Deci, după cum spuneam, de azi a început petrecerea. Adica...mai sunt 2 zile de stat aici în pădure. Ziua de ieri nu s-a pus pentru ca a trebuit să ne acomodăm și ....bla bla blaaaa, în fine. Va-ti prins voi ;) De dimineata , pasarelele .....oh stati...afurisitele alea de pasari, ne-au trezit pe toti la 8 dimineata, plus frigul care si-a facut prezenta si el imediat. Ne-am trezit cu totii , si ne-am pus pe niste busteni pe care i-am pus in jurul unui foc , facut de noi seara trecuta. Baietii se dusesera la adunat lemne iar noi cele 3 fetite friguroase stateam pe busteni si vorbeam, acoperite fiecare cu cate o patura din cort , pentru ca sincer sa fiu era foarte frig afara.
-Doamne, dar frig mai e afara...spune Irina clantanind din dinti
-Da.....Ba da, fetelor, cand vin baietii?? [Eu]
-Nu stiu tu, sunt baieti....o sa vina ei o data si-o data...doar nu se violeaza cu vreun copac :)) [Miru]
-Sa mor eu, da ai si tu niste idei ... [Eu]
-O dar vai, apreciez :)) [Miru]
Am inceput sa radem una de alta ca niste proaste ce eram. Dupa un timp, apar si baietii de nicaieri si ne trag o sperietura pe la pate incat noi ne ridicam de pe busteni si o lom la fuga in corturi :)) Ce mate fricoase mai suntem doamne :))
-Hopa tu!! Ce va-ti speriat asa? [Alex]
-A cui a fost ideea? [Miru]
-A lui Zack. [Bubu]
-Zaaacckk???!!!!! [Miru]
-Ba...nu ma bag man!! :)) [Zack]
Am lasat bataia si i-am ajutat pe baieti sa aprinda focul. Dupa cateva scantei focul cel afurisit se aprinse.....Stateam toti in jurul focului pentru a ne incalzi, si in bratele iubitilor nostri...mai putin Irina si..Alex. Ma rog...cum zicea Zack....nu ma bag man :P . Dupa ce focul se facu mai mare, eu cu Miru am facut cate ceva de macare pentru burtile noastre infometate. Facusem paine cu unt si cu gem. Miami :3 Toti mancasem ca niste nehaliti. Recunosc......nu mancasem de seara trecuta, deci...avem o scuza buna oarecum :)) Nu ne judecati!!! Suntem niste fomisti :))) Dupa micul- dejun , Bubu ne spusese ca umpic mai departe de unde ne-am stabilit noi, sunt niste scari in jos..adica ceva gen un deal abrupt si este o cascada. Asa ca ne-am imbracat toti , ne-am spalat la rau , bine inteles...cu pasta de dinti si periuta :))) Trebe sa fim curatei :3. Ne-am luat costum de baie, adica...fetele nu si baietii, ca doar na...sa vezi un baiat in bichini...ce dracu?? Nu imi bagati in seama imaginatia..Dupa cum ziceam, ne-am imbracat, si drum bun :)) Mersesem cam vreo 20 de minute si ajunsesem la cascada. Am ramas ceva gen--> ,,OMFG! :o :o :o CAT DE SUPER POATE SA FIE!! ''. Ne-am dat toti hainele jos si ne-am balacit sub fantana :))) Era asa rece....In fine. Am inceput sa cantam toti ,,Don't stop me now''.Sincer...ne auzeam toti bine. Totul era fain frumos, pana cand toti am auzit un urs.
-Aaaaa....ce a fost asta? [Eu]
-Nu stiu de voi dar mie imi e frica...[Miru]
Miruna venise sa ma ia in brate, dupa care ni se alatura si Irina.
-Probabil e un urs. Nu va panicati. [Alex]
Asta e prost sau ce?!!! De dupa un copac aparura si ursul ala. Omg!!!!! Ne-am luat toti lucrurile si vroiam sa fugim, dar dupa spusele lui Zack, daca fugi de un urs el te va urmari, si..aia esti....Deci, fara miscari bruste. Ne-am indepartat usor usor de urs, dupa care am mers la corturile noastre. Doamne, ce bine ca am scapat de ursul ala.
-Alex, tu esti bou?? [Miru]
-Da ce-am facut femeia lui Dumnezeu?? [Alex]
-De fapt....ea e femeia mea. Femeia lui Dumnezeu e Eva :))) [Bubu]
CITEȘTI
~Povestea Sarei~
RomanceHey! Eu sunt Sara, și asta e povestea mea. O poveste plină de râsete, plânsete și multe întâmplări rele. Părinții mei murind de când aveam 5 ani, am rămas cu prietena mea cea mai buna și fratele meu Tom. Acum, m-am îndrăgostit de cel mai popular tip...