'' MAYTAP GEÇME !! ''

4.8K 205 23
                                    

Alex Artık her şeyi öğrenmişti ve bana şaşkın gözlerle bakıyordu , gerçekten rezil bir durumdaydım , çok tuhaf bir hayatım vardı Alex ' in beni daha fazla deli sanmaması için bir şeyler söylemem gerekiyordu  , gözlerinin içine bakarak ; 

- Alex anlıyorum sende gerçekten çok şaşırdın ama bunu sana anlatmasaydım beni hiçbir zaman anlayamayacaktın .. 

Sanırım şuanda beni deli sanıyorsun tamam haklısın ama lütfen bana neden en başta söylemedin diye sorma .. Yani gerçekten böyle olmasını isteme...

+ Anlıyorum seni Belda ben seni her şeyden korurum merak etme ..

Hayatında ki tek kişi ben olurum , hiç kimse sana bir şey yapamaz benim yanımda güven desin ..

Gerçekten de Böyle bir konuşma yaptıktan sonra kendimi çok iyi hissetmiştim , sanki artık bir korumam vardı , bu çok güzel bir duyguydu .

Bide üstüne üstlük Alex ' in bana onun evinde kalma teklifi ettiği zaman daha da iyi olmuştum biraz düşündükten sonra kabul ettim , Alex ' in evine giderken , yavaşça bana sarıldı ..

Bende onu ittim , tamda güzel bir yerde neden ittiysem ? 

- Noldu şimdi ?? diyerek bana şaşkın bakışlarla baktı ..

+ Sen Benim sevgilim değilsin , olamazsın da sadece patronumsun ..

 ( aslında bu kelimeleri söylerken için kan ağlıyordu . Onu çok seviyordum ama bir sözüm vardı  ona , onun haberi olmadığı bir söz  ;  Alex ' e Zarar veriyordum , bir daha zarar vermemek için ona yaklaşmamaya söz vermiştim . İnşallah beni bir gün anlar ) 

- Tamam öyle olsun . Dedi sadece ,  iyi kızmamıştı artık o da anlamıştı sanırım bence sadece arkadaş kalabilirdik , yani ben öyle düşünüyordum , belki o bu arkadaşlığa son bile verebilir .. Daha da neler !! Eğer böyle bir şey yaparsa onun gözünü oyarım ..

Yine tuhaf tuhaf hayallere dalmışken Alex bana dönüp ; 

- Sen benden hoşlanmıyor muydun ?? Şimdi neden böyle ??

+ Bak Alex hiç bir şey bilmiyorsun tamam mı ?? Hem bu konuyu kapatalım ..

- Hepte kapatalım , kapatalım .. Biraz da konuşsak nolucak san ki ?? 

+ Alex kavga çıkartmasan diyorum !!

- Ben mi kavga çıkartıyorum !! demek öyle küçük hanımefendi ..

+ Evet öyle Uyuz Prens !!

- Küçük Hanımefemdi ..

+ Uyuz Prens !!

- Tamam yeter !! ben yatıyorum bana salebimi getir ..

+ Oldu başka ??

- Bide bisküvi olabilir , şimdiden teşekkürlerimi sunarım ..

+ Bende saygılarımı sunarım .. Ne öyle belediye başkanları gibi ?? 

Teşekkürlerimi sunarım filan ?? 

- Hadi , hadi işine bak !!

+ Tamam getiriyorum ..

( Salebi ve bisküviyi hazırladım ama çok sinirlenmiştim uyuz prens !! , ha bu arada acaba bisküvisinin içine bolca şeker salebin içine de tuz mu koysam ?? Neden olmasın ki ??  Gayet kötü bir plan :):):) Yine Şeytanlığını yaptın Belda )  

Yavaş ve havalı yürüyüşümle Alex ' in odasına girdim , yüzüne küçük bir gülümseme attım ;

- Noldu ?? diye sordu tabi , onca ona kızmamdan sonra ..

+ Hiç bir şey olmadı , bak sana kendi ellerimle hazırladığım içeceği getirdim ..

- İyi bakalım . ( bardağı eline alıp içmeye başladı )

+ İç iç Şifa niyetine ,

( Gerçekten de benden korkulur ) 

Bisküviden de yedikten sonra ben hızlı adımlarla kendi odama doğru ilerledim , olacaklardan aslında emindim onun için kapımı kilitlemeyi unutmadım ..

Giyinip yatağıma yattım , birkaç dakika uyuduktan sonra Alex ; BELDAA !! diye bağırdı böyle olacağından emin olduğum için daha önceden hazırlanmıştım kulağıma kulaklığımı takıp , uykuma devam ettim ...

Ayy aslında bir yandan da üzülüyordum ona , yazık .. 

Şimdi bana  ; Sen gününü göreceksin , yaptığını ardına bırakmayacağım vb. laflar söylüyordur , eğer bide çok fazla sinirli ise sabaha kadar konuşur durur sonrada boğazlarını üşütür , yine bakmak bana düşer yani kısaca kendim yaptım kendim buldum , kabak yine benim başıma patladı off !! 

Neyse en azından yatacak bir yerim vardı , bunlar için birisine bakmak ne ki ?? Halime şükretmeliyim ..

Yine Güzel bir uykuya daldım ; Rüyamda ailemi gördüm annemi ve babamı onları çok özlemiştim , belki de bu rüya bir anlam ifade ediyor olabilir .. 

Annem ve babam bizi bekle demişlerdi er yada geç , belkide işleri hallolmuştur , geliyorlardır kim bilir ?? 

Böyle güzel güzel şeyler düşünürken aşağıdan sesler gelmeye başladı ..

Ayy sabah olmuş , ne kadar da az uyumuşum yada ben öyle zannediyorum , kilitlediğim kapıyı açıp aşağıya doğru indim , yanlış anlamasınlar diye merdiven boşluğundan olan bitene baktım ..

Nee ?? İnanamıyorum aşağıda bir kız ve Alex ' in kollarına atılmış bir kız !!

Koşarak aşağıya doğru indim , kız eğer beni görürse dünyanın kaç buçak olduğunu belki öğrenir !! ;

- Merhaba Alex günaydın , bu da kim ??

+ He bu benim sevgilim ..

- Hım .. Ben yokken işleri yürütmüşün demek neyse kızın yanına yaklaşarak ; 

+ Merhaba benim adım Belda .. Ya senin ?? 

- Anny .

+ Hım güzel admış tanıştığımıza memnun oldum bu arada Anny benim soyadım .. 

- Aaa iyiymiş :D 

+ :D 

Alex oradan hemen lafımıza karıştı  ; 

- Bakıyorum baya anlaştınız ..

+ Evet ..

Anny ; 

- Bir şey  soracağım Aşkım bu kız kim eski sevgilin mi ?? hem eski sevgilin ise  burada ne işi var ?? 

+ Eski sevgili gibi ama aslında hizmetçim yani o burada kalıyor işlerimi yapıyor anlayacağın ..

- Hım ama evlendiğimizde bunu istemiyorum aşkım ..

Ben yani Belda (sinirli bir şekilde ) ; 

- Noldu beğenemedin mi canım ?? gitmiyorum var mı diyeceğin ?? 

+ Var bir diyeceğim ama şimdi kendimi senin için yoramam , Alex aşkım bir şey söylesene ..

Alex ; 

- Ne söyliyim ?? 

Ben ; 

- Bak aşkın bile diyecek bir şey bulamadı korkak tiki kız , salak mıdır nedir ya ?? 

Alex ' e dönerek ; 

- Ben yukarı çıkıyorum ..  dedim  

Alex bana yaklasarak kulagima birseyler soyledi ;

- Intikamimi alacagimi soylemistim ..

Simdi catla da patla diye konusup duruyordu bide gulmesi varya beni cok sinir ediyordu ..

Sinirli sinirli yukariya ciktim .

" MAFYANIN HIZMETCISI "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin