Sabah kalktığımda yatağımda
güller , yerde de mumlar vardı bu gerçekten çok tuhaftı .
Demek ki suprizi buydu :) Akşamleyin ben yorgunum diye burada kalmamı istememişti , hediyeler yüzünden istemişti vay haylaz :D Yine kandırdı beni ama neyse ki hediyeler vardı yoksa o gününü görürdü ..
yavaşça yatağımdan kalkıp uzerime dogru duzgun birseyler giydim .
Mumlari takip ederek yurumeye basladim , o kadar fazla mum vardiki az kalsin yolumu sasircaktim .
Asaga indigimde Alex yoktu , nerdeydi acaba ?? heralde bunlari baska birisi yapmis olamazdi .
Bir anda birisi yavasca arkamdan gelip gozumu kapadi ;
- Bil bakalim ben kimim ??
+ Kimsin ?? ( tabiki de böyle cevap vermek gerekiyor yoksa Alex ' in oldugunu biliyorum , kurallar iste )
- Senin tatlı belanım ..
+ Hım .. Bir düşüneyim sen Dany misin ?? yoksa Jim mi ??
( Onu biraz şımartayım dedim , sanırım bana biraz kızdı ama buna değer :) )
- Hayır !! diyerek cevapladı sadece .
+ O zaman sen Bell ' sin !!
- Hayır !! ama benimle dalga geçme lütfen !!
+ Alex evet sensin ..
- Evet benim sonunda tanıdın :D
Birbirimize sarıldık ben Alex ' in yanına geçerek ;
- Noluyor böyle çiçekler filan ?? Ne ara sevgili olduk ?? diyerek sırıttım .
+ Kötü birşey mi yaptık sanki ?? Sadece mutlu etmeye çalıştık kabahatli çıktık ha .
- Tamam tamam kızma sadece şaka yaptım .
+ He öyle olacaksın işte :D
- Emredersiniz Patronum , diyerek gülüştük ..
Merdivenleden biraz daha indikten sonra önümüzde bir tane masa vardı iki tane tabak güzel bardaklar ve mis gibi görünen bir kahvaltı ama bir şey eksikti !! Kesin yemekleri o yapmamıştı , yine hizmetçilerine yaptırmıştır kesin ..
Kolay yolu buldu tabi !! Neyse Alex ' e sert bakışlarımı attıktan sonra sandalyeme oturdum ve bir güzel kahvaltımızı ettik hem gülüyorduk hemde konuşuyorduk yani kahvaltı böyle geçti , masayı topladıktan sonra Alex benim elimden tutup arabaya doğru sürükledi tam da o sırada telefonum çaldı başka zamanı bulamamıştı sanki .
Arayan bilinmeyen bir numaraydı açmak istemedim ama önemlidir diye açmam da gerekiyordu , Alex ' in elini bırakıp birisi beni aradı sanırım önemli bir şey oldu daha sonra gezeriz dedim ama dediğim anda Alex ' in yüzünde bir çökme oldu bende üzülmüştüm aslında , ama yapacak bir şey yoktu .
Evin içeri girdiğimde telefonu açtım ;
- Alo ..
+ Merhaba ben sizi okuldan arıyorum , okul müdürüyüm kaydınız da birkaç aksaklık oldu onları halletmemiz gerek işiniz yoksa gelebilir misiniz ??
- Peki .. Hemen geliyorum .
( Dedim ve hemen üstümü başımı düzelttim sonra da Alex ' e olanları anlatıp başka bir zaman gezebileceğimizi söyledim en azından biraz daha iyi olmuştu onu daha da mutlu etmek için yanağına bir öpücük kondurdum . )
Kapıyı açıp taksi çağırdım ve okula gittim , okuldaki işlerimi hallettikten sonra zaman epey geçmişti ve öğlen olmuştu haliyle benimde karnım acıkmıştı hemen işimin yanında olan büfeye gittim döner ve ayran alıp doyasıya yedim '' aç ayı oynamazmış '' Bende öyle yaptım açken yine taksiye bindim öyle yemeğimi yedim ...
Aman ne anlatıyorum ben ?? Sizin de canınız sıkılmıştır ama telafi ediceğim merak etmeyin .
Tam evin kapısını açarken ;
- Belda !! diye birisi seslenmez mi ?? Yüreğim ağzıma gelmişti ha :) Arkamı dönüp baktım kim olucak ??tabi ki Sam , biraz utanmıştım ama olsun yanına giderek sen burada napıyorsun ?? diyerek hemen soruyu yerleştirdim .
+ Sen görmeye geldim Belda .
- Aaa Sağol beni bu kadar merak ediyorsun demek ki ??
+ Evet Belda Sen beni güldürdün çünkü ..
- Utandırma beni Sam
+ Nolucak bunda ?? Hatta istersen biraz gezelim ?? ( dedi yanıma yaklaşarak )
- Bilmem ..
+ Hadi ama beni kırma .( Bu lafı söylerken bana daha da çok yaklaşmıştı ellerini belime değdirtmiş bana sarılmaya çalışıyordu az kalsın dudağımdan öpücekti )
- Bırakır mısın ?? hoşlanmıyorum diyerek onu ittim .
+ O ise daha çok yaklaşarak hadi ama güzelim bir öpücük diyerek beni zorladı ..
( Sonunda ona tekme atmaya kalkıştım )
Adam ben ne yapsam sanki daha da inadına gidiyordu .
O sırada kapıdan Alex çıktı , meğerse bizi camdan izliyormuş . Aman Allahım bu bir kabus olsun lütfen !! Bir taraftan sabahleyin sevgilim canım dediğim erkek bir taraftan da beni öpmeye çalışan sapık erkek ikisininde arasında kalmıştım .
Alex öylece baktı sonradan Sam ' ın kolundan tutup kafasını duvara çarpıtırdı çok acıyor olmalı ki çok kötü bağrıyordu ben ise yapma Alex diye Alex ' e kızıyordum . Ne haddimeyse ?? Sam ' ın işi bitince Alex bana döndü hızlıca kolumdan çekip beni gizli bir odaya götürdü sonradan kapıyı kilitledi .
- BELDA !! BELDA !! DİYE KULAĞIMIN DİBİNDE BAĞIRIYORDU !! SEN BÖYLE BİR ŞEYİ NASIL YAPARSIN HA ?? !! HİÇ Mİ ACIMADIN BANA ?! BAŞKA BİR ERKEKLE OLMAK !! ÇOK MU MUTLUYDUN ONUNLA ?? BEN SANA NAPTIM ?? ZARAR MI VERDİM SANA HE !! KONUŞ BENLE YÜZÜME BAK !! BEN SEN SEVDİM TAMAM MI ?? HERŞEYE RAĞMEN !! AŞIK OLDUM SANA ANLA !! HİÇ YANMAMIŞTI KALBİM BU KADAR BAŞKASINDA !! ŞİMDİ SÖYLE SEVİYOR MUSUN BENİ ??
( Ben o sırada sadece ağlıyordum üzüntümden ve utancımdan yere çömelmiştim artık hiçbir şeye halim kalmamıştı Alex ' te benden bir cevap bekliyordu evet veya hayır .. bilemiyordum napayım ?? )
O sırada kapı kırıldı ve içeri Sam girdi ..
Alex Sam ' a bu kıza naptın he ?? Vurdun mu yoksa ?? Doğruyu söyle naptın ?!
Ben ;
- Hayır hiçbir şey yapmadı onun suçu yok !!
+ Belda .. Şimdi yüzüme bak ve kimi sevdiğini söyle bak gerçekten kimi seviyorsun ?? Doğruyu söyle ..
( Öylece kala kalmıştım gözlerim morarmıştı karşımda sadece iki kişi vardı iki erkek Sam & Alex Acaba hangisi ?? hangisini seçmeliydim ?? çok zor bir karardı benim için . )
İkisi ne de Bakarak kalbimin seçtiği kişinin ismini söyledim ;
- ALEX
ARKADAŞLAR EĞER BU BÖLÜMÜ BEĞENDİYSENİZ LÜTFEN VOTELEYİN ..
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" MAFYANIN HIZMETCISI "
General FictionKorku , Heyecan ve Aksiyon sizi bekler , askida unutmayalim tabi . Ailesi tarafindan terkedilen bir genc kiz sokaklarda yasamaya baslar , okumaya da devam eder bir gun hizmetcilik yapmayi dusunur ve calismaya baslar , ama patronun mafya oldugunu ogr...