Birthday part 1.

102 5 3
                                    

2 weeks later .

Ärkasin hommikul üles kolina peale . Avasin uniselt silmad ning nägin poisse ning Mikat enda ees seismas. Nad hakkasid korea keeles mulle palju õnne laulma mis oli üpriski armas.

’’ Palju õnne kullake ’’ naeratas Mika ning kallistas mind tugevalt .

’’ Aitäähh ’’ naeratasin kergelt.

’’ Nuuuu pisike palju õnne siis ’’ muigas Ravi ning kallistas mind ülitugevalt ning pani karbi mulle sülle .

’’ Ravvv ’’ muigasin ning järgmisena tuli N .

’’ Minu poolt saad kingi õhtul ’’ muigas ta ning kallistas ka . Järgmine oli Hyuk.

’’ Nu Makne palju õnne ’’ naeris ta kergelt ning tegi musi mu põsele. Ken muidugi hüppas mulle nii kaela et langesime mõlemad pikali voodile .Leo muidugi koheselt tõmbas ta ära ning kallistas mind tugevalt .

’’ Palju õnne , kallis ’’ sosistas ta kergelt mulle kõrva nii et külmavärin käis üle mu keha.

’’ Minu kord ! ’’ lausus Hongbin ning trügis vahele ning kallistas ka mind.

’’ Hong sa saad ka juu ’’ naeratasin ning vaatasin neid kõiki.

’’ Noh üles nüüd .Leo muidu sööb kõik ära ’’ muigas N ning Ravi tõstis mu voodist püsti naeratades ning ulatas mu Kenile kes tassis mu kööki. Köögis oli suur laud ,mille peal olid lilled , suuur maasika kook ning igasugu korea toitu veel.

’’ Siuke hommiku söök ? ’’ küsisin muiates.

’’ Muidugi , nii et söö nüüd lähiajal sa midagi sellist ei saa ’’ naeris N ning tõstis mulle nuudleid ja riisi.

Hakkasime kõik sööma rahulikult .Ken toppis mulle 2 koogitükki ja ma pidin need mõlemad ära sööma .Peale söömist nad tõstisid mind korda mööda 17 korda üles mis oli üpriski armas.Ken oleks paar korda isegi maha pillanud mind aga teised toetasid teda ja ta ei teinud seda.

’’ Ma lähen käin enda toas korra ’’ saatsin kerge pilgu Leole mille peale ta muigas ning tuli järgi mulle .Ta tuli mu selja taha ning pani käed ümber mulle .

’’ Kas sünnipäeva laps oma poisile musi ka annab ? ’’ küsis ta muiates ning keeras mind näoga enda poole .

’’ Loomulikult ’’ muigasin ning tegin talle kerge musi mis peagi muutus suudluseks .Kõige selle katkestas Leo telefoni helin .Tõmbusin eemale ning kohendasin enda juukseid.Ta läks teiste juurde ning rääkis telefoniga.

2.h later

Istusin elutoas teleka ees ning kirjutasin uusi laulusõnu .Poisid olid läinud proovi ning Mika läks nendega .Kuulsin enda telefoni helinat ning küünitasin selle poole .Ees vilkus nimi Myngsoo. Kortsutasin kulmu kergelt ning võtsin vastu .

’’ yoboseyo ’’

’’ yoboseyo Mar , palju õnne ’’

’’ Hehe ma ei uskunud et sul meeles on see ’’ naeratasin kergelt ning vaatasin laulusõnu.

’’ On ja tee palun alt uks lahti ’’

’’ Oooot sa oled siin ? ’’ tõusin püsti ning kõndisin akna juurde ning vaatasin välja .Myngsoo seisis seal lilled ühes käes ning suur pakk teises käest. Tema kõrval oli veel G-Dragon (BIGBANG ) Ma olen nende mõlemaga suhtlema hakanud .GD õpetab mulle veidike rappi ning Myngsoo tantsimist aga seda kõike ka salaja kuna Leo ei lubanud mul kummagagi suhelda .Nagu ta ütles siis nad on suured ja tugevad konkuredid .Aishhhh !

Korean Mentors.Where stories live. Discover now