M-am trezit din nou...tot din cauza ceasului meu, care l-am programat să sune pentru saptamana asta. M-am trezit ușor din pat și m-am dus să îmi fac rutina de dimineață. Azi am școală....off....bine ca e 6 jumate. Mi-am făcut un dus cald iar apoi m-am dus să mănânc.
-Oh good....doamne ce liniște e aici...[Eu]
M-am dus și mi-am făcut niște cereale cu lapte dar apoi...
-Neata Sara! [Gabi]
-Shhttt!! Andy încă doarme. [Eu]
-Nu doarme. :)) [Gabi]
-Adica...? [Eu]
-E la alergat. O să vină imediat. Fa-ne și nouă ceva de mancare. spune Gabi aruncandu-se pe canapea dând drumul la TV.
Wait....da ce sunt eu aici mă??? Servitoare??
-Auzi, să îți faci singur de mancare! Ești mare! Și vezi ca eu nu sunt ma-ta! [Eu]
--Hopaa tuu, ce-ai? [Gabi]
Atunci intră și Andy care părea destul de obosit.
-Heeyy!! ^-^ [Andy]
-Mda...[Gabi]
-Ce-i cu voi? Ce s-a intamplat? [Andy]
-I-am zis Sarei să îmi facă și mie de mancare și a țipat la mine. [Gabi]
-Eu nu-s ma-ta Gabi! Să fie clar! [Eu]
-Va fac eu de mancare! Numa' tăceți! [Andy]
M-am pus pe fotoliu și am așteptat ca mâncarea să fie gata. În 5 minute mâncarea a fost gata și ne-am pus toți la masă să mancam. După ce am terminat de mâncat, venise rândul lui Gabi să spele vasele dar omul s-a împotrivit așa ca a făcut Andy toată treaba. Offf...îmi pare rău pentru el. Dar dacă vreau sa-il ajut nu mă lasa -_-. Ne-am pregătit toți și am mers spre liceu. Irina și Alex mă văzuseră și ce putea să fie mai rău...venise la mine.
-Sara! Unde ai fost? [Irina]
-Lasa-ma! [Eu]
-De ce te comporți așa cu noi? [Alex]
-Pentru ca sunteți penibili....numai certuri...m-am saturat...[Eu]
-Uite, promitem ca nu o să se mai repete...[Irina]
-Te întorci la noi acasă? [Alex]
Am stat umpic și m-am gândit.
-Hmm, doar dacă vin și Gabi și Andy. [Eu]
Când Gabi și Andy au auzit asta au rămas muți :)) Ce e așa rău? Stam ....toată gasca....nu văd nimic rău în asta.
-Ce? O_o [Alex]
-CE-AI AUZIT MAN! [Gabi]
-Ce va spune Zack despre asta? [Irina]
-Zack nu e aici! [Eu]
-Mdeah....exact. Are dreptate fata.. [Andy]
-Tu să taci ! [Irina]
Atunci efectiv clopoțelul cel magic m-a salvat. Am intrat toți în clasă și ne-am pus la locurile noastre. Alex stătea singur, iar eu cu Irina iar...Andy și Gabi...știți voi...Orele au trecut imens de repede, și am dat un test la chimie și sper să iau măcar un 8...Doamne Ajuta :)) După ore m-am dus cu Irina și Alex sa-i ajutam pe Andy și Gabi sa-si aducă bagajele. După ce s-au instalat în camerele lor, s-au dus toți în sufragerie mai puțin eu. Ei vorbeau toți acolo de zor iar eu...eu stăteam și plângeam în camera mea și încercam să dau de Zack...unde o fi? S-a saturat de mine? :(( am încercat sa-l tot sun...Dar apoi...
CITEȘTI
~Povestea Sarei~
RomanceHey! Eu sunt Sara, și asta e povestea mea. O poveste plină de râsete, plânsete și multe întâmplări rele. Părinții mei murind de când aveam 5 ani, am rămas cu prietena mea cea mai buna și fratele meu Tom. Acum, m-am îndrăgostit de cel mai popular tip...