There is no tommorrow...

71 3 0
                                    

ärkasin üles kolina peale mis tuli teisest toast,tõusin püsti ning tõmbasin pusa peale endale.Kõndisin kööki ning nägin Krisi seal hommikusööki tegemas,ta pööras pilgu naeratades minu poole ning võttis taldriku kapist.

"Istu ma tõstan süüa sulle,pärast muidu enam ei jätku sulle"naeratas ta ning tõstis peekoni ja munad taldrikule.Istusin laua taha ning lasin pilgul uitada üle köögi,igal seinal oli pilt poistest.Köögi kapid olid punased ning keset kööki oli baarilett mille ääres olid pukkid,sellest natuke eemal asus suur heledast puidust köögilaud,mille peal asetses vaas valgete roosidega.

"Sa pead mõnda aega siin varjul olema ennem kui välja saad minna" sõnas Kris ning pani taldriku koos noa ja kahvliga mu ette,ta läks kapi juurde ning võttis klaasi seal,pani selle minu ette ning kallas mahla sisse.

"Kaua umbes?" küsisin võttes sõõmu mahlast.Ta kehitas õlgu ning pööras pilgu uuesti mu poole.

"Nädal äkki,asi oleneb sellest kui kiiresti meie mänekas saab aja Weekly Idolisse,seal sa tuled välja poole peal"naeratas ta ning istus mu vasta.Tagumise toa uks läks lahti ning seal väljusid Tao ja Suho,pöörasin pilgu nende poole ning nad naeratasid,

"meie ingel on üleval"muigas Tao kergelt ning tegi musi mu põsele võttes samal ajal peekoni ära mu taldrikult.

"Ya! Tao" turtsatasin pahaselt ning vaatasin ta poole,ta naeris vaid ning kallas mahla endale.Suho istus mu kõrvale ning hakkas oma toitu sööma.Pöörasin pilgu Krisi poole,kes mõtlikult ipadist uudiseid luges,vahepeal ta kortsutas kulmu kergelt ning pomises midagi.

"Mis seal on?"küsisin ta käest ning küünitasin üle laua.Seal oli pilt minust ja Taost ning paar pilti veel sellest kuidas Vixx ära läks siit.

"Kas tõesti on uus paar meil?Eile päeval nähti EXO Tao tundmatu tüdrukuga kihutamas poisi Yamaha seljas.Noored tulid poiste dormi ees maha ratta seljast ning kõndisid majja.2 tunni pärast väljusid sealt samast majast Vixx liikmed koos blondi kaunitariga.Mis toimub nende 2 gruppi ümber? Me püüame selle välja uurida."luges Kris ette meile ning Tao muigas sellel ajal.

"Nad on ikka väga kiiresti ära unustanud sinu näo" muigas ta ning sasis mu pead.Vaatasin talle otsa veidike karmilt kuid ta turtsatas naerma selle peale vaid.

Luhan tuli teisest toast välja pahuralt ning vaatas meid.

"Hommikust"pomises ta ning avas külmkapi ning haaras sealt veepudeli.

"Keegi peab Marrile seltsiks jääme nii kaua kui me lähme poodi"sõnas Xiumin kes tuli välja toast telefon käes,tema järel tuli Sehun.

"Ma võin ju jääda"muigas Tao ning pani käed mu õlgadele.Luhan pani pudeli laua peale tugeva matsuga ning vaatas meie poole.

"Ma arvan, et parem oleks kui mina jään"sõnas ta ning tõmbas käega läbi oma juuste.

"Miks?" lausus Tao ning vaatas talle otsa.

"Sa keerad alati mingi jama kokku"lausus ta ning vaatas kapi vastu nõjatades Tao poole.

"See ei ole tõsi"sõnas Tao veidike ärritunult.

"Kes oli see,kes viimane kord põhjustas selle et arvati et tulekahju on?"muigas Luhan muuseas ning vaatas minu poole ning siis Tao.

Korean Mentors.Where stories live. Discover now