5. Sara e indragostita <3

165 11 0
                                    

*Sambata*
Era dimineata iar soarele stralucea puternic. Sara inca doarmea....dar....nu pentru mult timp pentru ca intrase Tom in camera ei.

-Trezirea!! E weekend!! [Tom]

-Mai taci naibii o data!!! Lasa-ma sa dorm!! [Sara]

-E weekend!! Mergem la piscina!! In 5 minute sa fii jos ca sa mancam. [Tom]

-Da bine bine...[Sara]

M-am trezit somnoroasa din pat si mi-am facut rutina de dimineata. Mi-am luat un costum dragut din doua piese , un prosop, o geanta unde mi-am bagat sticla cu apa, prosopul si hainele de schimb. M-am dus jos si m-am intalnit cu Irina si Tom care erau deja la masa si mancau.

-Va multumesc ca ma asteptati.[Sara]m-am pus la masa si am inceput sa mananc

-Taci si manca. [Tom]

Nu am mai spus nimic si am continuat sa-mi mananc cerealele cu lapte. Dupa ce am terminat de mancat am spalat eu toate vasele apoi impreuna cu Irina am intrat in masina unde ne astepta Tom.

*Pe drum..*

-Am ajuns? [Sara]

-Nu inca. [Tom]

-Dar acum? ...[Sara]

-Zici ca esti un copil Sara. Inceteaza sa ma mai tot intrebi. Imediat ajungem. [Tom]

-Mda bine.....[Sara] spun eu uitandu-ma pe geam nepasatoare

-Si....unde mai exact e strandul???!!! [Irina]

-Acum am ajuns!!!! Gata!! Iesiti!! Sa nu va mai aud [Tom]

Am coborat si am trantit usa de la masina si Tom s-a uitat urat la mine. Ce vrei sa-i fac eu daca ma dispera??!!! Uneori imi vine sa....sa imi tai gatul!! Serios.....ma dispera fratemiu uneori, dar cu toate astea eu il iubesc si ii multumesc ca mi-a fost tot timpul alaturi. Asa....deci...am ajuns la piscina si normal trebuia sa platim dar fratemiu era prieten cu baiatul de la intrare. M-am dus sa-mi aleg un sezlong, dupa care m-am schimbat impreuna cu Irina si am ramas doar in costume de baie. Stateam pe marginea piscinei cu picioarele in apa si ma uitam prin prejur pana cand ma uda cineva cu apa pe la spate. Cand ma intorc il vad pe Zack.

-Hey ai grija..!! [Sara]

-Oh scuze...[el]

-Zack?? [Sara]

-Sara?? [Zack]

-Ce cauti tu aici? [Sara]

-Eu aici lucrez ca instructor. Dar tu? [Zack]

-Am venit la piscina. [Sara]

-Vrei sa mergem sa inotam? [Zack]

-Nu stiu sa innot...[Sara]

-Te invat eu. [Zack]

-Ăămm ok...[Sara]

Mi-a intins mana ca sa ma poata ridica si am mers intr-o incapere unde era...o piscina destul de marisoara ....hmmm, cred ca asta e privata. Sincer...eu nu prea stiam unde mergem la inceput pentru ca eram prea concentrata la abdomenul lui Zack. Este un tip bine facut din cate am vazut si...aproape toate fetele din scoala sunt indragostite de el si cica cateva fete i-au ajuns in pat si.....poveste lunga. Oricum, eu il plac dar nu s-ar uita la o pustoaica ca mine...deci am continuat sa mergem pana am ajuns in locul acela.

-Wow....ce frumos e aici. [Sara]

-Da stiu. E piscina privata. [Zack]

-Aha...[Sara]

-Hai intra in apa. [Zack]

Am intrat in apa. Am inceput sa ma panichez pentru ca ma scufundam , dar m-a salvat Zack. Toata ziua am stat cu el la piscina si ne-am distrat. Mai spre seara am uitat ca am venit cu Irina si Tom. Asa ca i-am zis lui Zack ca trebuie sa plec acasa.

-Hai ca te duc eu. [Zack]

Am iesit din piscina si ne-am dus acolo unde aceam prosopul si hainele de schimb. Cand am ajuns m-am imbracat si am intrat cu Zack in masina. Tot drumul nu am spus nimic...niciunul. Cand am ajuns in fata casei mele Zack nu m-a lasat sa ies. A vrut sa-mi zica ceva....Eu stateam si ma uitam in ochii lui patrunzatori. M-am pierdut....pur si simplu m-am pierdut....apoi a venit usor spre bine iar buzele noastre s-au atins. M-a luat de mijloc si m-a tras spre el. Ii simteam bataile inimii. Eu i-am raspuns la sarut. Ma saruta asa de dulce , si cu pasiune. Avea atata rabdare. Apoi s-a desprins din sarut si s-a uitat in ochii mei..

-Sara...eu.......te iubesc. Si, simt ca te iubesc cu adevarat. [Zack]

-Eu........nu stiu ce sa mai zic...[Sara]

-Inteleg...[Zack]

-Zack eu....si eu te iubesc!!! [Sara]

-Serios? [Zack]

-Da Zack. Te iubesc. :> [Sara]

-Atunci....Sara, vrei sa fii iubita mea? [Zack]

-Da!! Da Zack. [Sara]

Apoi ne-am sarutat din nou. Oohh....il iubesc !!! Si langa el ma simt in siguranta. Dupa sarut, am iesit din masina si m-am dus in casa. Cu toate ca era 10 noaptea am intrat usor pe usa si m-am dus in camera mea. Am facut un dus si m-am pus la culcare. Nu pot sa cred ca s-a intamplat asta. Sper sa nu....fiu doar o jucarie. Sper sa nu ma faca sa regret ca l-am cunoscut. Tot ma gandeam la Zack si la un moment dat am primit un mesaj de la el. In mesaj scria ,,Noapte buna iubirea mea dulce. Mi-a placut enorm de mult ziua asta. Sii...aa...esti asa de sexy in costumul ala de baie. :> Te iubesc iubirea mea mica. :3 somnic usor si vise placute si pufoase :3 i love you :* ". Dupa ce am citit mesajul i-am raspuns iar apoi m-am pus sa ma culc. Am adomit cu gandul la ziua de azi. Nu o sa uit niciodata primul meu sarut...si da!! Am zis primul!!! Nu m-am mai sarutat cu nimeni pana la varsta asta. Deci da....eu chiar sunt indragostita de Zack.

Iata si acest capitol!! :3 sper sa va placa ;) sa aveti o zi buna dragilor :* ^_^

~Povestea Sarei~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum