Love is fying away.

109 4 2
                                    

Ta vaatas mulle otsa veidike nukralt ning noogutas siis.

’’Peale seda kui Jaapanist tagasi tuleme?’’küsis ta ning uuris silmadega mu pilku,kehitasin õlgu ning võtsin jäätist lusika peale ning vaatasin kuidas see sulas.

’’Ma arvan,et varem veel.Ma tekitan ainult probleeme teie vahel ning mul hakkab kool ’’ sõnasin ning panin lusika suhu pöörates pilgu ta poole.Ta vaatas aknast välja mõtlikult ning tõmbas käega läbi oma juuste.

’’Sa ei tekita nii suuri probleeme’’ lausus ta ning pööras pilgu minu poole.

’’Ei tekita suuri probleeme? ’’ kergitasin kulmu,’’Luhan ja Kris vihkavad teineteist minu pärast ’’.

’’Nei lihtsalt pole hea klapp viimasel ajal’’naeratas ta veidike .

’’Minu pärast,Suho ma ei saa siia jääda igavesti,mu kodu on Eestis ja ma pean minema sinna tagasi.Mu pere on seal ja lähedased’’vaatasin talle otsa ning pühkisin ära pisara mis langes mööda mu põske alla.

’’Ma saan aru.’’lausus ta ning vaatas enda ette.Panin käe ta õlale ning naeratasin veidike vaadates talle otsa.

’’Elu läheb edasi aga ilma minuta ’’naeratasin .Ta tõusis püsti ning kõndis välja kohvikust.

Kõndisime mööda kõnni teed mõlemad vaikides maja poole tagasi .Maja juurde jõudes nägin teisi poisse tulemas autodest välja ning  nende kõigi pilgud jäid meil .

’’Ooh Minjee ja Suho ’’ sõnas Chanyeol ning vaatas meie poole naeratades.

’’kus te käisite?’’küsis D.O ning läks Suho juurde ning pani talle käe ümber õlgade.

’’Jäätist söömas’’sõnas Suho ning lükkas ta käe ära ning kõndis majja.DO vaatas segaduses mulle otsa ning kõndis see järel Suhole järgi.Chen ja Xiumin tulid murelikult minu juurde ning vaatasid mulle otsa.

’’ Teil juhtus midagi?’’küsis Chen ning vaatas mulle otsa segaduses näoga.

’’Ei ’’ naeratasin veidike ning vaatasin Krisi poole kes naeratas mulle.

’’ Kris hyung ma pean sinuga rääkima ’’sõnasin ning trügisin nendest mööda ning läksin Krisi juurde haarates ta käest ning tirisin ta endaga eemale.

’’ma lähen koju ja mul on su abi vaja nii minemisega et keegi neist teada ei saa millal ma lähen.Ma ei taha neid nukrana näha lennujaamas’’seletasin talle ning vaatasin talle otsa.

’’Millal sa lähed?’’küsis ta ning kohendas oma päikseprille.

’’ Homme.’’sõnasin talle ning vaatasin teiste poole,’’ ma pean lahkuma siit võimalikult kiiresti’’

Vaatasime kõik elutoas We Got Married ning sõime pitsat .Luhan ja Kacheu istusid tugitoolis nii et tüdruk oli Luhani süles ning suurem osa ajast nad amelesid.Mina istusin põrandal Tao ja Xiumini kõrval,kes üritasid mind naerma ajada.Tõusin püsti ning võtsin laualt oma klaasi ,kõndisin rõdule ning vaatasin linna veel viimast korda öisetes tuledes.Korraga tundsin sooja õhku ning vaatasin ukse poole,Luhan astusis sisse ning vaatas minu poole seisest mu kõrvale.

’’Ilus eks ’’lausus ta ning vaatas ka linna.

’’Jah see on imeline.’’naeratasin veidike ning pöörasin pilgu ta poole.

’’Nii et sina ja Kris?’’küsis ta ning vaatas mulle otsa.Silmside tekkites pöörasin pilgu eemale ning vaatasin linna.

’’Ei, ta lihtsalt on hea sõber ’’naeratasin veidike.

’’Kellega suudled?’’lausus ta ning vaatas mulle otsa endiselt.

’’Tema suudles mind ja üldse Luhan,miks see sind huvitav? Sul on Kacheu.’’sõnasin ning vaatasin talle otsa vihaselt ning võtsin lonkus oma mahlast.

’’Ma ei taha et sa pööraksid ta ümber oma sõrme’’karjust ta mulle ning vaatas mulle otsa vihaselt.

’’Mina keera tema ümber sõrme? Ma ei ole selline nagu sinu kallis Kacheu kes sinu enda sõrme ümber keeras’’ vaatasin talle otsa vihaselt ning ta astus mulle sammu ligemale vihaselt.

’’Hey! Lõpetage’’ lausus Kai kes meie vahele tuli ning lükkas Luhani eemale.

’’Kao kus kurat ma ei taha sind nähe enam siin majas ’’ karjus Luhan mulle ning kõndis Kacheu juurde ning haaras tüdruku käest ning kõndisid oma tuppa.

’’ Ma ei jaksa enam!’’sõnasin ning kõndisin neist kõigist mööda oma tuppa.

Istusin autos,mille Kris oli muretsenud oma tuttava käest ning sõitsime lennujaama poole.Toetasin pea vastu akent ning vaatasin  nukralt mööduvaid maju.Peagi jõudsime lennujaama ning Kris avas mulle ukse ,astusin välja ning võtsin oma kohvrid.

’’Oled sa kindel,et sa ei taha mind kaasa?’’lausus ta ning vaatas mulle otsa murelikult.

’’ Jah,ma saan hakkama.Ma ei taha sind nukrana näha’’naeratasin ning kallistasin teda tugevalt.

’’Hoiame ühendust eks’’ pomises ta mu vastas ning kallistas mind .

’’ Muidugi, ütle teistele ka head aega minu poolt ja vaata et teised D.O liiga palju ei kiusaks ’’ naeratasin ning vaatasin talle otsa.

’’Ja sa vaata,et sa pahandustesse ei satu kodus ’’ta sasis mu juukseid.

’’ Ya, sa ajad mu soengu sassi ’’naeris ning silusin oma juukseid.Kris võttis mu käest kinni ning naeratas vaadates mulle otsa.

’’ hüvasti Kris ’’ naeratasin ning võtsin kohvri,hakkasin eemale kõndima lastes aeglaselt Krisi käest lahti. Kõndisin sisse lennujaama ning suundusin väravate poole kus lend väljus.Ulatasin oma pileti ning mind lasti pardale.Lend koju tagasi algas….

’’ MIKS SA EI ÖELNUD MEILE ,ET TA ÄRA LÄHEB?’’karjus Tao Krisi peale ,kes oli tagasi jõudnud lennujaamast ning oli just öelnud poistele et Minjee on ära läinud.

’’ Ta ei tahtnud näha sind ja teisi kannatamas.’’seletas poissi rahulikult talle ning istus laua taha.

’’ KANNATAMAS? MA KANNATAN NÜÜD VEEL ROHKEM! JA MIKS SA EI VÕINUD LIHTSALT MAINIDA SEDA ET SA TA ÄRA VIID, MA OLEKS KAS VÕI VASTU TEMA TAHTMIST TULNUD TEDA SAATMA .AGA EI SINA JU TAHTSID SEE KANGELANE OLLA JA ISE TA ÄRA VIIA.KAS SA EI ARVA ,ET ME KÕIK OLEKSIME TAHTNUD TEDA ÄRA SAATA? TA ELAS SIISKI VIIMASED 5 KUUD MEIEGA .’’jätkas Tao oma karjumist Krisi peale .Poiss ohkas vaid ning oli vait .

’’Tao rahune , Krisi tegi õigesti.’’sõnas Suho ning pani käe Tao õlale.Poiss aga lükkas selle eemale ning ründas Krisis uuesti oma sõnadega.Kris väsis ära peagi sellest ning tõusis püsti ja kõndis oma tuppa pannes ukse luku oma järele.

Tao kõndis Luhani tuppa ning lõi ukse lahti vihaselt ning läks poisi juurde tõmmates ta voodist püsti ,surus ta vastu seina ning vaatas talle vihaselt otsa.

’’sina oled selles süüdi et ta ära läks.Sinu pärast ta on kannatanud viimased 2 kuud .’’sisise poiss ning oli valmis Luhanit lööma kuid Kai peatas ta .

’’Tao ta ei ole väärt seda .’’ sõnas poiss ning hoidis Tao kätt all.

’’ Millest sa räägid üldse?’’küsis Luhan segaduses ning vaatas mõlemat poissi.

’’Minjee läks minema täna hommikul kui me trenni läksime .’’lausus Kai ning lükkas Taod toast välja.Luhan ei osanud midagi öelda ning vaatas hämmingus Kacheu otsa kes  istus endiselt voodil.

’’ Ta läks ära ’’ pomises poiss endamisi ning istud voodile.Kacheu läks poisi selja taha ning pani käed ta õlgadele .

’’ aga nii ongi parem,pole enam probleeme ning keegi ei sega enam teid ’’naeratas tüdrukut ,kuna ta oli õnnelik et Minjee lahkus .

’’ hüvasti Kris ’’ naeratasin ning võtsin kohvri,hakkasin eemale kõndima lastes aeglaselt Krisi käest lahti. Kõndisin sisse lennujaama ning suundusin väravate poole kus lend väljus.Ulatasin oma pileti ning mind lasti pardale.Lend koju tagasi algas…. 

Korean Mentors.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt