Imi e cam frică să citesc mesajul...dar trebuie...așa ca am început să citesc...
#mesajul#
,,Draga mea Sara, după cum ti-am spus azi în parc, mi-a fost foarte dor de tine, și mă bucur ca nu m-ai uitat....ca nu ma-ti uitat. Va mulțumesc tuturor ca mi-ați fost alături. Am vrut să îți scriu acest mesaj pentru a-ti spune ceva....eu, cred ca te plac Sara. Chiar m-am atașat de tine foarte mult, și ești o persoană grozavă. Știu ca îți e greu să crezi asta, dar...Sara, am sentimente pentur tine. Nu știu dacă mă crezi sau nu, dar eu asta simt. Știu ca ai iubit, știu ca...îl iubești pe Zack, și crede-ma nu aș vrea să va despart. Nu asta e intenția. Pentru ca văd ca ești fericiră alături de el. Și știu ca meriți pe cineva ca el. Am văzut ca el chiar te iubește, și sincer....te merită. Eu nu te-as merita...chiar dacă te iubesc. Și cred ca, asta a schimbat totul acum, asa-i?...Pai...am vrut sa-ti zic doar ca te iubesc draga mea Sara, și vreau să te văd mereu fericită cu zâmbetul pe buze. Scuze ca te-am deranjat...Noapte bună scumpete mică :* te iubesc!"
#the end#Oh my....chiar nu mă așteptam...Adică e Alex. Și, cum rămâne cu Miruna? După ziua de azi nu mai simte nimic pentru ea și simte pentru mine? E ciudat omul, dar m-a impresionat pentru ca, eu mă gândeam ca o să vrea să mă despartă de Zack, dar nu a fost asa. El...mă vrea fericită. Doamne...nu vreau să îl pierd, și mă refer în calitate de prieten. Îl cunosc de mult timp, și chiar mi-a lipsit. Nu credeam ca o să se ajungă la asta. Nu acum. O să vorbesc mâine cu el , și o sa-i arat și lui Zack mesajul. Sau...nu știu ce să fac. Nu vreau să țin secrete față de el. Cred ca....cred ca o sa-i spun. După toată chestia asta m-am pus la somn...
#dimineata#
Azi e...Duminică? Ce repede trece timpul. M-am dat jos din pat și bine înțeles, l-am trezit și pe Zack, după care ne-am făcut rutina, ne-am îmbrăcat lejer și ne-am dus să ii trezim pe toți pentru a ne bea cafeaua fiecare. Eram toți la masă. Bine...Eu cu Irina și Miru eram pe canapea iar băieții pe jos. Deci...așa ne bem noi cafelele :))) pe jos :))) și pe canapea...Apoi, lui Alex i-a venit o idee.....să petrecem toată ziua impreuna, adică.....,,toată familia". Faină idee, și toți au fost de acord. La 12 fix, ne-am dus la Mall, și am făcut cumpărături. Fiecare ne-am luat câte ceva, iar Alex mi-a luat un brelog pe care era numele meu. Ce drăguț....nu trebuia :) Apoi Zack ne-a luat mie și lui o inimă ruptă pe care scrie ,,Together - Forever"...da parcă așa scria. Mă rog....ne-am mai plimbat pe la Mall până pe la vreo 2 după care ne-am dus la un restaurant și am mâncat pentru ca eram lihniți. După ,,pauză" bine meritată, am mers la cinema unde am văzut filmul ,,Minions". A fost chiar drăguț filmul și amuzant de am râs până am rămas fără aer și a trebuit să ies până afară să iau o gură de aer după aceea. Apoi ne-am dus la un bâlci, și deja se făcuse 7 jumate.
-Ok...și unde mergem acum? [Eu]
-Bă.. Sunt multe locuri faine așa ca haideți să explorăm tot bâlciul. [Bubu]
Zis și făcut. Am explorat tot bâlciul...și când zic tot...chiar am văzut tot. Dar mai rămase un singur lucru de văzut ....,,Casa groazei".
-Care are tupeu? [Iri]
-Bă, eu mă bag! [Zack]
-Deci....care se baga? [Alex]
-Eu!! [M,I,B,Z,A și Eu]
-Ok. Deci ....let's do that!! [Iri]
Am plătit pentru a intra cam 25 de lei...hmmm, puțin, dar totuși, e cea mai horror casă!! Nici bine nu am intrat și ne-am speriat. Zack mă ținea strâns de mâna dar a fost ok. Am ieșit de acolo fara probleme deci e bineee. Se făcuse ora 8 jumate și ne-am decis să mergem acasa, mai puțin eu și Alex. Am mai rămas pe afară să discutăm de faza de aseară.
-Și Sara....cred ca ai...[Alex]
-Da, ti-am citit mesajul și...nu știu, chiar nu am cuvinte. [Eu]
-Sara eu doar....am vrut să stii ce simt față de tine. Crede-ma chiar ....chiar simt ca te iubesc. [Alex]
-Știu Alex, dar.....eu...[Eu]
-Sara, știu ca ai deja pe alt cineva, și mă bucur pentru tine..[Alex]
-Stiu Alex...[Eu]
-Sara, simt ca te iubesc cu adevărat. Când sunt în preajma ta am fluturi în stomac pe care nu îi pot stăpânii...sincer. Te iubesc Sara!! [Alex]
Atunci se apropiase de mine, vrând să mă sărute dar l-am oprit.
-Cred ca mă duc în cameră....poate Zack e îngrijorat...Pa Alex..[Eu]
-Noapte bună....spune Alex cu o voce dezamăgită
Am urcat sus în cameră și l-am văzut pe Zack stând în pat cu perna pe cap...ok...cred ca...
-Deci...ați rezolvat? [Zack]
-Mi-a zis ca mă iubește....[Eu]
-Știu. L-am auzit. Aveam geamul deschis. [Zack]
-Ești suparat nu? [Eu]
-Iubit-o, e cel mai bun prieten al meu, adică....el și Bubu sunt frații mei. Chiar nu mă așteptam să îți spună asta. [Zack]
-Am uitat sa-ti arat mesajul asta pe care l-am primit aseară de la Alex...[Eu]
I-am dat să citească mesajul după care a rămas mai surprins decât înainte.
-Ok...Deci el vrea să fii fericită..[Zack]
-Da , așa e. [Eu]
-L-ai făcut să inteleaga ca ai pe cineva?? [Zack]
-Tu cumva......ești...ge...[Eu]
-Nu spune cuvântul ala!!! [Zack]
-Mm...de ce, pentru ca e adevărat? întreb eu muscandu-mi buza de jos
-Bine ok, sunt gelos!! Pentru ca, ai petrecut ziua aia cu el, adică...TOATA ZIUA, și acum s-a atașat de tine și sentimentele pentru Miru, au ajuns la tine. [Zack]
-Știai ca ești drăguț când esti gelos? [Eu]
-Hai nu mai spune :> [Zack]
Atunci mă trage peste el și începem să ne sarutam ușor, și tandru. Bine ca eram îmbrăcată deja în pijamale. A început să imi mângâie corpul. Oh ....era așa bine. Cu o mâna imi mângâia coapsele , iar cu o mâna se ducea tot mai jos la punctul acela, și mă mângâia. Ne-am dat jos hainele de pe noi, eu rămânând în lenjerie intima iar el în boxeri. A vrut mai mult, dar l-am oprit...știa ca nu e momentul, după care s-a dat jos de pe mine și ne-am îmbrăcat el luandu-ma în brațe și soptindu-mi...
-Imi pare rau...[Zack]
-Pentru...? [Eu]
-Pentru mainainte. Știu ca nu ești pregătită încă...dar, o să aștept oricât e nevoie scumpa mea. [Zack]
-Mersi iubitule. Te iubesc mult de tot să stii ♥. [Eu]
-Știu, și eu te iubesc enorm de mult, dar acum ar trebui să ne punem la somn pentru ca e deja 11...[Zack]
-Așa e. Noapte bună iubire. [Eu]
-Noapte bună pitic :3 [Zack]
Am adormit ca duși...eram foarte obosiți după ziua de azi, și după cele întâmplate cu Alex. Dar cred ca a înțeles. Deci...mâine e o nouă zi.....
Hey!! Gata noul capitol. În următorul se pare ca Sara pleacă de acasă, aventurandu-e în padure . V-am lăsat! Ceaw frumoșii mei!! :* ^_^
CITEȘTI
~Povestea Sarei~
RomanceHey! Eu sunt Sara, și asta e povestea mea. O poveste plină de râsete, plânsete și multe întâmplări rele. Părinții mei murind de când aveam 5 ani, am rămas cu prietena mea cea mai buna și fratele meu Tom. Acum, m-am îndrăgostit de cel mai popular tip...