# Kanserim ilerliyor#

31 0 0
                                    

Bu gün okukun ilk günü. Amanla birlikte kendi oturduğumuz yerde oturmuş konuşuyorduk.''Ayla bu gün doktor bir şey söylemek istiyormuş ama kendinizi korkutmayın " dedi.Aman bu sözleriyle beni dahada kotkuttu.Can diyer tarafta oturmuş arkadaşlarıyla konuşuyordu.

"Aman bu söylediklerin beni dahada korkuttu.Ya bir şey olduysa" dedim.

"Yok ya bir şey olmaz " dedi .

" tanam " dedim ve sınıfa doğru yürüdük.Dediklerimi düşünüyordum.Ya bir şey olduysa ben ne yaparım o zaman .

××××××3 saat sonra××××××××××

"Aman bir az hızlı sür ya hastane ne kadar uzak sen biliyormusun" dedim.

Aman bu söylediyimle bir az hızlandı ve artık varmıştık .Arabadan indik ve tam yarım saat ilik nakili ve 1 saat doktorun rapor yazmasını bekledik.

"Merhaba Ayla nasılsın? Sana bir şey söylemek istiyorum .Kanserin ilerliyor , yani ne kadar yaşaya bilirsin bu 1 hafta sonra anlarız .Şimdilik hoşçakalın" dedi doktor ve benim gözlerim doldu ve hızla dışarıya çıktım.

Aman " Zamanın azalmamış sen o lanet olasıca kadına en güçlü iliyini vermeseydin.Bu sözleri duymazdın. Anladın mı"dedi bağırıyordu ve haklıydı. Ben hiç bir zaman o yaptığım şey için pişman olmadım.

"Biliyorum ama bunun için pişman olmadım Anladin mı şapşal bu benim kararım sen karışma hiç bir zaman " dedim.Hızla yürümeye başladım. Eve vardığımda telaefonumu elime aldım Aman , kızlar beni çok aramış ve ben bunların hiç birini umursamıyorum.

Kime : Kahramanım

Merhaba Kağan bize gelirmisin beni burdan götür lütfen acı çekiyorum.

Kimden : Kahramanım

Geliyorum senin eve ağlama güzelim .

Ben odama çıktım. Ağlamak istemiyorum. 15 dakika sonra Kağan gelmişti. Birlikte onun ormanda olan evine gitmiştik. Yemek yedikten sonra Can beni aradı.

"Efendim ne istiyorsun Can beni rahat bırakın" dedim ağlamak istiyordum artık.

" Ayla iyimisin korktum sana bir şey oldu diye nerdesin sen" dedi.

"Kağan ve ben onun orman evindeyiz adres falan vermiyorum anladın mı " dedim.

"Bana bak hemen adresi veriyorsun anladın mı küçük "dedi.

Ona cevap vermeden telefonu kapattım. Kağan yanıma gelib bana sarıldı ve " her şey bitecek bebeğim üzülme sen mutlu olacaksın "
Dedi.Yine yanımda Can deyil Kağan vardı.Bu benim canımı sıkıyor ve üzüyordu.Bir hafta orda kaldım. Bazı günler yalnız kalmıştım. Kağan işe gidiyordu.Sonunda evime geldim ve odama çıktım.

× × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × ×

Sabah uyandığımda kendimi kötü his ediyordum. Telefonuma bir mesaj sesi gelince baktım.

Kimden : Can

Ayla bu gün konuşalım mı sahilde bekliyorum.

Kime : Can

Tamam .

Kime : Amanım

Bu gün doktora gidicem yalnız.

Kimden : Amanım

Ben evinin önüne koruma bıraktım. Adı Martin iyi biri ha bu ara senin sevdiyin her şeyi, her yeri biliyor.Ben anlattım. ♥♥♥

Aşağıya inince Martinin yanına gittim.Birlikte oturup konuştuk. Benim kanser olduğumu falan her şeyi biliyordu. Birlikte kahvaltı yaptık ve beni sahile bıraktı. Onu arabanın yanında durmasını söyledim. Can sahilde kumların üzerinde oturmuştu.Bende yanına oturdum.

''Ayla ben söylediklerim için özür dilerim , seni seviyorum ve seni kaybetmek istemiyorum lütfen Ayla beni senden mahrum etme hadi ama sen benimsi" dedi Can ben ölenedek onun olacaktım.

Yani bir yıl içinde ben ölecektim.ona sıkıca sarıldıktan sonra dudaklarına minik bir buse kondurdum. O gün doktora gitmedim.Canla güzel vakit geçirmiştik.

Karanlığın içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin