Evet Kediciğimi arıyordum ama yoktu başka bir odaya gidiğimde , onu yerde cansız bir şekilde yatıyor buldum ..
Napmışlardı ona ?? Neden Canına kıymışlardı ?? Bende Git gide korkuyordum , Acaba o gün Alex ' i kurtarmaya çalışırken , Mafya adamının kafasına vurmuştum bunlar onun işimiydi ??
Zavallı kediciğim kendisi ölmemişti hem her tarafında kanlar vardı , bazı organları dışarıya çıkmıştı , bu kesin birisinin işiydi ama kimin ?? Acaba sinirinden Alex yapmış olabilir mi ?? hayatımda sadece onun olmasını istediği için bunu yapmış olabilir .. Ama benim yetim olduğumu bilmiyor ki ..
Çok kafam karışmıştı hemen yerdeki kanları ve organları temizledim sonra kediciğimi alıp yavaşça dışarıya bıraktım tabi ki güvenli bir yere :)
Tekrardan içeri girdiğimde ; Tuhaf tuhaf sesler duymaya başladım , çok korkuyordum lan !!
- Alex eğer sensen bak kötü olur ha !! Beni korkutma .. Diye Bağırıyordum ama o ses ben konuşunca sanki daha da gür çıkıyordu ..
Pencereden bir ses geldi hışırtı sesi , o sesi duymamla arkamı dönmem bir oldu zaten ..
OFF !! Neyseki kimse yoktu ama ben hala korkuyordum kesin evde öcü vardı :(:(:(
Sakin bir şekilde ve ses çıkartmadan diğer odaları gezdim ...
Kapının arkasında bir gölge vardı !! Aman Tanrım !! Sonra yavaş yavaş bir ayak çıktı !! çığlık atıyordum avazım çıktığı kadar , ama nedense hiçkimse beni durmuyordu !! Nasıl bir mahallede yaşıyorum ben ??
Bunları söylerken veya düşünürken diyelim ...
Mafya babası önüme atladı ve bir bıçak çıkardı !!
- Yapma lan !! Bak valla benim şuçum yok abi !! diye adamla meytap geçiyordum hala ..
+ Sus lan sus !! dedi ve benim burnuma bayıltma ilacını koklattı evet sonunda beni bayıltabilmişti çok güzel ..
Ondan sonrasını hatırlamıyorum , zaten hatırlamamam çok normal :D Ama sanırım beni kucağına alıp arka kapıdan arabasına bindirdi ..
Kendime geldiğimde bir sandalye de ellerim ve ayaklarım bağlı bir şekilde kendimi buldum , şapşallar ağzımı bantlamamışlar , şimdi istediğim kadar bağırabilirim en azından birisi beni duyar dimi ??
- Sakın Öyle bir şey yapayım deme !! Diye arkamdan bir ses gelmez mi ??
+ Sesli mi konuşuyordum ben ??
- Evet , galiba öyle ..
+ Hım .. Neyse ya kahve var mı ??
- Yok kan var kan !! iççen mi ??
+ Yok , ben almıyım ..
( Adamla da aramız kaynadı he !! belki bana bir kıyak yapar :D )
Ama dur bidakka bi mafya babası değil ki ?? Hiç ona benzemiyor .. Kesin yardımcılarından biridir , tabi eğer o olsaydı valla iki çift sohbet edemezdik ha ..
- Merak etme birazdan gelir ..
+ Ya Resurullah !! Neyse , artık kelimelerime dikkat edicem , çünkü sesli konuşuyorum ..
15 - 20 Dakka sonra beni kaçıran mafya babası geldi !! ( ellerim titriyordu )
Yavaşça yanıma gelip kafamı tuttu ;
- Keyifler iyi mi güzellik ??
( Salak adam ya , çok sinirlenmiştim )
+ He iyi , kahve istemiştim ama getiremediler bir türlü ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" MAFYANIN HIZMETCISI "
General FictionKorku , Heyecan ve Aksiyon sizi bekler , askida unutmayalim tabi . Ailesi tarafindan terkedilen bir genc kiz sokaklarda yasamaya baslar , okumaya da devam eder bir gun hizmetcilik yapmayi dusunur ve calismaya baslar , ama patronun mafya oldugunu ogr...