🖤Tanıtım🖤

91.5K 1.7K 652
                                    

IG;tugbadansmaz
Snap;tugba.dansmaz

"Abi!"diye anırdım. Hayır ben ciddiyim. Gerçekten(!) anırdım.

"Ne var cadı?"diye geldi abim.

"Bavulu aşağı indiremiyorum. Gerçi nasıl indirebilirim ki dimi ama. Hayvan gibi bavul. Ve ben 53 kiloyum. Bavulu tartsak 100 kilo gelir. Ama sen yat. Bide erkek adamım, güçlüyüm, kaslarım var felan de ve bana taşıtt-"

"Kumsal sus. Aaa. Ne çene var sende ya. Ben taşırım tamam."
dedi ve bavulu alıp aşağı indi. Bende arkasından gülümsedim.

Onun odadan çıkmasıyla Neşe odaya dalıp yatağa atladı.

  Balık mısın kızım sen?

"Bugün bu lanet yerden çıkıyoruz. İşte bu yaa!" Diye bağırdı.

Güldüm.

"Biliyorum." Dedim.

Şimdi siz bu lanet yeri merak ediyosunuzdur. Hemen söyleyeyim; Yetimhane!

Evet yetimhanede kalıyoruz. Ailemi 12 yaşındayken trafik kazası sonucu kaybettim.Abim hariç. Ikimizde küçüklükten beri burdayız.

Ve tabiki arkadaş edindik.

Burak-abim olur-
Neşe- canım olur-
Cenk-ikinci abim-
Selin-Canım olur-

Beşimiz hep beraberdik. Abim,Selin ve Cenk 19 yaşındalar. Onlar geçen sene yetimhaneden çıktılar. Abim çıkar çıkmaz babamdan kalan sirketin başına geçti. Ve bu sene bizi almaya geldiler. Neşe iki hafta önce 18 oldu. Ben 4 ay önce.

"Lan kızım nereye daldın yine" diye dürttü beni Neşe.

"Yok be bir yere dalmadım." Dedim ve beraber odadan çıktık.

♧♣♧♣♧♣

Arabadan inmemele küçük çaplı bir şok geçirmem bir oldu. Biz villada mı kalıcaz şimdi? Şaka gibi. Eski evimizden bile büyüktü. Tamam oda iki katlıydı ama bu daha büyüktü.

"Abi burası çok güzel. Hemde baya güzel de bir yıl içerisinde işler bu denli yoluna sokabildiniz mi siz? Yoksa? Yoksa bankamı soydun abi? Ya da hırsızlık? Yasa dışı işler falan mı yapıyorsun yoksa? Inanmıyorum abi! Ya yakalanırsan? Hiç mi düşünmedi-"

"Kumsal sus!" Dedi abim ve lafım yarım kaldı. Cidden yasa dışı bir şeyler yapıyor olabilir miydi?

"Ne çene var sende be kızım." Diye ona katıldı Neşe.

"Hıı. Çok biliyonuz siz. Soru soruyorum sadece." diye sitem ettim. Ni çini virmişmiş. Hıh cok biliyolar.

"Şirket zaten işliyordu. Sadece düzene soktuk."dedi abim.

Meşur araba firmamız.

  Biz yokken kim işletiyor olabilirdi ki? Amcalarım falan mı acaba? Ya herneyse banane. Ben üzümünün tadıyla ilgileniyim, bağıyla değil.

"Hım. Neyse ne burda yaşıyoruzya önemli olan bu." Dedim ve ellerimi çırpıp kapıya ilerledim.

Kocaman bir bahçesi vardı. Ama havuzu yoktu. Keşke havuzda olsaydı. Ne güzel olurdu ama. Neyse burayı aldığımıza göre havuzda yaptırırız.

  Kapıya geldiğimde anahtarın bende olmadığını anladım ve suratımı astım. Hayır insan düşünür dimi anahtar olmadan nasıl gireceğim diye? Ama yok sen düşünme direk gel kapının önüne. Gerçi ne zaman doğru düzgün düşündüm ki. Hiç yani.

"Çıkta kapıyı açıyım." Dedi arkamdan ikinci abim olan Cenk bende kenara çekildim.

  Kapıyı açtığı gibi içeri balıklama daldım.

"Yavaş be kızım" dedi arkamdan Cenk.

Onu aldırmadan etrafa bakındım. Burda mutfak ve oturma odası vardı. Baya genişti. Iki tane gri L koltuğu birleştirip U koltuk yapmışlar-aman ne mantık- Onun karşısında hayvan gibi televizyon vardı. Herneyse burayı napıyım ben ya.

Koşar adımlarla Merdivenleri çıktım. Arkamdan Selin ve Neşe de geliyodu. Üst katta bir sürü oda vardı. Yani o kapıların arkasında oda varsa(!).

"Kızım bi bekle be" diye söylendi Selin.

"Heyecan patlaması yaşıyo kız. " diye ona katıldı Neşe.

Onlara döndüm. 'Benim odam hangisi' der gibi bir bakış attım. Nasıl attım onu bende anlamadım.

Belkide atamadım. Allah bilir.

"Şurası abinin." Dedi. Arkamdaki kapıyı göstererek Selin.

"Şurası Cenk ve benim." dedi yanındaki kapıyı göstererek. Ay ben söylemedim galiba bunlar çıkıyo ve cok tatlılar(!). Cenk Bildiğiniz öküz! Hatta odun! Belki de kazma! Hepsinin karışımı. Hayır yani beraber büyüye büyüye abimle aynı mal oldular. Ne kısa şort giydirir, ne etek, ne elbise! Hiçbirini giyemez. Sadece biz bize olursak. Ondada bi zahmet.

Peki ben? Tabiki istediğimi giyiyorum. Abim karşı çıktığında bir kaç kelime (!) Söylüyorum tamam.

"Burası Neşenin odası! " demesiyle neşe uçarak-bu sever kuş oldu- odaya girdi.

"Ya kızım benimkini söylesene be!" Diye çıkıştım.

"Burası" dedi ve arkasını gösterdi. Onu kenara iterek odaya daldım.

İnanmıyorum. Her taraf mordu. Benim en sevdiğim renk. Çok güzeldi.

Tek kişilik yatağıma atladım ve tavanı izlemeye koyuldum.

Rüya gibi bir gün yaşıyordum. O lanet yerden kurtuldum ya her taraf cennet gibi. Oraya düştüğüm gün 12 yaşındaydım. Şimdi 18. Koskoca 6 yıl. Vay be!

"Duvara aşık oldun sanırım." Neşenin sesiyle kapıya doğru döndüm.

"Evet! Hayatımda gördüğüm en yakışıklı duvar (!)." Dedim ve kahkaha attım. Tabi benle beraber Neşe de.

"Herneyse aşağı. Önemli bir konu varmış. Duvarla olan kesişmene sonra devam edersin." Dedi Nese ve kapıdan ayrıldı.

Onun arkasından bende aşağı indim. Herkes koltuklara camış gibi yayılmıştı. Doğal olarak bende öyle yaptım. Abimin yanına geçtim oda kolunu omzuma attı.

"Neden toplandık ki. Yoksa...yoksa birisine bişey mi oldu? Hanginiz ölecek? Ya da dur ben mi ölücem. Olamaz ya daha yeni yaşmaya başlad-"

"Kumsal!" Dedi abim uyarır bir ses tonuyla. Tabi bende doğal olarak sustum. Tabi kısa süreliğine.

"Bak şimdi biz Burak'la beraber bişey düşündük."diye söze başladı Cenk.

"Sizi tatile göndermeye karar verdik" diye devam etti abim ve o anda Neşe ve ben çığlık attık. Öyle bir çığlık attık ki abimler kulaklarını tıkadı.

"Ciddi misin?" Diye sordum heyecanla abime.

"Bu harika."dedi Neşe.

"Ciddiyiz hem bi süre kafanızı dağıtmış olursunuz." Dedi abim. Cenkte onu Başıyla onayladı.

"Bizde dinlenmiş oluruz" dedi Cenk de.

"Tamam. Herşey okeyde nereye gitcez? Amerika? " dedim. İnşallah orasıdır. Bir sürü Hollywood yıldızıyla tanışırım.

"Düş be kızım." Dedi cenk.

"İngiltere?"dedim.

"Düş."

"Fransa?"

"Düş."

"Almanya?"

"Kızım bi düşün bakıyım ben seni oralara yollarmıyım?" Diye sordu abim.

"Doğru. Sende ki bu öküzlükle evin bahçesine çadır kurar orda tatil yaptırırsın bana." Dedim ve dudak büzdüm. En sonunda Selin sıkılmış olucakki konuştu.

"Kampa gidiyosunuz kızlar!"

Yorum ve vote

Benim Öküzüm!?. (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin