#Amanın doğumgününe hazırlık#

19 0 0
                                    

Bu gün Amanın doğumgünüydü.Ona özel şarkı hazırlanmıştı.Onu ben söyleyeceğim. Neyse zaten bir hafta sonra okullar açılıyor. Yolda yürürken Can beni Imuzuna attı.

"Can napıyorsun , hadi aşkım bırak beni , Cannnnnnn bırak beniiiiiii" diye bağırdım. Ama o beni bırakmıyor du.Birlikte havuza atladık. Can bundan istifade dudaklarıma yapışdı.Suyun yüzüne öpüşerek çıkmıştık.
" şapşal bir daha beni konuşturma anladın, ben su altında nefes alamıyorum .Hoşçakal" dedim ve Amanın şarkısını düzenleyen dj aramaya gittim.
" Merhaba dj Ömer nasılsın, Hangi bardasın söyle oraya geliyorum , , şarkı işini bitirmemiz lazım" dedim.

" merhaba Ayla Kuru kafa bardarındayım , bura gel bekliyorum." Dedi ve kapattı.

Ömer bizim çocukluk arkadaşımızdı.Onunla iyi anlaşırım hep , bu çocuk bu barda ne arıyor ya nerede bozuk , pis , terbiyesiz yerler var bu çocuk orda olur napalım mecbur gidicez. Evden üzerime beyaz bol elbise aldım.

"Aman sen kızlara söylersin ben Ömerin yanına gidiyorum.Ha bir yalnız canım tamam mı " diye bağırdım. Yavaş yavaş çıkışa ilerliyordum.Bir taksi bulduktan sonra oraya doğru yol aldım.

"Buyur kızım burası'' dedi , taksideki amca teşekkür edib, parayı ödedikten sonra bara girdim.Tam 3 saat uğraşıyorumuğraşıyorum ve sonunda hazırdı. Akşam saat 8 de Ömerle birlikte bir şov yapacaktık.Ben yavaş yavaş dışarıya çıktım. Arkamdan sesler geliyordu.
"Bu ne güzellik bebeğim , gel bir az eğlenelim ne dersin " dedi.
" Ne mi derim siktir git derim hadi beyler her kez kendi işine" dedim ve yürümeye başladım. Birden biri kolumdan tutup duvara yasladı.
" iiiimmmmmmddddaaaatttttt" diye bağırdım. Ama kimse duymadı.

" Bebeğim burda hiç kimse seni duyamaz zaten arkadaşında gitti kaldık bas başa" dedi sapık adam. Bana çok yakın duruyordu.
" Bırakın kızı çabuk ve defolun burdan " dedi biri hrr kes onun kim olduğunu görünce koşturarak gittiler.
"İyimisiniz bayan Ben Kağan polisim şimdi onlar beni tanıdıkları için gittiler. Zaten arkadaşlar onları yakaladı bile korkmayın" dedi.Ben ağlayarak ona sarıldıktan sonra" Teşekkür ederim Kağan kahramanımsın " dedim.O sadece güldü ve sarıldı. " Önemli diyil " DEDI ." Bu arada ismim Ayla beni burdan kurtardığınız için akşam düzenlediğimiz bir parti var oreda benim kavalyem okurmusun' dedim.
"Elbette zaten bu gün sonuncu iş günün tatil için yer arıyorum. "Vay o zanan benim babamın kampında yer var orada benim misafurim ol ne kadar istersen ücretsiz olarak lutfen" dedim.O sadece kafasıyla
Onayladı."Ayla seni kampa ben bırakacağım hem de kampında yerini bilmiş olurum sonra eşyaları toparlayıp yine geri dönerim. " dedi.Bu beni çok mutlu etmişti nedense. Onun arabasında ona her şeyi anlattım. Canı , kanser olduğumu, , Kızları, Amanı ve her şeyi işte. Kampa vardığımızda onunla sarıldıktan sonra o geri dönmüştü. Bende babamın yanına gittim.Ona her şeyi anlattım.

''Şimdi baba ona benim kaldığım evin aynısından verelimmi nede olsa beni kurtardı. " dedim.Oda kabul etti zaten .Dışarı çıktım ve Canı görmemle kolumdan tutup kampın arkasına götürmesi bir oldu.
"Ne oluyor Can sen ne yapmak istiyorsun, bu gün ben ölmeden rahat olmassın sen zaten dimi" dedim sinirle.
"O olay için özür dilerim ama o çocuğun senin yanında ne işi var lannnnn " dedi.
" Ben Ömerin yanından dönerken bir qrup sapık bana hücum etti , eğer Kağan orda olmasaydı ben şimdi hastanede tedavi alıyordum. Hemde tecavüzden dolayı anladın " dedim.
" Ayla ben bilmiyordum Özür dilerim " dedi.
" beni sen koruyacağın yerde Kağan hemde hiç tanımadığım biri beni koruyor Şimdi benden uzak dur.CAN" dedim ağlayarak ve ordan uzaklaştım.

Karanlığın içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin