Mno...iata ca azi e o noua zi, si un nou inceput. Am si eu...17 ani. Ce frumos suna, nu? :D Oh...da stiu ca nu va intereseaza , dar nu-i bai!! :)) Azi am inceput dimineata in forma. Fiecare s-a trezit energic, ceea ce e bine, pentru ca stiu ca......Alex,Bubu si....Zack sunt cam...morocanosi si...puturosi. Dar stati asa ca nu-i asa :)) Sa vedeti...deci, de dimineata, le-am trezit pe fetele mele si ne-am dus sa-i trezim pe baieti.Stati sa vedeti si cum....am luat fiecare cate o oala de gatit si o lingura de lemn si am inceput sa batem in ele si sa tipam ,,Sculati gazde nu dormiti, vremea e sa va treziti'' si da stiu.....nu e inca iarna sa cantam colinde , dar nu-i bai :)) Daca le-ati fi vazut fetele, cred ca si voi va prapadeati de ras. Am inceput sa ne tavalim toate 3 pe jos din cauza ca nu mai puteam de ras iar baietii s-au uitat urat la noi si cred ca in mintea lor ne injurau, daaaarrr...cum ziceam , nu-i bai :D. Asa.....dupa, atrenalina asta, ne-am dus sa mancam cereale cu lapte. Miaaamiii , bun bun :3 Ne-am asezat toti la masa si am inceput sa mancam....mda....nimeni nu zicea nimic, asa ca m-am gandit sa sparg eu gheata si sa-mi cer scuze pentru...ambuscada aia :))
-Si...aaamm, ne pare rau pentru ....aaa...acea....[Eu]
-Amuscada?? [Bubu]
-Da......[Eu]
Ne-am pus cu totii sa mancam niste cereale dupa care m-am gandit sa mergem sa ne plimbam pe afara, fara masina..sau orice alt mijloc de transport...in aer liber. Am spalat vasele, am aranjat tot prin casa , si bine inteles i-am pus pe baieti sa faca treaba asta pentru ca ei sunt cam puturosi si mna...revenim. Dupa ce au terminat de facut curat si eu cu Miru si Irina ma terminat de spalat vasele, ne-am imbracat si am plecat spre parc. Aveam de gand sa stam pana diseara sa petrecem ca eu, copila de mine....a implinit 17 anisori :3 Huehuehue ^-^. Am inchis usa si am plecat. Eram deja pe la jumatea drumului si era ora 1 jumate. Doamne , da greu mai trece timpul asta :))). Eu cu Zack ne tineam de mana si eram in fata lui Alex si a Irinei care discutau...hmm, ma gandesc ca poate intr-e cei doi o fi ceva, dar in fine, e strict treaba lor. Miru si Bubu se tineau si ei de mana si se mai giugiuleau din cand in cand iar Alex de fiecare data ii intrerupea..
-Aham....suntem si noi aici daca nu ai observat....[Alex]
-Da Alex, stim ca esti si tu aici. [Miru]
-Bine ...puteti sa nu va mai certati atat, pe bune....ma doare capul deja. [Irina]
Am vazut ca cei din spatele meu adica....Alex ,Irina si Miru se cearta si m-am oprit sa vad care e baiul.
-Ok, ce se petrece aici?? [Eu]
-Alex comenteaza de mine si Bubu ca ne sarutam in fata lui si a Irinei. [Miru]
-Uite paraciosa...[Alex]
-Ma jur ca voi....sunteti ca niste copii mici care se cearta pentru o jucarie...ziceti ca aveti 5 ani !! Oameni buni...ma dezgustati!! Ia nu va mai certati si haideti o data!! [Zack]
Dupa cele spuse de Zack se facu liniste de biserica si nimeni nu mai spunea nimic, asa ca ne-am continuat drumul. Alex, Bubu, Miru si Irina erau in spate si se intalegeau bine...adica...s-au impacat ceea ce era bine pentru ca nu le mai auzeam gurile lor sparte, iar eu eram cu Zack in fata lor si ne tineam de mana si discutam despre ce am facut acum ceva timp si cum ne-am cunoscut....si da...acum e...toamna :'( imediat incepe scoala. Goodbye summer. Reveniiimm....
-Mai stii atunci cand ne-am intalnit? [Zack]
-Da....erai unii dintr-e baietii cei rai si din ....trupa Francescai. [Eu]
-Da, iar apoi te-am invitat la un suc si de acolo a inceput totul. [Zack]
-Nu credeam ca un bad boy ma va iubi asa de mult.....chiar nu as fi crezut asa ceva...[Eu]
CITEȘTI
~Povestea Sarei~
RomanceHey! Eu sunt Sara, și asta e povestea mea. O poveste plină de râsete, plânsete și multe întâmplări rele. Părinții mei murind de când aveam 5 ani, am rămas cu prietena mea cea mai buna și fratele meu Tom. Acum, m-am îndrăgostit de cel mai popular tip...