Her kes kendi oda arkadaşıyla birlikte odalarına gittiler. Ben Canla , , HilmiMerveyle, Aman bilmediyim bir kızla halinden memnun, Batu Begümleydi.Bu oda işini babamla konuştum. Oda " Kızım siz ortak olacaksınız iyi olun " dedi nasıl iyi ya.Odama doğru yol aldım, içeride Can yanında bir kızla oturuyordu. " Noluyor lan burda " diye birden kükredim. Kız Cana baktı.Can güldü ve " Ee oda arkadaşım ben her gün başka bir kızla olursam hiç şaşırma canım anladın küçük"dedi.Sinirle odaya doğru gidince arkadan bağırdım. " Sesiniz gelmesin " bu zaman kız cevap verdi. " İnlerim ben canım acır nedenini biliyorsun dimi"dedi yoksa bu gerçekten inleyecekmi hayııırrrr bunu sesli söylemiştim. Aşağı kat Canın, yukarı kat benimdi.Ben yalnız yemek ve tuvalet için aşağıya inecektim. Akşam yemeyini restaurant da yemedim evde kendim yaptım.
Candan :
Ayla akşam yemeğinde yoktu.Evde kalmak istemiş. Akşam odama geçtim. Ayla tuvalet için aşağıya inecekdi.Onu orda süpriz bekliyordu. Artık geceydi. Yukarıdan sesler geliyordu ben çabuk odamın kapısını yarıya kadar açtım sonra telefonumdan inleme seslerini açdım.Sesi çok yüksekti.
Ayladan :
Aşağıya tuvalet için indim. Birden inleme sesleri geldi tuvalete koştum. "Bööö" dedim sadece bu zaman Canda gelmişti. "İyimisin Ayla "dedi eli omzumdaydı."Bana bir daha asla dokunma asla sen pisliksin ve kirlisin.Sen o kızın yanına git "dedim ve doğru odama çıktım.
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Candan :
Kendimi nedense kötü his ediyordum. Ayla benden daha fazla nefret edecekti. Ooofffff bana ne ben kızlara bakmaya devam edeyim. Kantinden çıktım, Ayla evde kalmıştı galiba kendi kendine bir şeyler yapacaktı. Denize doğru yürüdüm. Deniz bu sıcakta iyi gekecekti.Eve doğru yürümeye başladım. İçeride Ayla yemek yiyor ve beni görünce hemen kalktı ve sofrasını toparladı.
"Ayla konuşalım mı ben sana dün gece şaka yaptım yemin ederim ben Üzgünüm"dedim
"Umrumda bike deyilsin anladın şimdi benden uzak dur , Lütfen"dedi.
"Can bu gün çekimler var denizde yapmamız gerekiyor bunu ben istemedim babam söyledi seninlede du konudan başka hiç bir konuda konuşmak istemiyorum Anladın mı"dedi.
Galiba bana çok sinirlenmişdi.Aylanı üzmek istemememiştim.
CANIN HİS ETTİKLERİ MEDYADA OLAN ŞARKI.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın içinde
Roman pour AdolescentsKanser olan bir kızın hayata bağımlılığı ve hayata nifret eden bir gencin hikayesi bu .Unutmayın: Dunyada tesadüf denilen bir şey yoktur.