🖤1🖤

51.1K 1.3K 954
                                    

IG;tugbadansmaz
Snap;tugba.dansmaz

Kampı araştırdım. Güzel bir yermiş. Çoğunlukla yaşıtlarımız var zaten. Tatil kampı gibi bişey. Denizli. Abim bi kulübe kiralamış. Zaten kulübeler iki kişilik ama tek yatak var ve bu problem değil. Çoğunlukla aynı yatakta yatarız zaten. Her gece kamp ateşi olurmuş. Ama katılmak zorunlu değilmiş. Zaten hiç birşey zorunlu degil. Tek bir kural var; Eğlenmek! Bu kamp tam benlik.

"Orospu musun kızım ya?!" Diyerek odama daldı Neşe.

"Bilemem." Diye karşılık verdim. O ise elini beline koydu."Benim tulumum nerde?!" Diye sordu.

"Ne? Ne tulumu? Tulum ne? Tulumba tatlısımı? Mutfakta vardı-"

"Seni gebertirim! Kırmızı askılı ve mini olan tulumum nerde?" Dedi. Sıçtım resmen. Yaklaşık bir saat önce onun odasından gizli gizli aldım da. Napıyım çok güzel.

"Buldum!" Diye cırladı birden. Beni itip dolabıma yöneldi. Tüh be! Tıkıcak başka bi yer bulamadım sanki.

"Bu konuyu sonra konuşcaz." dedi ve odadan çıktı.

Pislik ya! Bende hazırladığım bavulu kapatmayı denedim. Ama sadece denedim. Kapanmıyor lan bu! Bavulun üstüne oturdum ve kapatmayı denedim. Ama sadece denedim. Yine kapanmadı. Oysa çok az (!) kıyafet almıştım.

"Abi!!!" Diye anırdım. Yine.

"Ne var be!" Diye bağırdı alt kattan.

"Yardıma ihtiyacım var. Ama sen hiç düşünme benim kardeşim yukarda bavulu hazırladımı? Hazırlamayı bırak kapattı mı? Sen hep keyfine b-"

"geldim!" Dedi abim. Cidden gelmişti. Ne kadar da hızlı ama(!).

"Şey ben bavulu kapatamadım. Oysaki az (!) şey koydum. Yani bütün suç bavulun. Bu kadar küçük olmamalıydı! Nede olsa kız bavu-"

"Ya sen ne susmaz şeysin öyle!"dedi ve durdu. Sonra devam etti. " Ama seviyorum seni." Dedi ve yanıma gelip bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Abim ya.

"Bende seni seviyorum" dedim.

"Sadece 3 ay. Sonra o susmaz çenenle tekrar buluşcaz." Dedi ve güldü.

"Hiçte bile. Ben az (!) konuşuyorum." Diye sitem ettim.

"Tabiki az (!) konuşuyosun."

"Of ya. Neyse sen benim bavulu kapat ve aşağı indir ben Neşeye bakıyım." Dedim ve odadan çıktım.

Neşenin odasına daldığımda bavuluna bişeyler koyuyodu.

"Bayan sürtük?" Dedim

"Bayan Orospu? " diye karşılık aldım. Biz böyle anlaşırız. Düşünün işte ne kadar normaliz.

"Hazır mısın? "

"Yes bebek" dedi ve bavulu kapattı. Hayret onun ki hemen kapandı oysa ben bavulumla o kadar uğraştım. Kendimi mal gibi hissediyorum.

♣♧♣♧♣♧♣

Koskoca 3 saatlik yoldan sonra sonunda varmıştık. Hızla arabadan indim. Tabi benle beraber Neşede. Hemen etrafa bakındık. Hayvan gibi kapı vardı önümde ve 2 tane güvenlik görevlisi. Oha yani!

"Buranın en çok bu tarafını beğendim. Kesinlikle burdan çıkamıyosunuz" dedi abim arabadan iner inmez.

Zaten bende kocaya kaçmayı planlamıştım.

Abim bavulları aldı ve kapıya ilerledi tabi onun arkasından bizde.

İçeri girdiğimizde harika bir alan vardı. Bir sürü yakışıklı çocuk. Ay ben buraya baya ısındım. Voleybol oynayan erkekler yerim sizi. Maç yapanlar sizi de.

Benim Öküzüm!?. (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin