"Eninde sonunda öğrenecekler. Bence fark etmez ama öğrenirlerse eğer belki, fazla tepki gösterirler."
"Fazla tepki beni senden ayırabilir mi?"
"Sanmam."
"İşinde bittiğine göre ben yatacağım yarın sana bir sürprizim var."
"Tamam, iyi geceler."
Onu çocukluğumdan beri çok sevdiğim bir yere götüreceğim. Orası huzur veriyor. Yatağıma yatmıştım ki bir anda kapı açıldı.
"Bu gece seninle uyuyabilir miyim Ateş?"
-Fesatlaşma canım okuyucum djdjja-
"Sebep?"
"Ne kadar krosun Ateş! Odamdaki camdan sesler geldi! Korkum bende."
"İyi gel bakalım."
Yatağın köşesinde kıvrıldı. Sarılacağım sandınız galiba? Yok artık. Daha yeni sevdiğimi söyledim kıza. O kadarda yavş- neyse... O kadar güzel uyuyordu ki Tılsım'ım.
•Tılsım'ın Ağından•
Sabah olduğunda Ateş yanımda uyuyordu. O kadar tatlı uyuyor ki Ateş'im...
Saate baktığımda 07:43 'tü."Ateş, saat 7 buçuğu geçiyor hadi hadi kalk. Kahvaltı yapalım."
"Hooeeeuuuuiiii."
"O neydi be? Tövbe Bismillah!"
"Off bi uyutmadın ama Tılsım. Sorarım bunun hesabını!"
"Konuşmayı öğren de gel. Hadi hadi bizimkiler görecek şimdi aynı yatakta falan! Yanlış anlaşılacak."
"Anlasınlar canım. Alışsınlar böyle durumlara."
"ATEŞ! Bozma sinirlerimi!"
"Oy benim güzeller güzeli Tılsım'ım kızdımı?"
"Sabrımı zorluyorsun! Hatta dur sen dur!"
Bir anda üstüne çıkıp karnını yumruklamaya başladım.
"Aaaaa Tılsım tamam yaa acıtıyorsun!"
Yataktan kalktım."Adam ol!"
"Allah Allah?"
"Haydi kalk. Kahvaltı!"
"Aman ne kahvaltıymış ya. Geliyorum git sen."
"Biraz daha uyumayı aklından bile geçirme!"
"Üstümü giyineceğim kal istersen?"
"Aptal! İyi gidiyorum üstünü giy gel sende sapık Ateş!"
"Ayıp ediyorsun ama."
Onu takmayarak mutfağa geçtim. Sofra hazırdı belliki annemler hazırlamış sonra gitmişler.
"Ooo, Tılsım sofra hazırlamışsın!"
"Senin gibi uykucu olmasamda ben hazırlamadım. Annemler hazırlamış."
"Tamam, hadi geç sofraya. Kahvaltı yapalım sana sürprizim var demiştim. Oraya gideceğiz."
"Hmm güzelmiş."
"Tek sorun oraya ara sıra Bora'da gider..."
"Ne? Yani o kim?"
"Dün bana girişen yok mu?"
"Ateş sen kafayımı yedin? O heriften nefret ettim ben be! Şimdi onun gittiği yere mi götüreceksin sen beni?"
"Tılsım sakin ol! Tabi ki de hayır. O oraya hep gitmez bilirim ben."
Derin bir nefes aldım.
"Umarım Ateş."
20 Dakika Sonra
"Tılsım, birşey yemeyeceksen kalkalım haydi götüreyim seni."
"İyi tamam."
İkimizde odalarımızda geçtik ve üstümüzü giydik. Ben altıma açık mavi renkte bir şort ve üstüne bordo askılı atlet tarzı bişey giydim. Onun üstünde hafif ve mavi bir ceket giydim. Ateş'te askılı mavi bir atletle altına şort giymişti.
"Haydi çıkalım güzellik."
"O pislik bana güzellik demişti. Sende deme."
"Tamam, hadi gidelim kraliçem."
"Tamam. Bu iyi."
Gülümsedi.
Evden çıktık ve yürümeye başladık
Bir süre sonra Ateş elimi tuttu. Güzel bir his. Ateş'le böyle olabileceğimizi düşünemezdim doğrusu."Ateş geldik mi?"
"Evet, geldik."
Geldiğimiz yer karşısında gözlerim bayram etti. Ama sonra büyük bir şokla kocaman açıldı! Bunlar niye burada ki şimdi?
---------------------------
Okuyucular ciddi bir şekilde azaldı. Bunun üzerine sizinle ufak bir konuşma yapmak istiyorum.
Bakın, biliyorum sizi zorlamak gibi oluyor vote sınırlamaları ama bir düşünün eğer bir kitabınız olsaydı, yada varsa büyümesini istemez miydiniz? Evet, işte bende istiyorum.
Bu yüzden sınırlama koyuyorum ama anladım ki ya ben aşırıya kaçtım yada bazı okuyucuları vote yapmaya, hatta okumaya bile üşeniyor. Bu yüzden artık vote sınırlaması yok. En azından kitap çok büyüyene kadar - ki bu uzun, uzun bir süre alır- yok. Sizden ricam kitabın bir bölümünü okuyup bırakmamanız. Cidden sadece bunu istiyorum sizden. Lütfen empati kurun. Sizleri canımdan çok seviyorum. İnanın çok çok çok seviyorum. Zaman ayırıp okuduğunuz için sağolun. Tekrar tekrar öpüyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abi
Teen FictionTılsım üvey abisine aşık olusa, bu aşk ne kadar doğru olacak?Peki ya Ateş'in en büyük düşmanı Bora'da Tılsım'a aşık olursa? Tılsım gerçekten kime aşık?