsem neskutečně nas*aná.
" Tak já tě nechám, nazdar" řekne a odchází.
[Pohled ANIKY]
Ben něco řekl a odešel. Podle Anny výrazu nás nejspíš viděla. Část 1. splněna.
Všimnu si že Ben jde ke mě a tak rychle zaklapnu notes kde jsou všechny moje plány.
"Ahoj kočko!" řekne a zvedne mě ze židle.
Jestli mě teď políbí pozvracim se. Je tak slizkej..
Ale i sexy co? Ozve se můj hlas v hlavě.
Zklapni! Poručim mu.Ben mi zmáčkne zadek a..políbí mě.
Zas tak špatný to nebylo..Ale teď o tom ví celá třída. A brzy se o tom dozví i Thomas..
Omg, Thomas. Mám na něj chuť..Zatáhnu Bena ven ze třídy a pak na záchody. Vím, že jsme to dělali asi před 20min, ale musím vyřídit moje vzrušení z Thomase..
Sundám Benovi tričko a přejedu rukou po jeho vypracovaných buchtičkách. Ben mi sundá tričko a podprsenku. Oblízne mi bradavku a rukou mi masíruje druhé prso.
Malinko zkousne bradavku a ze mě se vydere vzdych.
Ben ještě několikrát nasaje a oblízne bradavku,a pak se motýčíma polibkama dobracuje k mým kalhotám.Sundá mi je a rukou zajede pod kalhotky. Prstem mi přejede po mém vchodu a já hlasitě vzdychnu.
Ben do mě strčí prst a já se mu zaryju nehtama do zad. Přidá další prst a začne s nimi pohybovat a já pravidelně vzdychám.
Svým uměním mě dostane až k orgasmu.
Teď je řada na mě. Sundám mu kalhoty a trenky. Jeho penis už je v pozoru.
Oblíznu žalud a strčím si celou jeho délku do pusy. Okamžitě se dostaví dávící reflex, ale snažím se ho ignorovat a začnu pohybovat hlavou nahoru a dolu.
Ben mě chytne za vlasy a udává si rytmus. Vzdychá tak nahlas,že to musí slyšet celá škola. Udělá se mi do pusy a já to spolknu.
"Byla jsi úžasná!" pochválí mě a začne se oblékat.
"Ty taky" odpovím spíš z nutnosti a podám mu triko.Sama se obléknu a společně vycházíme z toalet.
Tááák!
Jak se vám líbila část?
Jedna holčina mi napsala abych napsala abych napsala 13+,takže..tady to máš! :)
S 13+ mi musela pomáhat kamarádka,(zdravim Natálko!:D) protože já bych se červenala až za ušima :D
Napište mi názor do komentáře prosíím :))
(s)mějte se!
-Nyny
ČTEŠ
Girl deep at the bottom(czech story)
Teen FictionAnna má celkem nezajímavý život, ale najednou se jí začne všechno bortit.. Zrada nejlepší kamarádky. Podivný plán její nepřítelkyně. Až moc živé noční můry. Podivný chlapík co jí sleduje. A k tomu všemu 2 nový spolužáci, co jí ještě víc popletou ži...