25. Prima zi de scoala,colegi noi si un an nou

151 3 1
                                    

Da...o sa încep prin a zbiera din cauza ceasului meu care mă anunța ca trebuie să mă pregătesc pentru noul an școlar, în care profesorii și elevii sunt tot mai mulți, mai multe materii...și...oohhh...prea mult!!! Voi cum rezistați la școală?? :))) Eu sunt clasa a 11-a ...trist nu? Bucurati-va ;). Mă ridic din pat și în acest timp îl trezesc și pe Zack. I-am luat pe Irina și Alex, am intrat în mașină și am plecat la școală la premiere. Ne-am dus la clasa noastră , ne-am salutat colegii , după care am stat să o ascultăm pe doamna directoare care a început sa ne ureze un an școlar nou și...bla bla bla...toate cele. După ceva timp, am intrat în clasă pentru a ne lua caietele. Poate va întrebați cu cine stau în bancă, pai....stau cu Irina, iar Zack sta cu Alex, logic :) Peste puțin timp, intră și diriginta.

-Bună ziua dragi copii. [Diriga]

-Buuu-naaa-ziii-uuaaa!!! spunem toți în cor

Wtf?? Suntem încă în a 5-a sa (,) salutăm așa?? Ohh doamne....cate reguli..așa e și la voi?? :))

-Dragi studenți, după cum bine știți, azi e prima zi de școală, și bine înțeles avem și încă 2 colegi noi. Va rog frumos să va prezentați. [Diriga]

În 3 secunde s-au ridicat 2 băieți bine făcuți, unul blond iar altul brunet. Wtf?? Ce sexoși sunt =))

-Va rog, prezentati-va [Diriga]

-Eu sunt Andy, am 18 ani, vin din Brașov, și am venit aici de la școală Nr 5 , pentru ca sunt sigur ca aici profesorii sunt foarte....amabili și....etc :)) [Andy]

Hopaaaa, Andy? Drăguț nume, dar pentru mine tot Zack e mai drăguț <3 E ubilea meeeaaaa !!!

Următorul te rog. [Diriga]

-Eu sunt Gabi, am 18 ani, vin din București, m-am mutat aici pentru ca sunt profesori mai buni și...mna....cam atât. [Gabi]

După ce s-au așezat la locurile lor, ne-am luat cărțile și ne îndreptam toți spre masina.

-Okay guys....deci....un an nou de școală...[Eu]

-Așa se pare. [Iri]

Am ieșit pe poartă după care am intrat în mașină și am plecat acasuca :>

#acasa#

-Ohh doamneee!! Casă dulce casă [Eu]

Ne-am pus ghiozdanele deoparte și fiecare s-a așezat unde a apucat.

-Pai okay, și ce facem acum? [Alex]

-Nu mă întrebați pe mine! [Zack]

-Sara vine cu ideile :)) [Iri]

-Da de ce tot timpul eu? Ia mai gândiți și voi. spun eu cu o voce serioasă

-Offf, piticul meu s-a suparaaatt!!! :3 :3 [Zack]

Apoi vine și m-a săruta apăsat :3 Ce dulce e!!! <3

-Ăhăămm....scuzati-ne dar..nu locuiți singuri în casa asta. [Alex]

-Du-te dracu! [Eu]

L-am luat pe Zack de mâna și am mers la mine în cameră, lasandu-i pe cei doi singurei :> Ohh da :3 Zack mă ținea de mijloc și m-a săruta ușor, și tandru , parcă îi era frică să nu mă spargă ca pe o cană :)) I-am dat tricoul jos, el rămânând la bustul gol. Ohh doamneee :o Da baiatu' asta e bun raauu :3 Mrrrr :> L-am trântit pe pat, după care m-am pus peste el. Mi-a dat și el tricoul jos, după care a început să mă sărute pe piept, iar eu sa îl zgârii pe abdomen. Îl iubesc!!! Când să facem mai mult....adică să ne dam pantalonii jos, cineva...ne strica distracția...

~Povestea Sarei~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum