10. Bubu darama usa

133 4 0
                                    

Era vineri. Mdeah.....cum ziceam si am mai zis, zilele au trecut repede :P. Deja era vineri. Orele de la școală au trecut repede, iar după ore, am mers cu ,,familia" mea acasă. Era așa cald afara, pff....bine ca aveam piscina in curtea casei. M-am dus cu fetele sa ne schimbam in costume. Eu mi-am luat un costum din doua piese, cu steagul americii pe el. Am ieșit afara. Cum ziceam.....mureaaamm de cald. Au venit si băieții bine înțeles. Eu stăteam cu Zack in apa si ne bălăceam, iar Irina , Miruna si Bubu stăteau pe șezlonguri. Irina se bronza, iar Miruna stătea in brațele lui Bubu. Eu m-am pus pe marginea piscinei rămânând doar cu picioarele in apa. Dar deodata cineva ma împinge in apa.

-Futu-ti......[Eu]

-Uppsssiiii..... :))) [Zack]

-Te omor Zack!!!! Treci încoa !! [Eu]

-Hai iubire , doar am glumit :))) [Zack]

-Nu ma interesează ca ai glumit, vino aici!! [Eu]

Am început sa il fugăresc pe Zack si sa il gâdil, dar......mi s-a întors favoarea :)))

-Zaackk!!! Staaii!! [Eu]

-Na poftim! Asta e pentru ca m-ai fugărit!! [Zack]

Am început iara sa ma stropesc cu Zack. Miruna era cu Bubu iar Irina s-a dus la ea in dormitor.

-Iubire...da-te din soare, te rog.Vreau sa ma bronzez. [Miru]

-Vai nu mai spune :))) [Bubu]

-Hai ca deja îți ceri bătaie. [Miru]

-Ooo vai, tremur de frica :)) [Bubu]

Eu stăteam fain frumos cu Zack in apa si deodata vad cum Bubu cade peste mine in apa. Am început deja sa ma panichez si încercam sa ies din apa. Cu ajutorul lui Zack, m-am ridicat la suprafața, pentru ca apa era cam adanca, dar cu toate ca știam sa înot, ma panicasez si nu mai știam ceea ce trebuie sa fac, așa ca am început sa ma panichez, pana când m-a ridicat Zack.

~Povestea Sarei~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum