1.Bölüm

971 34 10
                                    

Adım Tılsım. Ben güzel bir kız değilim. Yani eğer birazcık güzelsem oda doğal olduğum içindir herhalde. Makyaj mı? Hayır. Hatta 17 yaşında olamama rağmen hiç makyajla dışarı çıkmadım. Koyu saçlarım ve mavi gözlerim var. Yani o kadarda özelliğe sahip değilim. Renkli gözlü olmanın gurur kaynağı olduğunu düşünenlerden de değilimdir. Mutlu bir insandım. Taki 1 yıl öncesine kadar. Annemle babam boşanır, babam başka ülkeye gider, annem kendi yaşlarında biriyle evlenir, bir üvey abim olmuş olur vee işte böyle. Anlayamıyorum neyi paylaşamadılar da beni hiç düşünmeden ayrıldılar? Anneme bunu çok sordum ve hiçte doğru ve anlamlı bir cevap alamadım. Artık takmıyorum ve sorgulamıyorum. Çünkü cevap hep aynı. "Anlaşamadık." İşte böyle.

-----------------------

Saat: 14:00

Evde çok sıkıldım, annem ve üvey babamla üvey abim hiç evde kalmazlar. Üvey abim olacak Ateş hep arkadaşlarıyla dışarıdadır. Annemle üvey babamda aynı şirkette çalışıyorlar. 8'de falan eve geliyorlar. Ateş ise, o 9 yada 10 gibi evde oluyor. Bunu ben yapsam adım çıkar. Çünkü o erkek. Ben kızım. Her neyse, saat 2 ve evde sıkıntıdan öleceğim. Üst kata çıkacaktımki bir anda kapı açıldı. Korkudan ölecektim! Bu saatte hırsız olamazdı. Ateş, annem veya üvey babamda olamazdı ki. Hemen kafamı kapıya çevirdiğimde Ateş'i gördüm.

"Ateş bu saatte evde olur muydun sen?" dedim ama aynı zamanda hâlâ şaşkındım.

"Birincisi abi de! İkincisi kavga ettim..." dedi. Bi dakika kavgamı etmişti!

2. Kitabımın ilk bölümü çook heyecanlıydım!!! Nasıl yazdığımı bile bilmiyorum. Resmen elim titriyordu. Neyse umarım beğendiniz. Okuduğunuz için de çok sağolun. İyi günler dilerim. :)

Üvey AbiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin