Bugun sabahin korunde kalkip ise gitmek zorundaydim oylede yaptim , hemde moralim bozukken !! Aslinda dunden daha iyiydim cunku yeni bir gun ve yeni bir sabahti , bugun baskaydi dun baska yani gecmis gecmiste kaldi ..
Aman ne kadar acikli bir konusma yaptim he :) aslinda hicte oyle olmuyor ben hala uzgun ve surati asik birisiyim .
Kahvaltimi ettikten sonra giyindim kedicigimin yemegini verip uyuttum sonrada isin yolunu tuttum .
Biraz keyfim yerine gelsin diye yoldaki pamuk sekerlerden aldim pamuk sekerini yerken bir baska oluyordum , cunku benim cikolata ve seker sendromum var onlar olmazsa ben yasayamam .
Goruyorsunuz iste ben cok farkli bir insanim :)
Evet sonunda isimin oldugu yere gelebilmistim aslinda o siritik siritik gulen yuzunu gormek istemiyordum ama parayi nerden bulacaktim ya ?? Yavasca zili caldim kapiyi benden biri olan hizmetci acti .
Buyrun diyerek bana iceri gecmemi soyledi bende oyle yaptim mutfaga dogru gittim onunla bide kavga edemezdim ama mutfaktaydi hemen beni gormesin diye baska bir odaya yoneldim ama yanlis odayi secmisim sanirim ( yatak odasi ) aman yarabbim hic boyle birsey olmazdi ya nasil girdim ben yatak odasina ??
Hep boyle anlar yasayinca o hastalik aklima geliyor ben sakarim iste unutkanim aptalim off !! Her zaman boyle oluyor ne zaman olecegim belli bile degil ama kesin yarin olurum .
Boyle boyle kendimi paralarken odanin kapisini birisi acti ;
ALLAHIM lutfen o olmasin yarabbim lutfen ..
Diyerek dua etmeye basladim .
( simdi diyeceksinizki Paris ' te yasiyon nasil muslumansin ?? Biz Antalya ' da yasarken orda bazi olaylarimiz oldu ve bizde baska bir ulkeye gectik onun icin , yoksa oranin yerlisi degiliz )
Ama malesef kapiyi o acmis adini bilmedigim o sahis !!
- Neden buraya girdin ??
+ Yanlisikla girdim ..
- Him .. Pek oyle benzemiyor ama :) bu arada senin neden yuzun solgun birseymi yaptilar sana ??
+ Sanene Benden ?? !! Hem yanlisikla girdim tamam mi ?? Seni mutfakta gorunce kacmaya calistim ...
- Gorende birsey yaptim sanicak , sanki sana birsey yaptik ne isim olur senin gibilerle ??
+ Ne dedigini farkindamisin sen ?? Agir ol !!
- Sanane lan !! Sana mi sorucagim nasil konusacagimi ??
+ Evet bana soracaksin efendim ..
+ Demek oyle ha !!!
- Senden korkmuyorum tamam mi ?? Hem tamam ben fakirim nolucak ?? Seninde kalbin fakir !! Insanlik olmus be !! Diyerek onlugumu yere attim ve odadan cikip gittim cok sinirlenmistim .
+ Bak tamam ozur dilerim hata ettim sen haklisin ama simdi beni daha cok deli etme !! Al bu onlugu giy ve iceri gir isine de basla sana 2 kat daha fazla maas vericegim affettin mi ??
( Agzim oylece acik kalmisti birsey diyemedim sadece onlugu giyip isime basladim )
+ Bu arada ??
Off bu benim pesimi birakmayacak sanirim ne var ??
+ Adin ne ??
- Belda
+ Alex
Adlarimizi ogrendikten sonra ben mutfaga gidip bulasiklari yikadim ve evu supurdum amma daginik bir evi varmis .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" MAFYANIN HIZMETCISI "
General FictionKorku , Heyecan ve Aksiyon sizi bekler , askida unutmayalim tabi . Ailesi tarafindan terkedilen bir genc kiz sokaklarda yasamaya baslar , okumaya da devam eder bir gun hizmetcilik yapmayi dusunur ve calismaya baslar , ama patronun mafya oldugunu ogr...