"Mio probuď se!" probouzel mě Nick.
Jenom jsem zamručela, ale uslyšela jsem ránu a tak jsem vyskočila z postele.
Dívala jsem se okolo, viděla jsem jak Nick dává věci do kufru a dveře byly otevřené do kořán a tam běhali bodyguardi jako splašení sem a tam.
Všude byl hluk a byly slyšet zbraně.
"Co se to děje?!" musela jsem křičet, protože tu je opravdu hluk.
Vyskočila jsem z postele.
Nick došel ke mě.
"Jdou po nás!" řekl. "Kdo?!"
"Řeknu ti to až odtud vypadnem, teď se převleč." přikývla jsem a vzala jsem si první věci co jsem našla.
Měla jsem Nickovo tričko a riflové kraťasy.
Ale teď jsem neměla na nic čas, nic měnit, protože Nick už mě popohnal, ať jdu za ním, že odcházíme.
Vyběhli jsme z pokoje a byl uplný chaos.
Všichni přiběhl k Nickovi a říkali jaký je stav.
Jen jsem zaslechla že to prý všechno zavinil ten Vinc. O kterém se bavili na té schůzi.
Najednou se ozvala rána.
Všichni jsme se zkrčili.
Podívala jsem se na Nicka a viděla jsem jak se napružil.
Podíval se na jednoho bodyguarda a řekl. "Odveď Miu do auta a rovnou jeďte na letiště." podíval se na mě.
"Čeká tam na nás letadlo, dovezou tě přímo k letadlu, takže se neboj." řekl. Cože? On nepůjde se mnou? No to se mi snad zdá! "Co? Ale.." přerušil mě. "Žádné, ale. Dojdu tam za tebou, jenom musím něco zařídit." chtěl odejít, ale zarazil se a dodal. "A žádný hlouposti." zašklebila jsem se. Než se stihl otočit, ještě jsem mu dala letmý polibek na tvář a dodala. "Pro tebe to platí taky." zašeptala jsem mu do ucha a rychlím krokem jsem šla s bodyguardem k autu. Ještě jsem se stačila ohlédnout, ale v tom chaosu, jsem Nicka nezahlédla.
Došli jsme k autu do garáže.
Venkovní dveře byly otevřené.
Nasedla jsem na zadní sedadlo, bodyguard nasedl taky, nastartoval a vyjel z garáže na letiště.Nick
Bylo mi řečeno že Mia už odjela na letiště.
Byl jsem ve své pracovně i s Davem a jak s mými, tak s jeho bodyguardy. Přijel hned co se dozvěděl, že ten parchant Vinc se mě snaží zabít.
"Dave, ty a já půjdeme najít Vince.
První a druhá skupina, vy půjdete ven a budete střílet každého z těch Vicových kamarádů. A třetí skupina." ukázal jsem na zbylých pět chlapů.
"Vy půjdete se mnou a Davem, ale budete od nás dál jak 5 metrů, je to jasné?" přikývli. "Tak jdeme na to." řekl jsem. A všichni se rozutekli ke svým úkolům.
Byli jsme skoro u venkovních dveří, ale někdo je vypáčil.
Byl to Vinc. "Ahoj, bratře." řekl.
"Co tu chceš Vinci?" řekl jsem napruženě.
Vinc vypadal zklamaně. "Ani nepozdraví svého bratra." zvážněl. "Ale to je jedno. Kde je?!" řekl zvýšeným hlasem.
Nechápal jsem ho. "Koho?"
Vinc se uchechtl. "No přece ta tvoje děvka! Myslím že se jmenuje.. Mia." rozšířili se mu oči. Já jsem se napužil, snad jak nikdy. Děvka?! Pomyslel jsem si.
"Mia není žádná děvka! A co ji chceš?!" zařval jsem na něj.
"Chci ji zabít." řekl chladně. Ztuhl jsem, stejně jako Dave. Tohle jsme nečekali.
"Není tu a i kdyby byla nepustil bych ji k tobě." vytáhl jsem zbraň a namířil ji k němu.
"Nechci tě zabít bratře, ale udělám to jestli budu muset."řekl jsem chladně.
Bratr se uchechtl. "To nebude třeba, protože.." taky si vytáhl zbraň a namířil ji na mě. "Bych tě dřív zabil já a našel bych si ji tak, jako tak."
Znejistěl jsem.
"Pane!" přiběhl sem bodyguard. Zarazil se když nás viděl.
Vinc i já jsme se na něho podívali.
"Ehm.." jen kývnul. Věděl jsem že tím myslí že Mia už je na letišti. Oddechl jsem si.
Podíval jsem se na Vince. "Tak fajn.." spustil. "Už mě to tu nebaví, tuhle debatu si vyřídíme až se znovu setkáme. A věř že to bude brzo." přestal na mě svou zbraní mířit a odešel i se svými přáteli.
Nechápal jsem ho. Nikdy jsem ho nechápal.
Dave si oddychl.
Schoval jsem svoji zbraň.
"Dave nastartuj zatím auto, ještě zařídím, aby všichni byli do rána pryč." Dave přikývnul.
Vzal jsem si mobil a zavolal všechny zpět a než začne svítat ať jsou všichni pryč.
Nasedl jsem do auta na místo spolujezdce, Dave šlápl na plyn a jeli jsme na letiště.Mia
Byla jsem v soukromém letadle a čekala než dojede Nick. Bála jsem se o něho, co když nedojede? Co by se stalo kdyby byl Nick mrtvý? Jeho bodyguardi by si mě prohazovali mezi sebou.. Asi.
Ne! Nemůže být mrtvý! Naříkala jsem si v hlavě.
Už jsem toho všeho měla plnou hlavu. Musela jsem jít na vzduch.
Dýchala jsem čerství skoro ranní vzduch a čekala.
K letadlu dojelo auto. Z auta vystoupil Nick a ten, co na mě na té schůzi pořád hleděl.
Ale nevšimala jsem si ho. Šla jsem rychlím krokem za Nickem.
Jenom mě Nick zahlédl a už jsem mu visela kolem krku.
Taky mě objal.
Odtáhla jsem se.
"Tak tohle mi už nikdy neuděláš." uchechtl se. "Jasně." řekl. "Slibuješ?"
"Slibuju" slíbil to a sliby se musí dodržet. Přikývla jsem a zase o objala.
Ani nevím jak a kdy jsem si k němu vytvořila takový city. Ale to je jedno.
Tentokrát se odtáhl Nick.
"Než nastoupíme do letadla, představím ti Davea." ukázal na toho 'čumila'.
"Dave tě už samozdřejmě zná, pomáhal mi tě hledat, ale ty ho ještě neznáš. Takže, Mio, tohle je Dave, můj důvěřivý a hlavně spolehlivý přítel."
"Těší mě." řekl Dave. Jen jsem přikývla. "Neboj, je přátelský, oblíbíš si ho." řekl Nick a zasmál se když viděl můj nedůvěřivý výraz.
Byl roztomilý, když se usmíval a začervenala jsem.
"Tak jo, jdeme, ať už jsme pryč." šli jsme k letadlu a tam si sedli na křesla. Přece jen, je to nóbl letadlo.
Trochu jsem byla i smutná že odlétám od svých přátel a od všech co znám.
Ale brzy mě to přešlo.
A než jsem se nadála, letadlo už vzlétalo.
Chvíli jsme si povídali a Nick měl pravdu, Dave je opravdu přátelský a hlavně srandista. S ním by se nikdo nenudil.
Už pomale svítalo a tak jsme se nasnídali, a nevím jak Nick nebo Dave, ale já jsem byla tak unavená že jsem 10 minut po snídani usnula.Nick
Mia už spala, Dave skoro taky a já jsem se ještě ujistil že je všechno z domu pryč a za nedlouho jsem usnul taky.
***
Konečně sem se dopracovala ke konci.^^
Už mě nenapadalo co bych napsala, tak jsem se rozhodla že už odletí:D :)) někteří navrhovali a děkuju za navrhy;) že by mohli jet do Itálie, co myslíte vy?:)
Napište kam by to bylo nejlepší aby odletěli?Svůj návrh mám, ale chci vědět váš nazor:)
;)))))Za chyby se omlouvám :D
ČTEŠ
Living With Bad Guys #(Mafiánův Zajatec)
RomanceTohle je o jedné dívce jménem Mia, které je 17 let a žije s rodiči. Jednoho dne ji ale unese největší gang mafie. Mia se chce dozvědět proč zrovna ona? Odpoví ji na její otázky nebo ne? Bude mít 22ti letý boss mafie Nick slitování a pustí ji domů a...