Oare stelele știu că strălucesc....?
Mi-am promis că nu mă voi îndrăgosti de tine ,dar era patru dimineața și râdeam împreună așa de tare și am simțit fericire după mult timp și am știut că am dat-o în bară .
Mi-am promis că nu o să mă mai atașez de oameni ,dar ai venit complet neașteptat și sincer încât mi-am pierdut scutul din brațe .
Mi-am promis că nu o să mai sufăr ,dar.....
Sunt o lașă ,niciodată nu duc până la capăt promisiunile . De asta nu ți-am promis că am să rămân ,dar m-ai salvat ...
Lacrimi calde curgeau lente pe obrajii mei ,iar singurul lucru pe care puteam să îl fac acum era să fixez statuia ce se afla pe masă . Mi-aș fi dorit să mor atunci și să pun capăt suferinței . Să mor eu ca el să trăiască acum .Ar fi fost mult mai simplu ,nu ? Dar viața nu e ușoară și oricine a mințit vreodată spunând asta sunt sigură că nu a trăit cu adevărat . Oameni superficiali ....
Pentru o secundă îl privesc pe bărbatul din fața mea . Ce poate simți un om după ce aude toate astea ? Ce poate simți cineva după ce știe că ai ajuns până la punctul disperat în care să renunți la viață ?
- E trist . Știu . rostesc cu glasul stins și se trezește la realitate
-Cum ai ..? încearcă să rupă tăcerea ,dar pierde din nou în favoarea gândurilor
-M-a salvat cineva ...spun ridicându-mă de pe scaun și pornind spre fereastră de unde puteam vedea ploaia ..
Ploua din ce în ce mai mult lunile astea , era o vreme stânjenitoare pentru oameni normali ,dar eu eram bine . Aveam momente ,ascultând ploaia ,când simțeam liniștea sufletească . Atunci nu eram singura care plângea ,mai erau și ei ....îngerii cu straie albe care simțeau la fel ca mine din cauza plecării lui . Nu trebuiau ei oare să fie fericiți fiindcă îl aveau printre ei ?
Va fi un moment când Lucifer se va întoarce printre îngeri ,Aimee ,și atunci se va schimba lumea..
Spunea tata când făceam câte o boacănă făcându-mă să cred că din cauza greșelilor mele răul se va întoarce din nou în paradis .Acel moment a venit și lumea chiar s-a schimbat .... și a fost vina mea .
- M-am trezit ,din nou ,într-o cameră de spital . Eram singură de data asta și era noapte . începusem să vorbesc urmărind cu degetul o picatură de apă ce se prelingea pe geam
-Era același spital ca data trecută, mi-am dat seama mai tarziu ,dar eu eram singură .
***
Oare stelele știu că strălucesc așa de tare ? Oare știu că sunt privite de mii de muritori care visează la nemurire , că pieirea uneia dintre ele reprezintă împlinirea dorinței celei mai arzătoare a zecilor de oameni care o văd căzând ? Oare știu că viața lor este perfectă ..? Toate stelele au un motiv, un scop...
-Aimee ... îl aud rostind în spatele meu
Avea o notă de ușurare în glas împreună cu îngrijorare . Nu m-am întors . Continuam sa privesc stelele ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat însă spatele mi se incordase constient de prezenta lui.
- Aimee...șoptește punandu-mi mana pe umăr.Continui sa privesc cerul înstelat încercând cu toata forta sa rămân calmă. Îmi venea sa urlu, sa plang, sa-l lovesc cu pumnii in piept reproșându-i că m-a părăsit. Voiam sa îi spun in față că este vina lui fiindcă sunt aici, caci el este cel care m-a facut sa îmi pese ca mai apoi sa ma abandoneze, dar nu puteam sa ii arat cat de mult ma afectase. Din experienta mea stiam ca nimic bun nu se intampla daca te atasezi de oameni, iar fiindca o facusem puteam măcar sa nu învinovățesc pe nimeni pentru greseala mea.
Se aseaza langa mine, intins pe acoperisul spitalului, si imi prinde mana intr-a sa.
- Am crezut ca te-am piedut.
- Oare stelele stiu ca strălucesc ?
Am rostit amandoi in acelasi timp ca mai apoi liniștea sa domine peste noi.
- Stelele stralucesc mereu pentru cineva. incep sa vorbesc si abia daca ma aud. Au un scop in viata, un motiv pentru care sunt ceea ce sunt. O stea cade numai ca sa îndeplinească dorința unui om. Nimic nu e in van...
- Am crezut ca te-am pierdut , Aimee. Ce-a fost în capul tău? Striga si se ridica ațintindu-și privirea asupra mea.
- Puteai sa fi moarta acum si tu imi vorbesti despre stele? O secunda mai mult sa nu fi fost atent și pur si simplu dispareai. Cum poti sa imi faci una ca asta? Cum poti fi atat de iresponsabila si neglijentă?
***
-Atunci am înțeles doua lucruri. Mi-am dat seama că el nu renunțase niciodată la mine, ca fusese cel care remarcase, printre toate rasetele si dintre toti oamenii din apa la acel moment, ca eu nu am reusit pana la suprafata.
Povestesc încă lasand urme ale picaturilor pe geamul aburind
- Peste cateva zile dupa aceea aflasem si ce statut il ocupa fata cu buze rosii in viata lui. Mai specific ocupase...cu mult timp in urma si atat.
- Dar nu se simte bine cand iti dai seama ca tu s-ar putea să nu fii atât de important în viata cuiva pe cat este acea persoana in viata ta. Sa stii ca poți fi înlocuit in orice secunda poate cauza o distorsionare majora a realitatii. Ii vorbesc acum direct barbatului cu ochi albastri ca ai lui
- Poate ca ar trebui sa treci peste frica asta de a pierde oameni. Stiu ca ai motivele tale sa iti fie frica, dar asta nu se aplica tuturor oamenilor care apar in viata ta. Unii oameni sunt adusi in viata noastră ca sa ne invete ceva si apoi pleaca, altii sunt acolo mereu si pe altii nici nu iti vei aduce aminte ca i-ai cunoscut. Nu toata lumea este la fel, tu toti o sa te paraseasca. Spune bătând cu pixul in caietul lui de notițe.
- Si cum explici ca a plecat si el? Mereu se ajunge aici intr-o ipostaza sau alta. Eu sunt problema. Sunt o piaza rea..- O piaza rea nu aduce fericire in viata nimanui, Aimee,iar tu o faci. Când o să încetezi să vorbești urât despre fata pe care o plac?..
CITEȘTI
Cursă cu diavolul
Romance" Am fost bătută de cel mai bun prieten si aproape violată. Omul care îmi este tată m-a pierdut la un joc de cărți după ce a îndrăznit să parieze pe mine. Si acum tu ,singurul in care am avut încredere dupa toate astea ,mă lasi singura sa îmi duc c...