- 5 -

299 30 2
                                    


1 Kapitola 5 časť

Okolo mňa sa a toho stvorenia sa začal šíriť prach do kruhu. Bolo to naozaj strašidelné. Cítila som pálivú bolesť na ruke. O chvíľku to prestalo. To malé čudo mi skočilo do náručia. Bolo to neopísateľné.. Ako ťa budeme volať? Pomyslela som si... Zapozerala som sa do jeho krásnych modrých očí v ktorých by sa dalo utopiť. V tom ma napadlo, Lagúna. Dokonalé meno. "Moja malá Lagúna." Povedala som. "Krásne meno, ako vieš, že je to samička?" Ozval sa Harry zo dverí. "Tušenie." Pozrela som sa na neho a usmiala. "Auu!" Sikla som od bolesti. "Čo to, prečo si ma hryzla?!" Nie žeby som čakala od nej odpoveď. Položila som ju na zem a ona sa niekam rozbehla. Neriešila som ju, ona sa vráti, určite.. "Ani neejdeš za ňou?" "Nie," odpovedala som stručne. Jednoducho som ho obyšla a vošla do kúpeľne. Pozrela som sa do zrkadla. Bolo to zvláštne. Moje črty tváre sa zvýraznili a vlasy mi narástli trochu. Radšej som zišla do kuchyne, otorila chladničku a kukla sa či v nej niečo nenajdem na jedenie. Na moje prekvapenie som tam našla výživu. Vybrala som ju. Už som sa ju chystala zjesť keď mi Harry vytrhol tú výživu a v pohode mi ju jedol predo mnou. "Ty!" Ukázala som na neho prstom a škaredo na neho pozrela. "Ja." Mrkol na mňa. Bodaj by sa mu tá výživa rozletela. Nad tou myšlienkou som sa usmiala. "Do riti!" Výživa bola na zemi a fľaša v ktorej bola sa rozbila. "Čo to..?" Nie, to som nemohla byť ja, to je somarina. Postavila som sa a vyšla na záhradnú terasu mihom sekundy. Snažila som sa ukľudniť ale nedarilo sa mi to. Niekto ma objal zo zadu. Jediný kto tu bol, bol Harry a po pravde mi to ani nevadilo.

"Harry?" "Hmm?" "Ja, ja, hento s tou výživou t-to som bola ja?" Harry si povzdychol. Desí ma, naozaj. "Ano." Nevedela som čo povedať, naozaj. Radšej som bola ticho. "Laguna!" Vykríkla som a rozbehla sa za ňou. Bola na záhrade a nejaký chlap ju držal. Snažila sa mu vymaniť no zbytočne. "Už si si našla aj priateľa ako vydím." Začal sa smiať. Mala som sto chutí mu vraziť. "Ak ju chceš späť príď si po ňu do Dranstormu a pohni si. Nerád čakám." Mrkol na mňa. Prisaham že ho zabijem. Všetka krv vo mne vrela. Zrazu sa tu objavil veľký mohutný červený drak priam akoby od Satana. Sadol si na neho aj s mojou Lagúnou a odleteli kto vie kam. "Moja Lagúna," pošepkala som a slza mi skotúľala po líci. "Harry! Zbal si veci, odchádzame." Povedala som hlasnejšie aby ma počul. Postavila som sa s plným odhodlaním urobiť čokoľvek pre záchranu mojej maličkej Lagúny.

------------------

Ahojtee :-) ospravedlňujem sa za chyby a za to že je časť trošku kratšia :-)
Viem že naťahujem ale vydržte to milý čitatelia, už ide pomaly do tuhého!! Muhahahha :-D

Ďakujem za reeds & votes , vážim si to :-)

Dragon Queen Donde viven las historias. Descúbrelo ahora