22. Ziua meeeaa :3

87 3 4
                                    

Si iata-ne acasa. Cum ziceam mereu...nicaieri nu-i ca acasa :D. Azi m-am trezit super somnoroasa , si nu am vrut sa ma scol din pat deloc, chiar deloc. Era ora 11 jumate si eu stateam in pat si era sa atipesc pana cand.....

-Neata somnorila!! [Zack]

-Mmm....neata [Eu]

Venise usor peste mine si ma saruta dulce pe buze. Mmmm...ce buze dulci are :3 Arrrr <3 Ma inebuneste baiatul asta :3

-Haida, trezirea somnoriciul meu :3 [Zack]

-Mnuuu...inca umpiiccccc , te loogg o:3 [Eu]

-Nu. Haide jos sa mancam cu totii.. hai. In 5 minute sa te vad jos, maxim 10, bine? [Zack]

-Off....mbineee , hai ca vin imediat. [Eu]

Zack coborase jos la parter iar eu m-am ridicat din pat, l-am aranjat , dupa care m-am dus sa imi fac rutina de dimineata. Mi-am facut un dus rece dupa care m-am imracata in niste haine lejere si am coborat jos. I-am vazut pe toti asezati la masa mancand clatite..miami :3. Le-am zis ,,neata'' si m-am asezat la masa si am inceput sa mancam. Dupa ce am terminat de mancat si de spalat vasele, m-am dus la mine in camera si am intrat pe facebook sa vad ce mai este nou.

#Zack#

Astazi e ziua Sarei. Hmm.....Am planuit deja totul cu restul, deci....sper ca pana diseara sa fie totul gata. Am palnificat totul deja, deci.....hmmm.....Am vorbit cu Miruna si Irina sa o tina ocupata pe Sara toata ziua ca noi sa putem sa aranjam totul pe aici. O sa mai chem cativa baieti ca sa ne ajute pe mine , Bubu si Alex.

#Sara#

Stateam pe laptop pana cand au venit Irina si Miruna sa ma scoata din casa....Nu am putut sa le refuz asa ca am acceptat sa las putin netul de o parte....

#Zack#

Dupa ce fetele au plecat in oras l-am lasat pe Alex cu Mircea, si Ionut sa decoreze si sa puna baloane, air eu m-am dus cu Bubu sa alegem un tort dupa care sa alegem cadourile. Ajunsesem la o cofetarie si nu stiam ce tort sa lom...

-Hmm....ce tort i-ar place Sarei? [Zack]

-Ba nu stiu...crede-ma...Haide sa le sunam pe fete. Poate ele stiu. [Bubu]

Zis si facut. Zack o suna pe Miru si o intreba ce fel de tort sa ia. Dupa multa cearta din cauza tortului decisera sa ia un tort cu o poza de-a nostra cu tot grupul pe mijloc , cu floricele si bilute pe margine. Dupa ce au cumparat tortul ,baietii s-au indreptat spre casa. Ajunsi acolo, casa arata superb inauntru. Deja era ora 4 jumate iar petrecerea incepea la 9 . Toata lumea era asa agitata in legatura cu petrecera...Zack spera ca totul sa iasa bine, cel putin....macar pentru iubita lui. Revenind la fetele noastre........ Erau la prietena lor Roxy. Ea era o fata blonda, creata, avea 1,70 si era o fire amuzanta si petrecareata careia ii place sa se distreze si sa ...simta atrenalina.

-Si...ce vreti sa facem? [Roxy]

-Hm.....Sara? spune Irina venind din alta camera

-Da? [Eu]

-M-a sunat Alex si...m-a chemat pe mine si Miru ca are treaba cu noi doua. Roxy, crezi ca azi poti sta cu ea? [Irina]

-Ce? De ce?? [Eu]

-Hide...te rugaaammm ....spun Iri si Miru la unison

-Of bine....[Eu]

-Yeeyy!! Hai ceaw!! Mai vorbim ;) [Irina]

Dupa ce fetele au plecat , am ramas numai eu cu Roxy, care a decis sa ma duca la un balci. Ne-am dat in Mountain Rouse, si jru ca am tipat de ....cred ca am ragusit. Dupa asta, ne-am dus sa mancam vata pe bat de mere, si a fust super buna, si ne-am manjit amandoua pe gura de zici ca eram clovni. Dupa toate astea, m-am certat cu ea din cauza ca nu stiam ce film sa alegem, si...nu eram nici eu sigura, plus ca Roxy vroia sa ne uitam la un film de groaza, si...mno....Pana la urma ne-am decis sa ne uitam la ,,Casa groazei 5''. Era un film 5D unde se miscau scaunele. Dupa film, am mai stat putin prin centru si ne-am plimbat, si am inceput sa discutam.

#Acasa#

Dupa ce Miruna si Irina au lasat-o pe Sara al Roxy, s-au intors acasa , i-au luat pe baieti si s-au dus toti dupa cadouri. In timp ce se mai uitau prin mall pentru ce cadou sa ii cumpere Sarei, telefonul Irinei suna.

~Conv~

-Da? [Iri]

-Ce faceti? Sunteti la Mall? [Roxy]

-Dap....Eu cu Miru si Zack i-am gasit caodu. Acum mai umblam dupa Bubu si Alex. [Iri]

-Aham...[Roxy]

-Cum e cu Sara? [Iri]

-E bine. Am dus-o la balci dupa care la film si acuma am venit in parc si stam pe o banca numa ca am plecat de langa ea ca sa te sun pe tine si mno...sa nu ma auda sa stric toata surpriza. [Roxy]

-Aham...E ok atunci. [Irina]

-Tu...e deja 6 jumate. Eu zic sa incheiati. Invitatii sosesc? [Roxy]

-Pai...uite acum ne indreptam spre casa ca au gasit caodu pentru Sara si...dupa incepem sa invitam oamenii. Adica...sa aranjam mesele, mancarea, muzica...stii tu. [Irina]

-Ok...imi dai mesaj cand sa venim. [Roxy]

-Da da, cum sa nu . Hai ...ne mai auzim :* Distractie placuta! [Irina]

-Multumim!! Pa :* [Roxy]

~Sf conv~

Stateam pe banca si o vad pe Roxy venind.

-Si...cine era? [Eu]

-Era Irina. A vrut sa vada ce facem. [Roxy]

-Aha...si ce facem? [Eu]

-Hai sa mergem sa ne mai jucam la balci. [Roxy]

Am mers cu Roxy sa ne mai jucam la balci si m-am distrat foarte tare cu ea.

#Acasa#

Ajunsera toti acasa, pregatira mesele, muzica, invitatii si totul. Mai trebuiau doar sa ascunda undeva cadourile. Insfarsit totul era gata. Invitatii erau toti, mai lipseau Roxy si Sara.Irina ii trmise mesja Roxanei sa vina. Era deja ora 9 si 5 minute iar fetele trebuiau sa apara. Dupa un timp scurt, aparura si fete iar toata lumea sarira din ascunzatorile lor iar lumina se aprinse si ii urara toti la multi ani Sarei.

-La multi ani Sara!!! [toata lumea]

-Va multumesc pentru aceasta petrecere frumoasa!!

Dupa ce Sara se duse sa se imbrace elegant pentru ziua ei, incepura distracctie. Era muzica, sampanie, avea toti prietenii alaturi de ea, toti oamenii pe care ii indrageste. Dupa o muzica lenta unde fiecare isi lua partenerul si dansara, incepu o muzica de la Martin Garrix care bubuie casa. Toata lumea tipa si urla. Era o distractie maxima. Se facuse ora 2 dimineata, iar oamenii icnetul cu incetul se dusera acasa. Dupa ce toti o ajutara pe sarbatorita sa stranga fiecare se adunara in sufragerie pentru a vedea cum Sara despacheteaza cadourile primite de toti invitatii.

-Haide!! Deschide!! [Alex]

Sara nu mai sta pe ganduri si incepu sa deschida toate cadourile. Primise un album cu amintiri cu toti prietenii si colegii, primise poze, haine, rochii, bratari, accesorii, si de la prietenii ei primise o bratara a prieteniei iar Zack ii luase o rochie sperba pe care o vazuse mai de mult intrun magazin. numai ca era prea sumpa, iar acum...o avea in fata ei. Urmatorul cadou tot de la Zack erau doua lantisoare care amandoua formau o inima rupta pe care scria ,,TOGETHER''. Dupa ce despacheta toate cadourile se anunta stingerea si toata lumea se duse la culcare. A fost o zi incarcata pentru toti....Sara si Zack se puse in pat si inainte sa adoarma ....

-Insfarsit fetita mea a crescut :3 Are si ea 17 anisori :3 [Zack]

-Hey,nu mai sunt o fetita! Am 17 ani iubire..[Eu]

-Da ai 17 ani, cresti repede, dar...tot fetita mea esti si o sa ramai mereu :> [Zack]

Apoi Zack m-a pupat pe frunte, m-am cuibarit la pieptul sau si am adormit amandoi. Am 17 ani......ce repede cresc...17 ani, si ...o noua viata, un nou inceput :3

Gata si cu acest capitol!! Va multumesc inca o data ca ma sustineti si...imi cer mii de scuze daca cumva acet capitol este prea sec, dar nu prea am avut idei asa de grozave si mno...sper sa nu fie vreo problema. Deci..cam atat pe ziua de azi. Ceaw!! :* ^-^


~Povestea Sarei~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum