Sometimes i keep my feelings to myself.

66 5 0
                                    

’’On see piisavalt kena?’’küsis Kacheu mu käest ning keerutas ennast peegli ees.Ta oli käinud pesemas ning ma otsisin talle selga kerge õhukese kleidi ning sinna peale  jaki.Olin teinud talle meigi ning ta juuksed ära sirgendanud,ta nägi välja imeilus.Vaatasin uniselt ta poole ning noogutasin vastuseks,toetasin pea lauale ning jälgisin silmanurgast kella,mis näitas pool 6 hommikul.Hoidsin vaevu silmi lahti,poisid olid ammu juba magama läinud seoses sellega,et neil fan meeting hommikul ning õhtul esinemine.Kacheu tuli minu juurde ning kükitas mu ette vaadates mulle otsa veidike nukralt.

’’Kas sa oled väsinud?’’uuris ta ning naeratas veidike.

’’Jah,meil oli pikk päev.Lähme magame nii kaua kui saame veel’’naeratasin ning tõusin püsti,kõndisin oma voodi juurde ning ulatasin talle sealt padja ning haarasin kapist teki,mis oli üleliigne.

’’Sina maga voodis ma lähen diivanile’’naeratasin ning haigutasin veidike,ta tuli mulle ligemale ning kallistas mind tugevalt.

’’Aitäh kõige selle eest,sa oled ingel ’’ naeratas ta ning hoidis endiselt mu ümbert kinni.Noogutasin ning lükkasin ta eemale veidike ,sasisin ta pead ning kõndisin välja toas pannes ukse enda järel kinni.Ohkasin sügavalt ning viskasin padja ja teki diivanile.Läksin kööki ning kallasin mahla endale , vaatasin klaasi mõtlikult.Huvitav,mis tema ja Luhani vahel on,mulle ei meeldi see ,et Luhan temaga suhtleb.Okei jah ta on normaalne ja kena tüdruk kuid siiski me keegi ei tea tema tausta ega midagi temast.Mu mõtlemise katkestas kellegi köhimine,tõstsin pilgu klaasilt enda ette ning nägin seal seismas Krisi bokserite peal.

’’Really Kris?’’panin käed silmade ette ning kõndisin temast mööda tagasi elutuppa.

’’Kust ma pidin teadma et sa siin oled,üleüldse,mis sa oma toas pole?’’uuris ta ning jõi ära mu mahla mis lauale jäi.Vaatasin kurjalt talle otsa kui mulle meenus et ta on endiselt vaid bokserite peal tõmbasin teki üle pea.

’’Kac magab seal  ja palun Kris mine oma tuppa ’’ naersin veidike teki all ning kuulsin kuidas sammud tulid diivani juurde,ta jäi seisma korraks.Oli kuulda poisi kerget vaikset naeru ning see järel ta kõndis tagasi oma tuppa.Tõstsin pea teki alt välja ning nägin teda naerdes minemas enda tuppa .Toetasin pea padja peale ning uni võttis võimust.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

’’ debak ta on nii armas kui ta magab’’ kuulsin läbi une kellegi häält.

’’ta on alati armas olnud,Xiumin’’vastas teine hääl.

’’me peaksime ta üles ajama,me jääme hiljaks muidu’’sõnas kolmas ning tundsin kuidas keegi istus diivanile mu kõrvale.Avasin silmad uniselt ning nägin 12st rõõmast nägu enda ümber.Too kes mu kõrvale istus oli Tao,ta naeratas laialt ning sasis mu pead.

’’Ma juba olen üleval’’naeratasin veidike ning tõusin püsti uniselt.Vaatasin poisse ning nad kõik olid ennast valmis seadnud juba.Mu silmad läksid suureks kui nägin Luhanit laua taga istumas Kaciga .Ohkasin veidike ning naeratasin minnes enda tuppa.Vahetasin riided kiiruga ning tegin kerge meigi,panin juuksed krunni ning suundusin toast välja.Kõik peale Krisi olid läinud autodesse juba,ta seisis esikus peegli ees ning sättis enda päikseprille.

’’Lõpuks ’’ naeratas ta mind nähes ning pani kingad jalga,tõmbasin  jaki peale ning läksin temast mööda minnes korra oma käega tema oma vastu.Pöörasin pilgu ta näole,mis muutus aina punasemaks, muigasin veidike ning avasin ukse.

’’Ära punasta nii palju ’’naersin talle ning jäin ootama teda ukse taga.Ta tuli välja ning ulatas võtme naisele kes ukse tagas seisis.

’’Ma ei punasta ,mul on lihtsalt väga palav’’naeratas ta veidike ning kõndisime trepist alla.

Korean Mentors.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora