IG;tugbadansmaz
Snap;tugba.dansmazÜç gündür dışlanıyorum. Nasıl mı?
Abim Merveyle -yani yengemle- sürekli iş toplantısında. Nasıl bir toplantı ben anlamadım. İnşallah evlilikle devam eder. Arıyorum 5 dakika konuşuyo sonra kapatıyo. Üstelik beni aramıyor. Bu büyük bir degisiklik.
Her gün araması lazım ama yok. Tamam ben yenge bul dedimde beni sat demedim. Bir şeyi de doğru anlasa. Gerçi sonuç olarak abim mutlu. Ve yanında bir kız var. Her ne kadar her sorduğumda arkadaşız desede yalan. Biliyorum ikiside birbirine karşı bişeyler hissediyo ve ben bunu daha yanlarında olmadan anlıyorum. Kızı çok merak ettiğimden abim kızın fotografını bana atmıştı. Çok güzel bir kız. Uzun saçlı, kahverengi gözlü, 90-60-90 ve sarışın. Sarışın olması yeterli galiba. Sarışınların kökünden gelen bişey zaten güzellik.
Duyduğuma göre abim Kaya sözleşmesini büyütmüş. Yani bir kaç şirkette daha ortaklık yapmışlar. Onların da araba firmaları varmış. Yani 3 tane araba firmamız var. Kötü olan ne biliyo musunuz? Benim ehliyetim yok! Ve olması lazım.
Neyse gelelim Neşeye. Ona da tripliyim. Buldu enişteyi sattı beni. Sabah bir çıkıyor akşama kadar sahilde Eniştemle. Mutlu oluyorum. Çünkü o mutlu.
Tabi siz olayları bilmiyosunuz. Eniştem Neşeye açılmış. 'Senden hoşlanıyorum' demiş. Peki bizim salak ne demiş. 'Ben bi ilişkiye hazır değilim' demiş. Çakıcan ağzına bi tane. Hazır değilmiş. Neyine hazırlancak? Kalbine bakım felan mı yaptırcak. Rahatsız ya. Tabi eniştem de 'hazır olduğunda biz oluruz o zaman' demiş. İşte Neşe'nin mallığı ve eniştemin romantikliği. Böyle adam kaldı mı ya.
Gelelim Deniz odununa. Eniştemden Duyduğuma göre kamptan dışarı çıkmış önemli bir kaç işi mi ne varmış. Herneyse banane dimi. Artık hangi kızla beraberse.
Sarışın?
Esmer?
Kumral?
Kızıl?
Mor?
Belkide yeşil?Yani yıl 2015 gökkuşağı şeklinde dolaşanlar bile var. Aman bana ne be! İsterse pembe renkli saçı olsun!
Üzerime bikini mi giydim. Güneş kremimi sürdüm. Siyah bikinimin üstüne mor elbisemi giydim. Şapkamı ve gözlüğümü de taktım. Havlu mu elime aldım ve kulübelerin arkasında kalan gençlerin takıldığı yere geçtim. Neşenin buralarda bir yerde beni bekliyo olması lazım. Etrafa hızlıca bakındım ve Neşe'yi gördüm. Bana eliyle gel işareti yapıyodu.
Hızlıca yanına geçtim ve yanındaki şezlonga yerleştim. Etrafta eniştem görünmüyodu.
"Eniştem nerde?"diye sordum.
"Ya kızım Enişte diyip diyip durmasana!"dedi sinirli ve kısık bir sesle.
"Malsın biliyosun dimi?"dedim.
O ise beni umursamadan güneşlenmesine geri döndü.
Deli ya.
Bende bu sıcak havada yapılacak şeyi yapmaya karar verdim. Üzerim de ki elbiseyi çıkardım ve denize doğru yol aldım.
Suya ayağımı soktuğumda buz gibiydi. Bir an titredim. Hayır bu deniz niye bu kadar soğuk anlamıyorum. Birisi gece gelip buz felan mı atıyo? Derken arkamdan bir ses geldi.
"Dal çık alışırsın."
Bilmiyodum Sağol.
Arkamı dönmemle yakışıklı bir çocukla karşılaşmam bir oldu. Bunu dün akşam görmüştüm. Sarışın bir kızı duvarla arasına almıştı ve dudaklarını yiyodu aç.
"Biliyorum."diye geçiştirdim onu ve yürümeye devam ettim. Su yükseldikçe daha çok Üşüyodum. Hemen dalmam lazımdı. Su belime geldiğinde dalmaya karar vermiştim.