# Melek anne #

69 2 0
                                    

Medyada aman ve melekleri birde Batu var .Ayla , Begüm kırmızı gömlek, diğeri Merve , Aman, Batu.♥♥♥♥ şarkı-seni severdim guzel sarki dinleyin.Yorum yapın lütfen lütfen nolur.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Ben mutluluktan ağlıyordum ve gülü yorumda. Sıkı sıkı sarıldıktan sonra aşağı indim güzeller güzeli Şirinimi öptüm ve gitdik.Aman beni eve bıraktıktan sonra basketbol oynsmaya gitdi ben de Begüm ve Merve yi bizim eve çağırdım. Begüm benim çocukluk arkadaşımdı benim doğum günüm 19 temuz onun doğumgünü 20 temuz evet biz ikiz gibiyiz aynı şeyleri severiz.Merve Begümün kuzeni 26 Mayıs onun doğumgünü. Mervenin doğumgünü çok guzel olmuştu. Sırada bizim doğumgünümüz vardı.Canın doğumgünü 15 Ocak, Amanın doğumgünü ise 19 agustos Aman benden 1 yaş büyük. O benim abim gibi hem kuzen hem abi .Biz ikimiz SEÇKİN holdingin patronlarıyız.Aman işleri önemsiyor, ama, ben önemsiyorum. Toplantılarda ben olurum o hiç bir zaman olmaz, yalnız güzel kızlar için geliyor.

"Ayla çekimler nasıl gidiyor Sirin nasıl biz Merveyle dün gittik''

"Begüm Melek anne ismini , oğlunun idmini hatırlıyor"

"Yani ismi Melekmi ay şirin"

"Oğlunun ismi Canmış.Onu bulmalıyım, söz verdim''

"Buluruz güzelim seni yalnız bırakmayız biz Dimi Merveeeee"

"Evot yemek yiyom istiyorsunuz sizede gotureyim"

"Kızım bu Merve neden bu kadar yiyor yemin ederim ben bu kadar yemiyorum Begüm"

"Ayla senin gibi yemek yiyen bulunmaz guzelim hamile kadınlardan bile çok yiyorsun sen kızım"

"Dimi dimi ben senden az yiyorum Aylam hem bu gün yemek yememiştim"

Biz kızlarla hep kim çok yemek yiyor yarışması yapıyoruz hep ben kazanırım.Buda benim işim canım.Biraz konuştuktan sonra uyuduk.

● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

Uyandım yanım da Begüm csrdı Merve misafir odasında uyumuştu .İyiki Lakyni anne babasının yanına Amerikaya gönderdim.Ben Lakyni Amerikada yaşayan amcamdan almışdım.1 Aydan sonra Laky geri dönecek.Ben yine gözlerimi kapadım.15 dakika sonra sanki göbeyimin üzerine taş bıraktılar.Hemen gözümü açtım ve Amanın piç smile yaratmasını izledim. Yanağına öpücük kondurdum ve yataktan banyoya geçtim .Aman diger meleklerini uyandırmaya başlamıştır. Birden Begümün çığlıklarını duydum.Aman Begümün burnunu ısırmışdı.Vallah acaba Merveye ne yapacak.Bu sefer Aman bağırdı. Mervede onu omuzundan ısırmış.Noluyor la burda hepsi sanki köpek olmuş pislikler gibi evi istila ediyorlar. İyiki Aman hizmetçi bulmuş yoksa benim bunları toparlamam imkansız. Neyse güzel bir gömlek göbeyimin üstünde ve şort giydim (medyada var ).

"Meleklerim hadi çıkalım"

Amanın sesini duyduktan sonra üniversiteye gitdik.Aman önümüzde biz arkasında gidiyorduk.Bu çocuk Charlie'nin melekleri filmine çok bakmış bu ne be bizde onu üzmememek için buna katlanıyoruz.Aman benimle aynı sınıfta, Begüm ve Merve işletme okuyor bunun için Canla aynı sınıfta. Aslında Amanın işletme okumadı gelekti ama benim için avukatlığı okuyordu.Canım benim ya .Bahçede oturuyorduk.Karşımızda Batu, Can,Hilmi vardı.Ben nasıl Batunun yüzünü çizmişsem hala belirli yerlerde kalmıştı.

"Çocuklar ben Batudan özür diliyorum yazık ya baksana" didiyim gibi ayağa kalktım.Onlara doğru yürüdüm ve"Batu senle konuşa bilirmiyim"

''Ne istiyorsun gülmeyemi geldin yoksa"
"Hayır yüzün için özür dilerim ama o gün ben çok sinirlendim o yüzden Özür dilerim lütfen lütfen barışalım nolur " Bunları söylerken çok ciddiydim .Batunun yüzü ellerimin arasındaydı.Ellerimi Çektim.Batu benim kolumdan tutup okulun arkasına götürdü.
"Bir şartla seni affederim .Senin arkadaşın Begüm varya onun sevgili varmi eger yoksa onun benim sevgilim olmasına karşı ben seni affederim Ayla"

"Hayır yok tamam zaten sen iyi birisin onu üzmememeye söz verirsen anlaşırım"

"Tamam hem ben onu üzmeye datanamam ki, "

"Anlaştık" el sıkıştırdık.Sonra zil sesi geldi ve sigaramı yaktım .Amanların yanına gitdim .Amanıda alıp sınıfa girdik , bende sigaramı söndürdüm.

Yorumlarınızı bekliyorum .

Karanlığın içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin