Batu Begümle, Hilmi Merveyle, Aman Amineyle, Kağan Alisa adlı bir kızla kız çok sekerdi, Ben Canla.Her kes şarkılarını soyleyip iniyordu sıra bizdeydi.Can Seksendört-Söyle şarkısını seçmişti.
----- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
CANDAN :Geldiği gibi gidiyor, biri gaflete düşüyor
Yine kapımda hasreti, bu mu adaleti
Bu beni kahrediyor
Böyle bitmeyi haketmedik,
sorun neydi ki çözemedik
Yine çoğaldı sancılar,
sevinir yancılarBu beni kahrediyor
Of çok mu zor iki kelime?AYLADAN :
Sen mi yaralısın, ben mi karalıyım?
Derdin ne söyle
Aşk mı bu adı yok, suyun bile tadı yok Kalmasın böyle
Geceyi görüp şerrine kanan var mıdır böyle, var mıdır söyle?
Biri dengini arıyor, kendini rezil ediyor
Aradığı ne bilmeden, hiç sevilmeden, o bunu hep yapıyor
Böyle bitmeyi haketmedik, sorun neydi ki çözemedik
Yine çoğaldı sancılar, sevinin yancılar, o bunu hep yapıyor .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -ŞARKI söylerken bir birimize bakıyorduk, sonlara yakın ben ağlamaya başladım. Canın gözleri doluydu. Şarkı bittikten sonra her kes bizi alkışladı. Can mikrofonu alıp konuştu.
" Ayla beni affeder misin? Seni seviyorum ve kaybetmek istemiyorum lütfen Ayla yeniden Benim olurmusun? " Dedi.Ben sadece gulumsedim ve evet dedim.Dedikten sonra dudaklarıma yapıştı . HER kes bizi izliyor ve alkışlar dahada arttıyordu. Ayrıldıktan sonra masamıza gittik.Elimi sıkıca tutuyordu, sanki kaçacaktım.Ama o kadar seviyordum ki , ama bir gün ondan ayrılmak zorunda kalacaktım.Yarın okullar başlıyordu.Bizim çekimlerde bitmişti.3 gün sonra mis Turkey başlıyordu. Birlikte her kez odasına gitti.Ben kendi evime gittim.Can o gün birlikte uyumak istiyordu.Bende kabul etmiştim.Sabah hep birlikte okula gitmiştik. Kağanda Alisayla orada kaldı.
" Can ben eve gidiyorum , sonra Melek annenin yanına" dedim
Canın yanından ayrılırken. "Dur Ayla ben de gelmek istiyorum Hem Melek annenle tanışmış olurum " dedi
Can ola bilirdi .Birlikte evime gittik ben yukarı çıktım , Can aşağıdadır diye duşa girdim. Duş bittikten sonra sütyenimi falan giydim ebisem içeride kalmıştı. Yarı çıplak dışarıya çıktım. Canı görmemle bağırmaya başladım.
" Defol burdan sapık " dedim.Sonra hatırladım ki, üzerimde sadece alt giysilerim var , cabuk banyoya doğru koştum. Geri Döndüyümde bornozumu üzerime gitmiştim.
" Ya bu bornozu neden giydin öyle daha güzel ve seksi olmustun " dedi piç smile yaratarak.
" Can sapıklaşma hadi Canım aşağıya in çabuk" dedim.Oda dediyimi yapıp aşağıya indi.
Siyah bir elbise giydim. ( Medyada var ). Aşağıya indim."Can hadi gidelim Melek annenin yanına deyil, sen beni Amanın evine bıraktıktan sonra evine git sakın bara gitme yemin ederim seni öldürürüm" dedim.O sadece güldü ve yola çıktık. Bu gün Amanla doktora gidecektim.Yine ilik nakli için. Amanın evinin yanında durunca Canın yanağına öpücük kondurdum.
"Hadi ama Dudaktan öp beni yataktan deyil " dedi.Ben güldüm ve
" rüyanda görürsün " dedim ve arabadan indim. Amanla beş dakika evde oturduktan sonra doktora gittik. Eve gidince yatağa yatdım.
==========================================================
Yorum yapın lütfen . Ilk hikayem nasıl olduğunu bilmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın içinde
Teen FictionKanser olan bir kızın hayata bağımlılığı ve hayata nifret eden bir gencin hikayesi bu .Unutmayın: Dunyada tesadüf denilen bir şey yoktur.