4.Bölüm

542 24 5
                                    

Ateş ağlıyor muydu? Vay canına. Aslında Ateş'in bu kıza bu kadar değer vermesi içimde bir sinir yaratmadı değil. Öncelikle hiçte nazik olmayan bir dille o kızı evden kovdum. İlk önce gitmek istemedi. Ateş'le konuşacakmış. Sert bir dille onu evden atmayı başardım. Sonra Ateş'i avutmaya çalıştım. Başka şansım yok. Onu üzgün görmek hoşuma gitmiyor.

"Değmeyen biri, senin gibi dayanıklı birini ağlarken gösterdi bana. Bence onun için üzülmeye değmez. Belki birgün vicdan sahibi olursa, o zaman onun için üzülebilirsin. O zaman izin veririm."
Sanki hâlâ bir şoktaydı. Yani tepki yok, hareket yok. En sonunda ayağa kalktı ve "Gidiyorum." dedi.
"Ne? Nereye?"
"Peşimden gelme Tılsım."
"Katlanılmaz yaşanırsın, biliyorsun dimi? Tabiki geleceğim." Diyip ustume hafif bir hırka aldım ve evden çıkmasını bekledim. Yavaşça göz devirdi ve dışarı çıktı. Bende arkasından. Sonra bar tarzı bir yere girdi ve elinde içkiyle dışarı çıktı. Beni görmeyi beklemiyordu tabi. Gelmeyeceğimi sandı herhalde. Gözlerini fal taşı gibi açmış bana bakıyordu. Hemen yanıma geldi.

"Tılsım burası sana göre bir yer değil."

"Ama sana göre bir yer, öylemi? Biliyorum müthiş (!) kötü bir olay geçirdin ama bunun acısını içkiyle çıkarmana izin veremem."

"Tılsım ne yapacağımı bilmiyorsun gider misin eve?"

"Ne yapacağını biliyorum Ateş! Baban seni katiyen içmemen için uyarmadı mı?"

"Ben bunları içmeyeceğim ki."

"Ne yapacağını çok merak ettim doğrusu."

"Tamam, izle ve gör." Izle ve görmüş. Atomu parçalayacak sanki. Tövbest.
Etrafında bakındı ve bir çöp kutusu buldu. Elindeki bütün içkileri onun içine boşalttı. Akıl sağlığından şüphe ettiklerim listesine bir kişi daha katıldı...

"Ne anlama geliyor ki bu?"

"Benim eskilerden beri var böyle bir yöntemim var. İçki döküp ruh sağlığımı rahatlatıyorum."

"Ateş, biliyorum kötü, çok kötü bir şey atlattın. Tamam da senin bu yöntemin de işeyip rahatlamaya benziyor. Neyse geç oldu saat hadi eve gidelim."

"İyi düş önüme."

Ben önden o arkadan yürüyorduk ki arkamdan bir yumruk sesi geldi ve arkama baktığımda...

+5 vote yeni bölüm. :*

Üvey AbiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin