„Sa ei saa minu eest otsustada Suho“karjus Tao poisile ning pisarad langesid mööda ta põski alla.Ta langes põlvili maha palati ukse taha ning nuttis.Suho kükitas ta kõrvale ning kallistas teda nuttes.
„Tao nad ei saanud teda päästa,ta süda ültes üles.’’pomises poiss nuttes Taole ning kallistas teda tugevalt.Tao lükkas ta eemale ning tõusis püsti nuttes vaadates palati aknast sisse,talle avanes kurb vaatepilt,Minjee ema nuttis ta voodi kõrval ning kõik aparaadid olid mustad.Korraga kuulsid poisid jooksmist ning vaatasid uste poole.Sealt jooksis sisse nuttev Luhan koos teistega.Poiss oli täiesti hüsteerias ning vaatas vihaselt Taod.
„Miks sa ei takistanud teda?“lausus ta vihaselt ning lükkas poissi.Tao langes istuli maha ning vaatas Luhanile otsa nuttes.
„Kuidas ma oleksin saanud?Luhan mina pole süüdi,et ta tee peale tormas, just siis kui auto tuli“pomises Tao talle .
„Oled!’’karjus Luhan talle ning astus talle sammu ligemale.Xiumin tõmbas poisi enda embusesse ning kallistas teda.
„Luhan keegi pole süüdi’’pomises poiss talle samamoodi nuttes ning hoidis poissi enda vastas.Kõik 12 poissi lihtsalt nutsid teineteise embuses .Enam polnud nende elus Minjeed,tüdruk oli surnud.
„Oled sa valmis,Kris?’’küsis Kai poisi uksele koputades ning kohendas enda lipsu.Toa uks avanes ning välja tuli pisaraid pühkiv Kris,kes hoidis käes oma lipsu.Ta ulatas selle Kaile ning naeratas nukralt.
„Aita mind’’pomises ta ning vaatas tühjusess.Kai noogutas ning sättis poisile lipsu ette.Xiumin ja D.O kõndisid rõdult tuppa ning vaatasid Krisi ja Kai poole.
’’Kus teised on?’’küsis Xiumin ning võttis roosi laualt ulatades teisele D.O-le.
’’ Chanyeol ja Chen läksid Minjee emale järgi hotelli.Luhan ja Tao on Jiyongiga koos kuskil ja teised peaksid kohe tulema siia .’’seletas Suho ning tuli teisest toast välja.
Kõigi jaoks oli shokk see et Minjee suri ära, Jiyong oli peale selle teadmist tahtnud ka endalt elu võtta kuna ta ei jõudnud öelda tüdrukule et tal ol tõeliselt tugevad tunded ta vastu ning just tema ja Luhan võtsisid seda surma raskelt.
Peale seda kui õnnetus oli juhtunud võttis Suho ühendust Minjee emaga ning lasi ta tuua Koreasse,makstes kinni kõik reisikulud ning ka hotelli.
„Lähme me jääme hiljaks“sõnas Kai ning võttis autovõtmed laualt .
Minjee maeti Seouli kalmistule, kõik tema iidolitest tuttavad olid kohal.Alustades Vixx lõpetades BTS-ga.
Peale matuse talitust kalmistul korraldati tüdruku auks kontsert Seoul pargis kuhu olid kõik oodatud.Kõik meenutasid teda rõõmsa meelse ning energilise tüdrukuna,kelle elu lõppes liiga kiiresti.Ta ei jõudnud alustagi oma elu kui ta surma sai.Kuid kõik teadsid et ta on paremas kohas nüüd ning valvab neid kõiki üleval.Minjee suri 23.jaanuaril 2012….
Ma tean,et viimane osa polnud just kõige parem,kuid sellega sai läbi Korean Mentorsi 1 raamat.Ma olen tänulik kõigile,kes on lugenud seda ning hääletanud mu loo eest,jah see pole olnud just kõige parem kuid piisavalt hea et lugeda J
Varsti hakkan ma kirjutama 2 raamatut mille tegelaseks on tüdruk,kes juba on olnud siin loos .Ma kirjutan edasi sellest mis sai edasi siis kui Minjee olid juba maetud ning mis hakkas toimuma Exoga.