Ayladan :
Çekimlerden önce kuaföre gittim saçlarımı sarı yapacaktım.O iş bittikten sonra deniz olan tarafa gittim. ( Medyada var ). Gerçekten havalar harikaydı. Karşıma birden Aman çıktı.
"Vay Ayla güzel olmuşsun , Sarı yakışmış tam bir melek oldun yemin ederim " dedi.
'Teşekkür ederim" dedim sadece ve güldüm o kadar çok güldüm ki, Karnım acıyor.
"Ne gülüyorsun be ne yaptım ki " dedi.
"Aman şimdi beni mi seviyorsun"dedim.
Koşmaya başladım Aman arkamdan bağırıyor ve koşuyordu."Nereye melek" dedi. "Aman çekimlere gitmem gerek "dedim."Tamam bende geliyorum" dedi.Ben her şeyi Amana anlatmıştım.Oda benimle geliyordu. İleride Can fotoraf makineleri ile uğraşıyordu.Beni görünce ağzı O diye açıldı galiba güzel olmustum.
"Hadi başlayalım da çabuk bitsin Amanla işimiz var ve senden de uzak durmak istiyorum bu arada Ben Amanın yanında kalmak istiyorum bunu babama söyledim , senin yanına bir kız gelecek umarım onuda becermezsin umarım " dedim. Arkamdan Aman "Auv bu çok acıttı diyimi Can " dedi .
Üzerimde siyah elbise vardı.Onlarla çekim yaptıktan sonra Amanın elinden tuttum. 5 saat çekimde çalışıyorum ve yorulmuştum."Ayla bir az konuşalım mı " diye Can seslendi.
"Hadi meleyim konuş ben burda bekliyorum bence Can öyle bişey yapmaz tamam bir zamanlar bende öyleydim ama şimdi Hayır bunu sen yaptın bana yaptığını onada yap lütfen yap" dedi Aman Üzgün gibi konuşuyordu. Onun dediyini yaptım ve Canın yanına gittim.
"Teşekkür ederim Ayla ben Üzgünüm sana şaka yapmak için böyle bir şey yaptım. Yine ve yine Üzgünüm lütfen beni bağışla ben hiç kimseden Özür dilememiştim.Sen ilksin. " dedi ve elimden tuttu."Tamam , ama, bir daha böyle bir şey yapma ve kızları becermektende uzaklaş , anladınmı " dedim.O sadece bana sarıldı ayrılınca alnımdan öptü.
"Ayla yarın konuşalım ve seni bir yere götürmek istiyorum" dedi .
Çok isterdim ama yarın benim ve Mervenin doğumgünü gidemezdim.
"Üzgünüm yarın benim doğumgünüm bunun için gelemem" dedim.
Candan:
"Olamaz Üzgünüm tamam yarın görüşürüz" dedim .Olamaz onun yarın doğumgünü ben ona onu sevdiyimi söylemek istiyorum ve bunu yapacaktım. Ayla Amanla birlikte gittiler.Aman iyi çocuktu.Aylayada iyi davranıyordu. Eve doğru yürüdüm ona ne ala bilirdim ki, acaba .Odama girib uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın içinde
Novela JuvenilKanser olan bir kızın hayata bağımlılığı ve hayata nifret eden bir gencin hikayesi bu .Unutmayın: Dunyada tesadüf denilen bir şey yoktur.