Odama ciktiktan sonra sinirimi dagitmak icin telefonumu elime alip kulakligimi taktim One Driction sarkilarindan en iyi olanini dinledim .. ( Son ses )
Muzik bana iyi geliyor aslinda ..
Tamda muzik keyfimin en heyecanli yerideyken ;
- Belda !! Lan duymuyon mu sesi mi ?? SAGIR ..
+ Duydum be !! Ne bagiriyon okuzler gibi ??
- Bana okuz diyene bak !! Hemen buraya gel !!
+ Tamam geliyorum ..
Bu sefer asagiya sinirli inmeyecektim , yoksa beni daha cok sinir etmeye calisacaklardi ; KESIN ..
Bu sefer gulerek , mutlu bir sekilde asagiya indim ..
Elimde de su vardi Alex benim kolumdan tutup hizli bir sekilde mutfaga dogru goturdu .
O Sirada Anny sanirim orada kaldi veya yukari cikti .. Aman bana ne Anny ' den ?? Ben Alex ' e kizgindim ona donerek ;
- Heyy !! Sen naptigini saniyorsun , atarlanmalar filan ?? Beni kolumdan tutup mutfaga goturmeler ??
+ Sus be Belda sus !! Dinle bi ..
- Neyini Dinleyecegim senin ??
+ Konusmami .
- Onu biliyoruz ..
+ Biliyorsan neden soruyorsun ??
- Sen soyleyesin diye ..
+ Tamam , tamam batirdin ..
Simdi beni dinle iyice kulaklarini ac ..
- Dinliyorum , evet actim kulaklarimi ..
+ Ben Anny ' e bir supriz yapmak istiyorum , onun icin guzelce masayi hazirlayacagim sen de sadece cok ozel bir kahvalti hazirlayacaksin ..
Sonra ben Anny ' i cagiricagim Anny asagiya indiginde Anny ' in gozlerini kapiyacagim sonra da guzel bir romantik yemek yiyecegiz ..
Tabi belki ozel anlar yasariz diye sen gidiceksin hatta istersen sen yemegi yapip git , ben ikrami yaparim ..
( Alex ' i dinlerken cok kotu olmustum , elimdeki bardagi dusurdum .. )
Hizlica cam kiriklarini toplamaya basladim , ardin dan Alex ' te egilip bana yardim etmeye calisti , yardim ederken elime dokundu kesin bilerek dokunmustur zaten ..
- Birak elimi diyerek kiriklari hizlica toplamaya basladim , toplarken yanlisikla Elimi kestim .. Alex ;
- Acidi mi ?? Pansuman ediyim mi ??
+ Hayir gerek yok , ben kendi isime bakarim ..
- Tamam sen nasil istersen ..
+ He bu arada bir sey soylemeyi unuttum.
NEDEN KAHVALTI HAZIRLAYACAK MISIM ?? KOLEN MIYIM BEN SENIN ??
Kendin naparsan yap , tabi simdi disardan ismarlarsin yemegi kiza dersin ki kendi ellerimle yaptin filan diye boburlenirsin , kizi kandirirsin sonra ona sarilirsin , sevgili olursun oyle oyle baya kisiyi tavlarsin !! Zaten hep oyle olur ..
Eger sorarsan nerden mi biliyorum ??
Cunku bana da aynisi yaptin ..
Evet bana da aynisi yaptin Sen gercektende ADiSiN !!
Benim sozum bu kadardi ..
-------- AFIYET OLSUN ---------
( Ve hizlica kapiyi carpip yukardaki odama gittim , giderken de yavas yavas gozlerimden yaslar akiyordu ..)
Alex Arkamdan ;
- Simdi neden atarlandi bu ?? Sanki birsey yaptik .. Sevgilim degil birsey degil neyine kiziyon ??
Off asik miyim lan ben ona ??
Hee !! Asik miyim ben ona ??
Bunlari soylerken elini duvara vurup vurup kanatiyordu , bir an geri donup ; Yapma diyesim geldi ama suanda ona bile halim yoktu .
Odama girdikten sonra kendimi yataga attim , yastigi basimin ustune koyarak hungur hungur aglamaya ve uzulmeye basladim , bu cok kotu bir duyguydu bu duyguyu annem ve babam beni terkettikleri zaman yasamistim bu da 2. Oldu .
15 dakika veya yarim saat sonra asagidan bagiris sesleri duydum , ama asagiya inesim yoktu zaten ben inene kadar kiz gitmisti cunku bir kapi sesi duyuldu ve ardindan da hizlica kapiyi carpma sesi ..
Biraz zaman sonra Alex sakinlestikten sonra sanirim benim yanima geldi ..
Alex yatagima oturup sacimi oksamaya basladi ; Bu cok guzel bir duyguydu beni teselli ediyordu , demek ki teselli edilecek kizmisim ..
- Agliyor musun ?? Diye o guzel sesiyle bana sordu ..
Cevap vermedim ,
cevap gelmedigini gorunce ;
- Sadece birsey soylemek icin geldim seni rahatsiz etmeyecegim bana birkac saniyeni ayirmani istiyorum ..
Lutfen ..
+ Onaylarmis gibi bir sekilde kafami salladim ..
+ OZUR DILERIM ..
( dedi ve ayaga kalkip , odamdan cikti )
Tam kapinin onundeyken ;
- GiTME !! ( diye seslendim )
Mutlu bir yuz ifadesiyle geri dondu ve yine yataga oturdu ..
Cok guzel ve yakisikliydi ..
Onunla sadece ve sadece konusabilmek icin bazi istenmedik sorular sordum ;
- Yemeginizi Yediniz mi ?? Guzelmiydi ??
+ Evet ..
- HIM.. Ama erken gitti sanirim Anny .
+ Evet biraz oyle oldu aslinda .
- Tartistiniz mi ??
+ Malesef ..
- Neden ??
+ Bana o kizi seviyor musun , diye sordu ..
Bende gulen bir yuzle ona baktim , ben gulmuyorum ama !! Diye kizdi ardindan bana dogruyu soyle Alex !! Araniz da birsey gecti mi ?! Diye tekrar edip duruyordu bende evet ondan hoslaniyorum diye cevap verdim ..
Mutlu oldun mu simdi ?? Gercekleri ogrenince ??
- Evet hemde cok simdi sen beni seviyor musun ??
+ EVET !! HEMDE SONSUZA DEK ..
SEN ??
- BENDE SENI COK SEVIYORUM ..
( bu sozu soylemeyeli baya oldu sanirim )
Ben sozumu sozledikten sonra Alex dudagima kucuk bir opucuk yapistirdi ..
Ayy bu cok guzeldi ...
( Bu arada artik yemin filan da kalmadi tobe etcez napalim ?? :) :) :) :) )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" MAFYANIN HIZMETCISI "
General FictionKorku , Heyecan ve Aksiyon sizi bekler , askida unutmayalim tabi . Ailesi tarafindan terkedilen bir genc kiz sokaklarda yasamaya baslar , okumaya da devam eder bir gun hizmetcilik yapmayi dusunur ve calismaya baslar , ama patronun mafya oldugunu ogr...