Prolog

547 17 0
                                    

Partea întâi

Regula numărul 1:

"Niciodată sa nu fii numărul doi"

-Ai câștigat.strig entuziasmata de pe locul din dreapta șoferului

-Asa e ,fetițo. Spune lipsit de bucuria victoriei

-Ce s-a întâmplat? De ce nu te bucuri? Ai castigat cursa .

-Stiam ca o sa câștig. Întotdeauna castig când fac o cursă cu diavolul. Șoptește si își aprinde una dintre tigarile lui albe ce miroseau infernal.

- De ce fumezi chestiile alea? Nu sunt tigari normale.

-Tu de ce pui atâtea întrebări ? Taci si fumează si tu.spune si îmi intinde tigara ce dispărea încet

-Nu vreau .spun suparata pentru ceea ce îmi zisese

El nu țipase niciodată la mine si pentru asta îl consideram un prieten. Mă învățase tot ce știe despre masini ,îmi arătase plăcerea curselor si el era cel care m-a învățat sa conduc încât sa castig si totodată cel care a avut grija de mine si nu m-a lăsat niciodată sa conduc într-o cursa adevărată.

-Fumează ,am zis !!! De acum încolo trebuie sa mă asculti.

-Si de ce as face asta? Tip nervoasa.

În secunda următoare mi-am regretat cuvintele rostite pentru ca simteam caldura ce-mi pulsa in obrazul drept. Mă lovise ,prima data de când îl cunoșteam mă lovise. Chiar ma lovise.

Simțeam cum lacrimile încep sa se îngrămădească vrând să iasă. Nici măcar nu știam de ce plâng. Durerea provocata de lovitaura nu era chiar atât de mare ,până la urmă nu era prima data când cineva ma lovea ,mă obișnuisem cu batatile primite de la tatăl meu ,dar el ,el nu făcuse niciodată asta si cred ca ma mai mult m-a durut ca a făcut-o.

-Am zis sa fumezi.striga la mine in tip ce isi baga mana in parul meu trăgând cu putere.... Fumează odată,idioato,îmi aparții de acum si pot sa fac ce vreau cu tine.

-Lasă-mă! Cine ti-a spus ca sunt a ta .....Nu îți aparțin. Țip încercând sa îi scot mâna din parul meu sau cel puțin sa îl opresc sa mai tragă.... Tata o sa te omoare când va afla ce mi-ai facut ,asa ca mai bine îmi dai drumul acum.

Deodată izbucnește în râs.

-Tata...tata... Care tată? Ăla care te-a pierdut la pariuri aseară ? ...Îmi aparții,dulceață. Te-am câștigat. Îmi șoptește încă cu mâna in parul meu si trăgând din ce in ce mai tare

-Te rog,lasă-mă sa plec.spun încet

-Sa pleci... Auzi,sa plece.. Tipa nervos.... Unde sa pleci ,curva ? Esti a mea.

Era schimbat. Nu stiam ce se întâmplă. De ce face asta ? Părea ca nu mai e el.

-Esti a mea ,tarfo.spune aproape de fața mea încât ii simt respirația puturoasa, din cauza tigarilor,lovindu-se de pielea mea.

Mă trage de păr cu o mână in timp ce cu cealaltă îmi strânge cu putere sânii. Îi simt buzele reci pe gâtul meu coborând încet spre piept.

Încerc să scap de mâinile lui si sa deschid usa,dar el ma lovește cu putere ,iar eu eșuez lovindu-mă cu capul de bordul mașinii. Chiar in acel moment observ una din sticlele goale de bere lăsate peste tot . Apuc sticla si îl lovesc cu putere in cap. Cioburile sar peste tot si observ sângele ce începe sa îi curga de la tâmplă. Se uita la mine de parca nu stie ce l-a lovit ,iar eu profit de asta si fug din fata lui.

Alerg spre lanul de grâu din fata mea cat pot de tare.

-Fugi ,tarfo! Fugi! Te găsesc si te omor....


Cursă cu diavolulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum