Capitolul 10

35 0 0
                                    

He smiled and all I could think was
'Oh, fuck!'

-Acum și pentru totdeauna .spune și ridică paharul de vin in aer 

-Acum și pentru totdeauna .strig și eu cât pot de tare și îmi lovesc paharul simbolic de al lui . 

-Budmo.. strigăm amândoi în cor apoi dăm conținutul paharului peste cap 

Lucian tocmai câștigase cea mai importantă cursă a anului ,iar noi sărbătoream ca de fiecare dată după o cursă câștigată . Vin rose și jeleuri gumate .. Asta era premiul nostru și reprezenta  tot ce era mai bun in benzinăria veche ce se afla pe drumul spre stâncile de la ocean .

-Alege ce vrei ,Aimee ,astăzi sarbătorim . spusese atunci ,pentru prima dată ,iar eu alesesem o pungă de jeleuri gumate cu aromă de cireșe ce atârnau la tejghea. 

- Prea putin .răspunde văzându-mă . Da-ti -mi sticla aceea de vin .vorbește cu băiatul din fața noastră și face un semn către o sticlă de pe raftul de sus cu un lichid rozaliu .

Era aproape cinci dimineața și soarele stătea să răsară . Noi doi eram cocoțați pe capota mașinii îveliți într-o pătură mancând jeleuri gumate cu aromă de cireșe și bând vin rose din pahare de plastic . Făcuserăm noapte albă ,ca de fiecare dată ,stând în locul nostru special cu priveliște la ocean . 

-Condiții de un milion de stele .spunea Lucian si arăta mereu spre cerul instelat ,iar apoi începea să îmi arate unde se aflau constelațiile în noaptea aceea . 

-Dar numai o stea este importantă,continua încet privindu-mă . Ești steaua mea norocoasă ,Aimee . 

- Sunt un om normal ,Lucian . Eu nu am norocul unei stele . răspundeam mereu deși în sinea mea mă umpleau de fericire vorbele lui .

Era frumos să simți că ești important pentru cineva ,chiar  dacă era pentru un lucru mărunt ,chiar dacă erai importantă numai în mintea lui ,căci eu nu am făcut nimic ca Lucian să câștige cursele . E prea priceput ca să aibă nevoie de mine .

-Temeți-vă că voi veni ...

-Și pe loc veți pieri ...

-Fum în urmă veți vedea ..

-Când eu voi câștiga ...

Cântam amândoi câte un vers al imnului  campionilor ca mai apoi să izbucnim în râs .

Creasem versurile astea în timp ce lucram la motorul mașinii în garajul meu . Nu era nimic armonios în tonalitatea noastră ,ba chiar mai mult sunam amândoi ca un grup de suporteri ce făceau galerie pe stadion ,dar nu ne păsa ,nu conta , era al nostru ....

Îl privesc atentă în timp ce bea si ultima picătură din paharul lui . Zâmbea ,era fericit ....avea aceea sclipire în ochi care nu putea să îți aducă decât împlinire .  Soarele începuse să se ridice ,iar nuanțe timide de roz si portocaliu îi invadau chipul  făcându-l să capete o frumusețe ce mie îmi părea a fi de pe altă lume . Se întoarce spre mine și mă sărută apasat pe frunte apoi mă privește cu un surâs și ochi calzi . 

Oh ,Drace ,nu din nou ....

Îmi feresc privirea întorcându-mă spre apa colorată în nuanțe colorate de portocaliu acum ,iar el începe să râdă apoi îmi prinde mâna într-a lui .

-Te iubesc ,Aimee . șoptește cu ochii închiși întins pe spate ca mai apoi sa mă tragă și pe mine la pieptul lui . 

-Și eu ,îmi spun în gând ,dar eu nu știu cum să mă las iubită .....

***

Mereu gândul la tine îmi aducea zâmbetul pe buze ,Lucian .Cream fantasme în mintea mea cu clipe pe care le vom petrece împreună ,cum vom îmbătrâni unul lângă celălalt și la finalul tuturor lucrurilor ăstora vom fi fericiți . Mă gândeam mereu cum într-o zi toate temerile mele vor dispărea și te voi lăsa să mă iubești ,voi accepta că mă iubești ...un act necontestat de mii de îndoieli . Visam că vom pleca undeva departe ,într-un colt lipsit de prezența celorlați și vom trăi liniștiți împreună . Tu și eu sub un cer plin de stele așa cum a fost mereu ....

Chiar și gândul cel mai întunecat te considera o prezență în viața mea ...tu iubind pe altcineva peste mulți ani ,iar eu fiind acolo să îți savurez fericirea . Eu bucurându-mă ca ești fericit ,că ai ales pe cineva potrivit pentru tine .....dar planurile nu se potrivesc mereu ,nu ? Acum nimic din tot ce-am visat vreodată nu are să se întâmple și asta numai din cauza mea ....

Cum e posibil ca cineva ca Lucifer să lupte atât pentru iubire ,iar Aimee să facă tot ce îi stă în putere să o distrugă ..?

Într-o zi vom îmbătrâni impreună ,ori eu o sa îmbătrânesc cu tine în sufletul meu .... Într-o zi ,iubire ,îmi voi aduce aminte de toate întâmplările pe care le-am fi putut povestii .... Într-o zi vom fi împreună ....

budmo=noroc (de văzut serialul Banshee )

Melodia lui Asaf Avidan -One day 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 13, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cursă cu diavolulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum