Your heart knows things that your mind can't explain.

66 4 0
                                    

Luhan vaatas segaduses ilmel mulle ning Krisile otsa,lükkasin poisi endast eemale veidike ning  kõndisin Luhanile ligemale.Ta raputas vaid pead ning läks sisse tagasi lüües ukse kinni minu nina ees.Pöörasin pilgu Krisile,kes nõjatus vastu seina ning vaatas arglikult mind.

’’Sa poleks pidanud seda tegema’’sõnasin talle ning panin käed jaki taskutesse.Ta tuli minu juurde ning pani käed mu õlgadele ,vaadates mulle otsa samal ajal.

’’Ma tegin seda kuna ma pidadasin seda õigeks,sa meeldid mulle ja ma ei hakka seda varjama.Luhan vaid mängib sinuga,ta on egoist Mar,sa peaksid sellest juba aru olema saanud.’’sõnas ta ning vaatas mulle otsa.Noogutasin veidike ning lükkasin ta käed eemale ning kõndisin mööda koridori edasi.Vaatasin nimede silte ustel ning ohkasin vahepeal kuna siin olid ainult staarid keda ma ei teadnud.Kuulsin hüüdmas kedagi mu nime kuid ma ei teinud sellest välja ning kõndisin edasi mööda pikka koridori mis viis lavale.Korraga kuulsin jooksu samme ning pöördusin ümber,nägin Krisi jooksmas endale järgi ,kui ta jõudis minu juurde hingeldas ta ning pani ühe käe mu õlale .

’’Anna andeks,anna andeks et ma rikkusin sul võimalused Luhaniga ära ,anna andeks et ma sind suudlesin ning et ma arvasin ,et ka mina meeldin sulle’’seletas ta mulle ning vaatas nukralt mulle otsa.Naeratasin veidike ning kallistasin teda vaid,nägin eemalt teisi tulemas ning lasin temast lahti.Luhan kõndis Kachiga ees ning hoidis tüdruku käest kinni,kui ta minust ja Krisist mööda läks vaatas ta meile mõlemale vihaselt ning põlgusega otsa. Tao naeratas ning jäi seisma koos Layga meie juurde.

’’ Ma varsti löön tal ise hambad sisse ’’sõnas Tao ning vaatas Luhani poole,kes naeris kõva häälega ning kudrutas Kachiga eemal teistest.Hakkasin veidike naerma selle peale ning vaatasin ka nende poole.Luhan märkas mu naermis ning vaatas mulle otsa pilguga mis oleks tappev.Pöörasin pilgu tagasi Taole ning ta vaatas mind ja Krisi imelikult.Vaatasin poisse kes lavalt alla tulid,nad jäid meie juures seisma ning kummardasid.Kummardasime vastu ning vaatasin neid veidike segaduses ilmega.

’’Eli sina? ’’ vaatasin tuttavat poissi ning kergitasin kulmu veidike,ta vaatas mulle otsa ning järgmisel hetkel olin ma ta embuses ning ta kallistas mind tugevalt.

’’sa oled tagasi! Nad leidsid su!’’karjus pmt ta üle koridori ning kallistas mind edasi.Pöörasin pilgu teistele ning kõigi pilgud olid meil,vaadates meid imelikult kuid samas ka kadestavalt.Lasin lahti temast ning ta naeratas endiselt laialt.

’’Me peame minema välja millagil, sina ,mina, L ja Jiyong.’’seletas poiss ning otsis oma telefoni välja taskust,vaatasin talle otsa ning ta osutas mu taskule.Võtsin telefoni välja sealt ning ulatasin talle selle.

Peagi nad lahkusid ning poisid pidid lavale minema,jäime Kachiga seisma lava taha kahekesi.Ta pööras korraga pilgu minu poole ning vaatas mulle ülevalt alla.

’’Hoia eemale Luhanist ’’sõnas ta järsku ning vaatas mulle otsa.Ehmusin ta lause peale ning pöörasin pilgu ta poole vaadates talle otsa hämmingus.

’’Miks?’’küsisin segaduses ning ta naeratas ta veidike.

’’Ta on minu ’’ ta tegi mulle silma ning hakkas kiljuma kui poisid laulma hakkasin,pärast peale seda olin ma täiesti vaikne ning ma ei öelnud talle midagi vaid vaatasin poisse endiselt hämmingus olles selles,mis ta mulle ütles.

Päikse erevalgus paistis sisse mu helesinistest kardinatest,mu tuba oli valgeb nüüd kui varem.Äratuskell mu öökapil helises  tugevalt häälel ning lõin kinni selle.Tõusin püsti uniselt voodilt ning pöörasin pilgu kellale,mis oli 10.Mu pea lõhkus jubedalt ning otsutasin minna otsida midagi,mis mu pea valu ära võtaksid.Tõmbasin selga oma pusa ning kõndisin toast välja elutuppa.Terve tuba oli tühi ning kuskilt polnud kuulda mitte kellegi rääkimist.Tõmbasin lahti seinakapi ukse ning seal oli karp tablettidega.Uurisin neid ning lõpuks ka leidsin õiged.

’’Mar lähme jäätist sööma’’ kuulsin häält enda selja taga ning pillasin karbi maha.Kai tuli minu juurde ning aitas mul tabletid üles korjata.

’’On kõik korras?’’küsis ta murelikult ning ulatas karbi mulle tagasi.

’’Jaa ikka lihtsalt mul pea valutab ei midagi muud’’naeratasin ning panin karbi tagasi,’’aga ma võtan su pakkumise vastu.’’

’’Ohh tore ma kutsusin teisi ka aga kedagi pole peale meie.’’naeratas ta veidike ning vaatas mulle otsa.

’’ aa aga ma olen vahetan riided ja siis lähme.Sa võid mind väljas oodata ’’naeratasin ning kõndisin enda tuppa jäädes ukse peal seisma .Ta noogutas ning kõndis esikusse,läksin tuppa sisse ning tõmbasin jalga mustad ümber teksad, selga panin valge maika ning peale tõmbasin jaki.Haarasin kapilt capi ning surusin pähe selle viltuselt endale.Võtsin voodilt rahakoti ning suundusin välja pannes kingasid jalga.Kai seisis ukse taga ning vaatas mõtlikult ringi.

’’ Lähme ’’ naeratasin ning haarasin ta käevarrest.Kõndisime rahulikult majast veidike eemal olevasse jäätisekohvikusse ning nagu ikka tellis ta shokolaadi jäätise küpsiste tükkidega ning mina piparmündi maitselise.Istusime seina ääres lauas ning rääkisime oma kunagisest elust mis meil oli.

’’Tahad proovida?’’küsis ta ning võttis jäätise lusika peale suunates seda minu poole.Noogutasin ning  ta pani lusika mulle suhu.Magus shokolaadi maitse meelitas mu maitse meelt ning tundsin krõpsuvat küpsis hammaste vahel.

’’mmm see on hea, sinu kord ’’naeratasin ning võtsin enda jäätist lusika peale ning ulatasin talle.Ta kripsutas nina veidike ning vaatas mulle otsa.

’’Kuidas sa saad seda süüa?’’küsis ta ning sõima oma jäätist edasi nautides seda.

’’See  ei ole nii halb ka nüüd’’sõnasin naeratades ning sõin oma jäätist edasi.

’’Miks sa eile õhtul nii vaikne pärast kontserdit olid?’’küsis ta järsku ning vaatas mulle otsa.Ohkasin veidike ning mõtlesin kas rääkida toimunust talle või ei.Trummeldasin sõrmi vastu lauda ning pöörasin pilgu aknast välja.

’’väsinud olin lihtsalt ’’ naeratasin ning sõin jäätise lõpuni.

’’kindel? Sa tead ju et sa võid kõigest mulle rääkida ’’ seletas ta ning vaatas mulle  otsa murelikult. Noogutasin ning toetasin pea kätele vaadates  otsa talle veidike naeratedes.

’’Me lähme järgmine nädal Jaapanisse ’’seletas ta ning ulatas enda järgi jäänud jäätise mulle.

’’Ma mõtlesin,et ma peaksin koju minema tagasi.Pole enam mõtet olla siin ja ma igatsen vanemaid ka ’’ vaatasin naertades talle otsa ning ootasin ta reaktsiooni.

Korean Mentors.Where stories live. Discover now