2 kapitola 4 časť
No nič. Postavila som sa a prešla som do svojej izby. Zamkla som dvere a vyzliekla sa s tých nepohodlných šiat. Možno že sú pekné ale rozhodne nepohodlné. Zavesila som ich späť a z vaku vytiahla obyčajné čierne skinny jeans a biele tielko ktoré som zapravila do gatí. Dala som si tenký modrý svetrík a obyčajné tenisky. Vyšla som z hradu ani neviem kam. Chcela som vypadnúť s tohto celého čudného sveta kde nič nedáva zmysel. Uplynuli hodiny a ja som sa stále ešte prechádzala v lese. Aspoň toto miesto je pokojné. Stmievalo sa. Sadla som si na trávu pri tom mieste kde som našla Louisa. Lagúna pokojne ležala vedľa mňa. Toto mi chýbalo. To ticho.
V tom ma hrozne začala páliť ruka a rameno. Čo to je?! Dala som si dole sveter, to tetovanie bolo celé fialové. Veď bolo červené... čo to má znamenať? Začalo to byť čím ďalej tým neznesiteľnejšie. Ľahla som si a snažila sa ignorovať tú bolesť. Upadla som do bezvedomia.
"Kto to je?" "Čo robila sama v tom lese?" "To je naša princezná?" Všetko som počula ale nedokázala som sa hýbať. Dávali mi na tú ruku studené obklady. Snažila som sa otvoriť oči, no márne. "Čo to má na ruke?" "Netuším." "Ona je prekliata!" "Nevmýšľajte si ! Stačilo ! Nechajte princeznú odpočívať." Hlasy zastali a bolo hrobové ticho. Neviem akým spôsobom, ale podarilo sa mi otvoriť oči. Bola som v stodole. Po pätnásť minutovom boji som sa posadila a pretrela si oči.
"Pšššt už sa prebrala." "K-kde to som?" Obzerala som sa všade okolo seba. Žiadna sláva. Predo mnou boli dve dievčatá a jedna postaršia žena. "Princezná, ste v poriadku?" Iba som prikývla. "Čo sa stalo?" Našli sme vás v tráve ležať tak sme vás priniesli k nám." Prikývla som. "Kde je môj drak?" "O čom to hovoríte princezná?" Postavila som sa a vyšla s chalupy. Kde si Lagúna? Pomyslela som si. V tom predo mnou pristál krásny obrovský ružový drak s dlhými ostňami od krku až po chrbát. "Lagúna." šepla som a usmiala sa. Pohladila som ju po hlave. "Ty si mi ale vyrástla počúvaj." Sadla som jej na chrbát a ona rozostrela svoje krásne veľké krídla a vzniesla sa ako pierko. "Ja dnu nemôžem, choď, už sa o teba boja." "Akoto že ťa počujem?" "To je vo tvojich myšlienkach, sme prepojené." "Aha, potom buď na blízku." Prikývla a odletela nevedno kam. Vstúpila som do zámku a hneď ma obklúčilo tisíc ľudí že kráľovský pár ma už hľadal.
Ľahla som si do postele a odpočívala.
"Lonn?" "Hmm?" "Nudím sa." Pozriem sa na Harryho, "vážne?" Iba sa zasmial a ľahol si vedľa mňa. "Nebaví ma to tu." "Popravde ani mňa..." Pozreli sme jeden na druhého. Akoby sme mysleli na to isté, obaja sme sa postavili a vyšli na záhradu, kde sme si sadli do altánku. "Vieš nad čím som rozmýšľal poslednú dobu?" "Čo také?" Ruku som si položila na stôl a oprela sa o ňu. Harry ma pohladil po líci a nahol sa ku mne. " O nás." Pobozkal ma.
"Mám ešte zopár povinností, potom prídem za tebou." Postavil sa a odišiel. Ja, ja... nechápem tomu. Postavila som sa a odišla som do stajne. Hladkala som tam čierneho žrebca a pozerala sa mu do jeho krásnych čiernych očí. "Ahoj fešák," vstúpila som do boxu. "Páči sa ti môj kôň?" Počula som hlas za sebou. Otočila som sa, Louis. "Tvoj?" "Hej." Usmial sa, obišiel ma a pohladil ho. Sadli sme si do kôpky sena a rozprávali sme sa, smiali. Bola to úžasná chvíľka. "Počkaj máš slamu vo vlasoch." Natiahol sa a vybral mi úlomok z vlasov. "Si krásna." Pošepkal a pobozkal ma. Bolo to úžasné. Keď ma Harold pobozkal nič som necítila, iba chľad. Ale toto bolo niečo úplne iné, bozk plný vášne. Ľahli sme si a bozkávali sa v sene. Neviem čo to do mňa vošlo ale vyhrnula som mu tričko ako náznak aby si ho dal dole. Očividne pochopil. A stalo sa to... (domyslite si nebudem to tu popisovať :DD ) Prišla som o panictvo s chalanom ktorý ma šikanoval štyri roky a robil mi zo života peklo. Teraz tu ležím v sene s týmto nádherným chalanom vedľa mňa a rozmýšľam. Čo som to do riti urobila?!
Ahojteee :D Viem, nebola dlho časť a ospravedlňujem sa ale neboli nápady.. čo hovoríte na new part? 3:D
YOU ARE READING
Dragon Queen
FantasyDievča ničím zvláštne. Nepatrí medzi najkrajšie, najmúdrejšie ani medzi najpopulárnejšie dievčatá. Nelíšila sa ničím. Teda ona si to myslela. Ako každý príbeh začína, kde bolo tam bolo boli raz jedni novomanželia. Veľmi si priali mať dieťatko, no n...