" ICIMDEKI DUYGU "

6.3K 225 21
                                    

Sam benim kelimemden sonra hizlica kapiyi carpip evden cikti .

En azindan biraz rahatlamis gibiydim .

Alex yine bana donerek ;

- Aglamana gerek yok , hersey gecti dedi ve yanagima bir opucuk kondurdu .

Ona sarilmak istiyordum ama utancimdan yapamiyordum , Alex ' e cok fazla haksizlik etmistim .

Gozlerinin icinde kayboluyordum adeta , hem de bir mafyanin gozlerinin icinde ...

Biraz dusundum o zengindi ben fakir , o cesur du ve bir mafyaydi , ben ise cekingen bir ogrenci , Hem o cok iyiydi ben kotuydum ona layik birisi degildim ona sevgimden ,  daha fazla aci yasatmak istemiyordum , yine kalbini kiramazdim .

Yavasca ayaga kalkip esyalarimin oldugu odaya yoneldim , Alex ;

- Nereye ?? diye soruyordu .

( Kalbim cok kotu yaniyordu yapamayacaktim belki gidemeyecektim ama sansimi denemeliydim )

Hemen odamin kapisini acip , alel acele esyalarimi toplamaya basladim Alex ' te beni izliyordu sanki aglayacaktim ama aglamanin sirasi degildi ... Ama bide Alex boyle konusurken ben nasil dayanabilirdim ki ?? ;

- Vay be !! Gidiyorsun iyiymis , bende bu teknigi kullanayim ha .

Cok guzel bir mantik .

Alkisliyorum seni ...

Git bakalim Belda Anny , git bakalim ama bilesin ki hala seni bekliyor olucam sen benimsin !!
BIRAKMAM SENI ..

( Konusmasini bitirdikten sonra yanima gelip bana sarildi ,  ardindan yanagima son opucugunu yapistirdi )

Esyalarimi toplmistim kapiyi actim ve gittim arkamdan Alex son sozunu soyledi ;

- Gitme !! " Gitme diyeyim de sonra neden kal demedin diye sorma diye "

( Gercekten cok duygulanmistim vucudun gitmek istiyordu ama icimdeki duygu hic oyle demiyordu kendime bir taksi ayarlayip evime gittim )

Herseyi unutmak icin guzel seyler yaptim ;  tatli ve guzel pjamalarimi giydim , kedicigimle oynadim o da beni cok ozlemisti , beraber sinema izledik .. ( Benim yaslaninca nasil birisi olacagim hayalim demekki gercek olacak :) )

En sevdigim tatli olan cikolatadan yedim kedicigime de mamasini verdim .

Ayy uykum gelmisti neden bu kadar erken geldi anlamadim ??  yataga girdim bir an da telefonum otmeye basladi .
INANAMIYORUM .. BEN $OK !!
IKI GUN SONRA OKUL MU ??
HAYIRRRR !!

Off inanamiyorum ya ..

Bu gercek olamaz , ama gercek ...

Uyuduktan sonra , aslında pekte iyi uyudum diyilemez ama , sabah erken kalktım alışverişe çıktım zaten baya param vardı çünkü hep biriktirmiştim kırtasiyeden gerekli araç-gereçleri aldım . Sonra çarşıya çıkıp okul kıyafetlerime baktım ;  siyah bir etek , pembe bir tişört  ve onun bir koyu renginde uzun kollu bir kazak son olarakta ikisinde rengi olan montu  aldım . Geriye kalan paramla yiyecek içecek ve birazda kıyafet aldım yani anlayacağınız paramı bitirmiştim  . İşimde yoktu , ama yeni bir iş bulacaktım kararlıydım . 

Biraz gezindikten sonra test çözmem gerektiğini düşündüm bu yıl dersleri çok fazla aksatmıştım . 

Eve gidip , ağırlıkla matematikten test çözdükten sonra , kedicigimi bulamadim aradim aradim yoktu odaya girdigimde Aaa !! diye ciglik attim cok kotu birsey olmustu kedicigim ..

" MAFYANIN HIZMETCISI "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin