Cikma iznimi aldiktan sonra evime dogru yurumeye basladim acaba bugun taksiylemi gitseydim ?? paramda azdi ama harcamak istedim nedense , biraz yurudukten sonra filmlerdeki gibi elimi havaya kaldirip taksiyi durdurmaya calistim ama o kadar havaya kalkmistimki kaldirimdan asagiya dusuverdim , ayy cok kotu olmustum arabalar beni ezecekti
insallah etegim yuzume gecip arkam acilmamistir ahh !! basima gelenler ..
Havali olmaya calisirken ifsa olan tek kizim sanirim .
Ayaga kalkmaya calisiyordum ama cantam o kadar agirdiki sanki bavul tasiyordum , soylene soylene cantami boynumdan cikarirken yavasca bir el kolumdan tutup beni ayaga kaldirdi , cok guzel bir cocuktu kendine gore bir tarzi vardi kulaginda kupe , bol pacali bir pantalon ve yirtik modelli bir tisort giymisti havaliydi . Tesekkur ederim dedikten sonra boynumu bukerek yoluma devam ettim dur bidakka diyerek yanima kostu ;
- Bir seymi unutmusum ??
+ Hayir ama seninle tanismak istedim benim adim Sam .
- Benim de Belda tanistigimiza memnun oldum .
+ Bende . Eger isin yoksa biraz gezinelim mi ??
- Olur , birkac metre ilerimizdeki parka gide gidebiliriz oralarin icecekleri cok iyi oluyor .
+ Sen neresini istersen ..
( bu cumleyi soyledikten sonra benim yuzumde bir kizarma olmustu )
Parkta oturup salep ictikten sonra ben musade isteyip kalktim ;
- Istersen seni birakayim saat gec oldu .
+ Ben kendim gidebilirim yinede tesekkurler dedim ve evimin yolunu tuttum bugun ne kadar fazla olay yasamistim cok aksiyonlu bir gundu sanirim artik her gunum boyle olacak diye dusundum bir bakmisim eve gelmisim anahtarimla kapiyi acip iceri girdim . Heyy !! bir dakka o tikirtida ne ?? inanamiyorum acaba hirsiz mi ?! elime mutfaktan bir tencere aldim yavas yavas sesin geldigi yere dogru yurudum biryandan da dua ediyordum aman allahim ilk defa bir hirsiz yakalayacaktim bu cok heyecanli olacakti odaya geldigimde kapiyi actim hirsizdan korktugum icin gozumu kapayip korkunc cumleler kurmaya basladim ;
Benden kacabileceginimi sandin he ?? Seni hirsiz seni !! hapislerde curuyecekcin ha ha ha ha !! Bu yaptigin yanina kalmaz dedim ses cikmadi 1 - 2 dakka sonra hirsiz miyav dedi ne miyav mi dedi ?? heyy korktunmuda hayvanmis gibi davraniyon diye ona cikistim hirsiz kiz mi erkekmi oldugunu ogrenmek icin gozumun ucuyla baktim kizdi evet kizdi ama insan degildi bir kediydi ve bana saskin bakislarla bakiyordu .
Nee !! Ben delimiydim ?? off babamin ve annemin beni birakmasindan sonra bir sarsirtiya ugramistim , ailem beni ayakta tutuyordu ben kendimi degil ...
ben boyle konusurken kediyi kucagima almis seviyordum .
Ben yalnizdim en iyisi bir kedimin olmasi diye dusundum ve kediyi sahiplendim boyle yillar geccek ve ben yasli yalniz nineler gibi sadece kedisi olan ve disari cikmayan bir insan olacagim ayy bunun hayali bile kotu ..
Bir an dusundum acaba ben neden boyleyim ?? neden herseyim ters gidiyor ve ben bu kadar sakarim ve unutkan hemde erken yasta gercekten bunun bir sebebi olmali bence ...
Hey bir dakka annem ve babamin bana yazdigi mektup evet hatirliyorum orda ciddi bir hastaligin var yazmislardi !! Evet oyleydi cok iyi hatirliyordum ve hersey benim hastaligim yuzunden olmustu annem ve babam benim yuzumden gitmislerdi !! hayir cok kotuye gidiyordum fenalasiyordum ben bu kisi olamazdim ..
Bu kadar kotu degildim ben ..
Hemen bu halimle kosarak hastaneye gittim hersey berbatti ilk oncede ben kosar adimlarla hastaneye giderken bile agliyordum , elimde kedim ve daginik saclarim .
Hastaneye girdigimde hemen beni bir odaya aldilar ve belli bir kac sey istediler.
Hepsini yaptim sonuclar ciktiginda yuzum bembeyazdi , o guzel gul gibi pespembe yuzum sanki solmustu .
Pr. Dr. Odaya girdi elinde bir kagit ve kalem vardi acil bir tehsis konuldu malesef cok kotu bir hastaliginiz var bu unutkanlik ve daha birsuru kotu olaylardan oluyor diye soracagim sorunun cevabini yapistirdi .
Ne ne ?? Peki simdi ne olucak diyebildim sadece ??
Anneniz veya babaniz yada arkadasiniz birisi birisi size bakmali yoksa cok kotu seyler olabilir sizi kandirabilirler ve tuhaf hareketler yapmaya baslarsiniz kendinizi yalniz hissedip kendinize birseyler yapabilirsiniz bu durum daha da kotuye gidebilir onun icin bizim hastanemizde kontrol altinda olacaksiniz .
Hayir ben strese gelemem ben birisini bulurum ne yapmak gerekirse yaparim .
Ama hanimefendi olmaz ki oyle sizi birakamayiz diye israr etti bende gitmek icin cabaladim .
Ve onlari ikna ederek evime gittim cok kotuydum herkes bana bakiyordu ben deli degildim . Zaten bu hastalik delilik belirtisi degildi .
Eve gidip kedicigimle yattim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" MAFYANIN HIZMETCISI "
General FictionKorku , Heyecan ve Aksiyon sizi bekler , askida unutmayalim tabi . Ailesi tarafindan terkedilen bir genc kiz sokaklarda yasamaya baslar , okumaya da devam eder bir gun hizmetcilik yapmayi dusunur ve calismaya baslar , ama patronun mafya oldugunu ogr...