#Baloya hazırlık #

29 0 0
                                    

Bu gün guzel bir gundu zaten okula gitmiyorduk bu yıl mezuniyet töreni vardı. Yani yarın bu harika bir şeydi.Bizim okul mezuniyet törenini hep çabuk yapar kızlarla elbise bakmaya gittik.Ben , Alisa ve Amine elbise arıyorduk.Merve ve Begümün elbiseleri tamamdı.
Bizde sonunda elbiselerimizi almıştık. ( Medyada var ).

Candan :

"Ya yeter Aman bıktım yemin ederim benim smokinim var ya siz kendinize seçin ve benim burda olma sebebim ne abicim söyler misin ''dedim Aman beni takmayarak başka smoking bakmaya gitti.Of ya bu ne kızlar gibi Bir tarafta Batu, bir tarafta Hilmi, Aman desen sanki kız .Balo Günü kızlar balo kraliçesi seçiliyor. Ben hiç bir zaman uğraşmam saçma sapan bir şey .Ama Aman bey yok ben balo kralı olmak istiyorum diyor yuhh yani kız gibi. Hep birlikte mağazadan dışarıya çıktık.

Batu"Abiler saçlarımızı ne yapalım" dedi yemin ederim Aman bunların aklını yok etmiş töbe Estağfurullah

"Abisi hadi pembe boya yapalım. Oğlum siz şakamısınız ya kızmısınız , balo Günü gidip güzelce traş olalım oh mis " dedim.

Galiba Batu söylediyinin saçma sapan bir şey olduğunu öğrendim. Acaba kızlar ne haldedir .

"Hadi abicim Can haklı kızların yanına gidelim" dedi Hilmi galiba bir tek akıllı olan o .

Kime : Ayla

Nerdesiniz benim bu mallardan kurtulmak istiyorum

Kimden : Ayla

Kuru kafada.

Iyide bu kızların orda ne işi vardı. Of Ayla of başını belaya sok sen anca .Sonunda bara ulaşabildik.Ayla ve kızlar iceride oturmuşlardı.

" Nasılsınız kızlar " dedi Aman .Benim şimdiki tek derdim .Onların baloya nasıl bir şey aldıklarıydı.

"Begüm , Merve nerde hem siz ne aldınız" dedim.Bunu soyleyince Ayla yutkundu galiba dekolteli bir elbise almıştı.

"Şey onlar birazdan gelirler elbiseler sizi katil yapa bilir Cancım zaten Aman beni seviyor yani hiç bir sorun yok" dedi Amine .Ayla konuşmuyordu.

"Ayla sen nasıl bir şey aldın , bebeğim"dedim.Ayla güzel gözleriyle battıktan sonra gulumsedi.

"Beyaz bir elbise sadece bunu bilebilirsin , aşkım" dedi.Yok ya bunlar bir işler çeviriyor.

"Tamam , şimdi hediyelere geçelim kim kime ne almış " dedim.

"Ben Amineye yüzük aldım " dedi Aman.

"Ben güzel yer ayarladım" dedi Batu ve Hilmide onu onayladı.

"Ee sen ne yaptın Can " dedi Aman , bu cocuk geldiyimizden beri yediyi 4 hamburger ve 2 simitin arkasından bir pizza bile yiyor.

"Bu srni ilgilendirmez , hem o yediyin şeylerin parasını kim ödüyor " dedim.Aman para harcamaz harcatır.

"Bok simdi senon koz arkodoşın ve bonim kozenim " dedi Aylayı göstererek. Ayla sadece güldü ve cüzdanını çıkartı.Vay be gerçekten ödeyecek. Ben buna izin vermez .

"Bebeğim ben burda olunca sen ödeyemezsin ben öderim " dedim .

"Ay son simdo bonim hesobımı ödeyecek moson ? " dedi Aman yemek yerken.

"Evet ve yemek yerken konuşma " dedim.

"Oy bondo seni seviyorum boboğim" dedi Aman bende onun kafasına hızla vurdum. Yediyi her şeyi dışarı ufledi.

"Lan seni gebertirim.Her yeri pis ettin hadi gidiyoruz ben hesabı ödedim" dedim ve dışarı çıktık.

"Hadi kızlar Can haklı gidin bir az uyuyun " dedi Batu .ve hep birlikte ayağa kalktık.

Karanlığın içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin